Zijn er nog HT-liefhebbers uit de omgeving Almelo?

Started by olemla, November 19, 2007, 12:52:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

olemla

Ik maak gebruik van een beamer met projectiescherm van 160cm breedte...
Daarbij heb ik een home cinema setje van JVC.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen uit de omgeving van Almelo komen die ook op deze manier film kijken.
Misschien heeft iemand nog tips voor mij betreffende opstelling en/of instelling van de diverse aparatuur?

Groetjes,
Henri

frank2

Ik woon vlak bij je in de buurt maar ik gebruik een plasma en geen projectiescherm.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Vlearmoes

#2
Ik woon ook in de buurt  ;)
Als je nog iets afgesteld wilt hebben; Kan ik langskomen met een DB-meter en calibratie DVD


Zie handtekening
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Kingpin

Same here ... werk vlak bij je. Heb alleen geen beamer, ben meer op geluid gericht dan visueel.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack