Welke MP3 speler?

Started by ENL, November 17, 2007, 16:02:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Welk van deze 3 zouden jullie me aanraden?

Creative Zen Stone Plus (2 GB)
iAUDIO T2 (2 GB)
Creative Zen V Plus (2 GB)

ENL

Hallo,

Na veel gelezen te hebben op deze en andere sites over MP3 spelers heb ik mijn keuze weten te beperken op 3 stuks.
Eigenlijk zelfs maar op 2 stuks, namelijk de Creative Zen Stone Plus (2 GB) en de iAUDIO T2 (2 GB).
Maar mijn gevoel zegt me dat de Creative Zen V Plus (2 GB) eigenlijk meer lijkt op de T2, dan de Stone. Dus voor de eerlijkehid heb ik die er toch maar bij gezet en ook omdat ik twijfel.

De grootste reden dat ik twijfel is omdat ik de Zen's in het echt gezien heb, en het bevalt me wat ik zag, maar de T2 heb ik niet kunnen vinden (in Venlo). Toch trekt deze me eigenlijk het meeste, met name doordat ik lees dat de geluidskwaliteit beter is van in iAudio tov Creative.

Mijn vraag dus aan jullie, welke raden jullie mij aan, en waarom?

Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes, Ellen

ENL

Het lijkt wel of de T2 2GB niet meer verkrijgbaar is, zelfs niet in de US.
Is het dan beter om voor de T2 1GB te gaan ipv de 2GB Zen? :-\

Erik

Wat vind JIJ belangrijk aan een mp3 speler?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

ENL

Quote from: Erik on November 18, 2007, 11:49:54
Wat vind JIJ belangrijk aan een mp3 speler?

Uiterlijk. Kwaliteit van de muziek.
Veel meer eigenlijk niet. Ik denk dat ik niet meer geheugen hoef voor 5 CD's, dus heb ik aan 2 GB meer dan genoeg.
Vandaar ook de vraag wat zouden JULLIE kiezen en waarom dan.

Ik ben alleen "bang" dat het de Zen Stone wordt, omdat de T2 niet (meer) in 2GB te verkrijgen is, en 1GB vind ik dan toch net te weinig/zonde van het geld...

Plus dat ik (zo begrijp ik tenminste uit andere threads hier) nog goede oordopjes/koptelefoon moet aanschaffen, en daar wil ik ook nog geld voor hebben, ook al moet me dat echt niet te duur zijn. (Ik weet het ik spreek mezelf tegen, ik wil kwaliteit voor de player, maar dan geen geld spenderen waarmee je uiteindelijk echt de kwaliteit kunt bepalen. Tsja...)

ENL

Blijkbaar is de T2 voorlopig niet te verkrijgen, dus heb ik de Creative Zen Stone Plus gekocht (met keychain).

Gompy

Ik gebruik een iAudio 8 - 8 GB. Ik vind het geluid echt super klinken. Heb meerdere iAudio's gehoord en ik kan ze daarom echt aanraden. Kost over het algemeen iets meer, maar is echt topspul.
Samsung LE32R71B - Marantz SR5001 - Marantz DV6600 - B&W DM602 s3 - B&W DM601 s3 - SVS PB10-ISD

Erik

Quote from: ENL on November 19, 2007, 17:55:38
Blijkbaar is de T2 voorlopig niet te verkrijgen, dus heb ik de Creative Zen Stone Plus gekocht (met keychain).
Ah je hebt hem al gekocht. Dat is inderdaad een mooi model, ik hoor alleen van iemand die hem heeft dat de accu volgens hem althans niet de beloofde accurduur van 10 uur haalt. dat viel hem tegen maar reviews hebben het wel over getest9..10 uur dus ....

2gb beschouw ik idd ook als een minimum, dan heb je tenmmisnte wat te kiezen of je moet alleen de hele dag Frans Bauer willen draaien ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill