Indiana Jones trilogie en Godfather trilogie op HD-DVD (in Noorwegen) in 2008

Started by baltar, November 19, 2007, 20:17:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

baltar

Paramount Noorwegen heeft bevestigd dat de Indiana Jones trilogie en de Godfather trilogie in 2008 op HD-DVD wordt uitgebracht.

Zie hier het topic op het AVSforum

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=941241

Er is gemaild met Paramount Noorwegen (zie het gehele topic) en ze geven juni 2008 aan voor de release van Indiana Jones en november 2008 voor de Godfather trilogie. Voor Indy is dat natuurlijk meteen na de release van de 4e film in de bioscoop.

Toch blijft het hoogst opmerkelijk (en moeten we daarom een slag om de arm houden) omdat Spielberg/Lucas duidelijk hebben aangegeven dat er geen films worden uitgebracht zolang de format war niet is beslist.

Het zou mij dus niets verbazen wanneer het bericht van de release van Indy ingetrokken wordt.

biggdiesel

Spijtig zou thans graag Indiana Jones & Star Wars op HD-DVD/Blu-ray hebben  :P
Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

Paul Landsmeer

Quote from: biggdiesel on November 26, 2007, 10:26:12
Spijtig zou thans graag Indiana Jones & Star Wars op HD-DVD/Blu-ray hebben  :P

Ik wil Star Wars ook graag op HD-DVD, maar dan zal Fox (Star Wars) toch eerst zijn BD exclusiviteit moeten loslaten, en dat zie ik voorlopig niet gebeuren. Maakt ook niet, want George Lucas wacht toch altijd standaard 5 jaar voordat hij zijn films op een nieuw formaat uitbrengt.

indy911

Quote from: Paull on November 26, 2007, 16:15:37
Ik wil Star Wars ook graag op HD-DVD, maar dan zal Fox (Star Wars) toch eerst zijn BD exclusiviteit moeten loslaten, en dat zie ik voorlopig niet gebeuren. Maakt ook niet, want George Lucas wacht toch altijd standaard 5 jaar voordat hij zijn films op een nieuw formaat uitbrengt.

Heb de hele Star Wars hexalogie in 1080p op me harde schijf staan. Bron is waarschijnlijk een Amerikaanse HDTV uitzending, maar het ziet er gelikt uit. Die George Lucas zoekt het maar lekker uit ;-).




biggdiesel

Quote from: indy911 on November 27, 2007, 08:21:17
Heb de hele Star Wars hexalogie in 1080p op me harde schijf staan. Bron is waarschijnlijk een Amerikaanse HDTV uitzending, maar het ziet er gelikt uit. Die George Lucas zoekt het maar lekker uit ;-).

Damn, the Force is Strong in you Indy!!!  ;D
Onkyo TX-SR 875 / JBL CSC / XBOX360 + HD-DVD / PS3

joostpolletje

KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX