X-BOX Live

Started by EdwinB, March 31, 2003, 11:43:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

EdwinB

Wie heeft er hier X-BOX Live?

Ik ben zelf sinds vrijdag online en het is echt toppie! :)

EdwinB

Niemand?

Jullie weten niet wat je mist... ;)

none

ik weet wel wat ik mis.. breedband internet :(
Emotions are human, and therefore logical.

Jo Kumpen

Ik zal binnekort ook online zijn, maar ik moet eerst die mannen van Telenet (internet via de kabel) langskomen om die 'duo-aansluiting' te realiseren. Ik zit momenteel nog op ADSL, en ik kan toch nog niet projecteren tot die kabel binnen is...

Dus moet ik nog even wachten.

Tot binnenkort op 't net dan ;D

Groeten
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground.

EdwinB

#4
Ik heb zelf ook ADSL en dat werkt prima. Moest alleen m'n ADSL modem/router zo configuren dat ie zelf de connectie naar KPN opzet, daarna een hub er aangehangen en aan die hub weer m'n pc en xbox gehangen. Werkt perfect, een basic ADSL abonnement is meer dan voldoende om online te gaan.

Zie je hopelijk binnenkort dan online! 8)

Erik

Ik heb wel kabel (UPC) maar nog geen xbox. Is het nou allen een kwestie van een xbox en een "live"pakketje kopen. Of moet je nog eerst allerlei apparaten als routers /splitters etc aanschaffen en installeren?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

none

het is net als bij een gewoon netwerk met pc's, de xbox moet het internet kunnen zien, dat kan of direct (maar dan is je pc weer niet online) of via een router.
Dat kun je doen door een extra netwerk kaart in je pc te duwen en router software te draaien (bv winroute), of via een externe router.

Maar het kan ook zijn dat je internet provider je meer dan 1 ip adres gegeven heeft voor je kabel verbinding, in dat geval kun je gewoon een hub aan de kabel modem hangen en daar zowel je xbox als pc (of meer dan 1) aankoppelen
Emotions are human, and therefore logical.

daffy duck


Hi
Ik heb ook x-doos +zo`n life pakketje
En ik ben nog steeds onder de indruk
Nadat ik eerst een creditcard moest aanvragen!!
Dat terzijde
Eindelijk een Mircosoft apparaat wat tot nogtoe
vlekkeloos werkt
Dus ik zie jullie gauw

grtz Andre
Mijn zolder HT Proton as2631 Marantz ma500x5 Dvd Toshiba+psm1 Sony1271crt Tannoy sixes front 611II center 2 x 623 rear 611  Peerless Sub tv Panasonic 82cm vcr Panasonic en de X-box for fun

Erik

#8
Quote from: daffy duck on April  1, 2003, 23:29:03

Hi Eindelijk een Mircosoft apparaat wat tot nogtoe
vlekkeloos werkt
Moet je eens met bryan vd berg gaan praten.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=53;action=display;threadid=5703
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

garmtz

He, DanTm, gave Avatar! Hoes van King Crimson's "In the Court of the Crimson King".

none

Quote from: garmtz on April  4, 2003, 09:19:30
He, DanTm, gave Avatar! Hoes van King Crimson's "In the Court of the Crimson King".

dank je.. een King Crimson kenner begrijp ik? :)
Emotions are human, and therefore logical.