Over het HTforum, Gedrag, Opstoken etc. belangrijk lezen !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, November 15, 2007, 22:58:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

We hebben hier al jaren een open structuur dus als iemand zich ergens aan stoort moet hij dat melden bij de mods via mail of zelfs via het forum dan kunnen we ernaar kijken en wat aan doen.

Commercie op het forum is zover ik weet open en veelzijdig, het enige wat niet word toegestaan zijn weblinks naar aanbiedingen of bedrijven die concureren met de sponsoren, ECHTER ik zie regelmatig aanbiedingen langskomen van bv de MM terwijl we Rodisc als sponsor hebben dus wat dat betreft laten we veel toe, wat we echter NIET toelaten is een link naar een pagina van de MM waarin je direct het artikel kunt bestellen.
Maar goed dat was al niet toegestaan voordat we sponsoren hadden en was een keuze van mij op dat moment, ik wou geen link forum worden.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Aangezien wij altijd luisteren naar onze bezoekers en er alles aan willen doen om het voor iedereen duidelijk te maken heb ik het sponsorboard onderschrift aangepast.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

@ravon,
Je post kruist die van mij en zet meteen je eigen post in een ander daglicht.

WIJ LUISTEREN juist WEL naar onze bezoekers (zie bovenstaande post en wijziging).

We zijn echter geen dictators en hebben een mod beleidt dat denk ik ZEER mild is, maw we grijpen alleen in als het echt misgaat.
Sommige discussies kunnen een positieve werking hebben op een topic (of het nu negatief voor het product is of niet) dit word ook door ALLE sponsoren geaccepteerd.

De post van Sander ging maar over 1 ding.
Hij heeft ooit een netsnoer gehoord en hoorde geen verschil dus het is er niet.
Zoiets hoort niet thuis in een board waar een sponsor een nieuw product aanprijst.

Dat is zoiets als roepen dat Volvo een rotauto is omdat je 5 jaar geleden in een toenmalig model gereden hebt.
Als je kritiek hebt zoals Sander dat heeft over product X dan mag dat maar zorg dan wel dat je ook product X getest hebt, helemaal als je het in het sponsor gedeelte doet.

NOGMAALS.
Had hij het in het gewone board gepost had hij geen ban gekregen en had de discussie gewoon doorgegaan.

De kritiek die IK krijg trek ik me inderdaad aan, mensen die me kennen weten dat ik integer ben en alles wat ik doe altijd probeer in de minne te schikken, het feit dat juist IK de ban opleg zegt denk ik genoeg.
Ik heb geprobeerd de boel te sussen en de sfeer goed te houden, als dat echter zo genegeert word, met alle respect maar wat voor keuze heb ik dan nog ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

De veregaande consequenties zouden permanente bans voor bepaalde mensen zijn.
Maar niet om hun inhoud maar om de reden dat ze de regels niet lezen.

Begrijp me goed, het forum draait voor de bezoekers maar word mogelijk gemaakt door de sponsoren.
AL onze sponsoren weten en begrijpen dat we een OPEN forum hebben, maw ze weten dat sponsor worden niet een vrijbrief betekend voor hun goederen, maw als je troep verkoopt dan word je daar gegarandeerd op afgerekend.

ECHTER......
Dit moet wel met goede onderbouwing gebeuren.
We hebben in het verleden wel dingen gehad die door een sponsor werden verkocht die NIET goed waren (ik denk dat mensen wel snappen wat ik bedoel) wij hebben ons toen tot de sponsor gericht met de vraag dit op te lossen, de sponsor werd in het board zelf met de grond gelijk gemaakt, veel van de INHOUD is tot op de dag van vandaag te lezen daar.
ECHTER.... het bedrijf heeft het opgelost, mede dankzij de posts op het htforum en nog steeds staan ze met een grote banner in onze sponsor lijst, maw we verdedigen NIEMAND, je bent letterlijk op het HTFORUM aan de community overgeleverd.

Wat we echter NIET accepteren is een rechtstreekse aanval die op de man word gespeeld, een rechtstreekse scheldkanonade, negeren van mods.

Ik ben me heel erg bewust van mijn fout in deze, ik had bij de eerste waarschuwing direct moet ingrijpen en een ban moeten opleggen en geloof me vanaf heden gebeurt dit ook, want dit is eens maar nooit weer.
Aan de andere kant is het nu voor IEDEREEN die het WIL snappen heel duidelijk waarom Sander een ban heeft.
Je kan me niet verwijten dat ik niet genoeg gewaarschuwd heb.

Wat er bij mij alleen niet inkan is dat bij jou en op het hififorum nog steeds de mening is dat Sander een ban heeft om zijn MENING.

Ik wil daarbij ten overvloede aangeven dat ik een GEZONDE discussie over het wel/niet werken van kabels zeker nooit uit de weg zal gaan, er zijn er zat te vinden op het forum, en hoe beter iemand die kan onderbouwen hoe beter voor de community.
Sterker veel van wat Sander post lees ik met interesse over de achtergrond en waarom hij vind dat iets zo is als het is, je ziet me ook nergens op die inhoud lijnrecht tegen over Sander staan, wel geef ik aan zelf verschillen te horen maar ik geef elke keer aan dat dit informatie is die er niet toe doet en dat hij zijn discussie graag ergens anders op het HTFORUM mag voeren alleen niet in die thread.

Hoe duidelijker kan ik het maken ???
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DickVD

Hoi Frank en mede HT-mods,

Graag zou ik nog even verder mijn mening/ervaring aan jullie kwijt willen.
Zoals ik al eerder heb gezegd draai ik nog niet zolang mee op het HT-forum, maar toen ik de bewuste sponcertopic uit de klauw zag lopen, vroeg ik me af, van welk forum ik donateur ben geworden......

Ik ben nu ongeveer 2,5 jaar lid en ik had van Frank toendertijd begrepen dat het HT-forum, niet zomaar een forum is, het is een CLUB van leden met min of meer dezelfde hobby/vakgebied, dit klopt toch Frank?

Ik heb zelf namelijk ruim 6 jaar ervaring met de HobbyComputerClub-Trainsimulator GebruikersGroep, dit is natuurlijk geen bedrijf, want dan komen de belastingen om de hoek kijken, maar er zijn wel onkosten en dus geld mee gemoeid, we hebben nl een Voorzitter-Secretaris en Penningmeester...
Dus ik vergelijk het HT-forum maar een beetje met een HCC-gebruikersgroep, het HTforum heeft ook onkosten......

Maar is het HTforum een officeel geregistreerde Club? als dat nietzo is, misschien is het idee om dat offieel een Club op te richten?

Of iedergeval de Kern van de "Club" met zijn spelregels, nog wat explisieter de regels op te maken.
Vergeef me als ik niet alles over de regels heb gelezen, maar ik weet niet of in deze topic de juiste plek is om deze discussie hier te voeren.

Deze topic, zou misschien ook nog wat geupdate moeten worden:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=19399.0
Moeten we daar de discussie verder voeren?
[edit] ik zie nu pas dat in die topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=19399.0 alleen de gedragregels vermeld zijn en niet een soort Statuten vh HTforum staan [edit]

"Leve de HT-Club:HTforum"

Dick
groetjes van Dick van Dijk uit Woerden.
Mijn huidige hardware:
Epson: EH‑TW9300; LG-OLED55C6V =55inch UHD-3D-TV; Velodyne SPL-1200 Ultra; Reciever: Pioneer VSX-1131: 7.2/5.2.2; Fronts: Magnat Monitor Supreme 2002; Center: Artsound TUTTO 2/4.1; Surrounds: Magnat Shadow 203 op standaards; Surroundback: Artsound TUTTO 2/4.1; Atmos-plafond: Magnat Symbol Pro; 3D-bluray speler: Philips BDP7750; DVR: Humax iHDR-5050c; Asus Laptop =ROG G751JY-T7136H= i7 4860HQ 16Gb 17" Nvidia GeForce GTX 980

J.A.F._Doorhof

Leuk dat je dat aanhaalt, er is ooit sprake geweest van een Nederlandse HT club via het HTFORUM maar dat is door iemand onmogelijk gemaakt, sindsdien heb ik besloten daar niet meer mijn energie in te steken en het forum verder uit te bouwen.

Het HTFORUM is en blijft een gezellige plek waar mensen op niveau kunnen spreken over Home Theater, audio, video en alles wat daarbij hoort.
We hebben regelmatig meetings, elk jaar de HT BBQ en zover ik weet een goede samenspraak met de community.

Jammer genoeg is het in elke club/forum/community zo dat er een enkeling is die het voor de massa probeert te verpesten.
Zou het HTFORUM echt de plek zijn die deze enkelingen beweren dan zou dit topic er niet zijn, zouden er een stuk minder leden zijn en zouden er denk ik al helemaal geen sponsoren zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Paul Landsmeer

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 16, 2007, 14:50:00
Hoe duidelijker kan ik het maken ???

Niet. Bespaar je verder de moeite, zou ik zeggen.

En als mensen het HTForum niet bevalt, of de moderatie daarvan, dan ga ze toch lekker ergens anders heen? Het Internet is groot genoeg. Maken ze hun eigen forum, kunnen ze precies modereren zoals ze zelf willen. Of ze gaan zich lekker mengen bij hififorum, ook prima. Maar niet gaan lopen zeiken over dingen die al jaren goed gaan, en al helemaal niet ergens anders over dit forum gaan lopen zeiken. Wees dan een vent en houd de eer aan jezelf.

Frank, moderators, jullie doen a hell of a job en ik vertrouw volledig op de redelijkheid en billijkheid van jullie inbreng, ongeacht het onderwerp.

)p(

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 16, 2007, 14:17:17

De kritiek die IK krijg trek ik me inderdaad aan, mensen die me kennen weten dat ik integer ben en alles wat ik doe altijd probeer in de minne te schikken, het feit dat juist IK de ban opleg zegt denk ik genoeg.
Ik heb geprobeerd de boel te sussen en de sfeer goed te houden, als dat echter zo genegeert word, met alle respect maar wat voor keuze heb ik dan nog ?

Van je integriteit ben ik absoluut van overtuigd, anders was ik hier al lang weg :)

Het blijft altijd moeilijk als een forum bestaat uit hobbyisten waarvan een aantal ook nog een commerciële pet op heeft. De een heeft daar meer moeite mee dan de ander...ik merk dat ik mij daar meer en meer aan stoor...en dat is niet de schuld van hen maar een gevoel van mijn kant...dus ik wil zeker niet de regels hier veranderen...maar ik denk er wel serieus over na of ik zelf hier nog wel wil rondhangen.

Peter

J.A.F._Doorhof

In welke vorm irriteer je je daaraan dan ?
Zodra we dat soort dingen weten kunnen we kijken of er wat aan gedaan word, so simpel is dat.
Of kunnen we het uitleggen en kunnen we je misschien dingen uitlegen die het gevoel weg neemt.

Je mag me daar altijd over mailen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

planeet

voor diegeen die denken dat het gras aan de overkant groener is, ga maar zou ik zeggen

ik heb de reacties/verwijten en opmerkingen op beide fora gelezen, echt te gek voor woorden

best is om dit topic te sluiten want je kan niet voor iedereen goed doen

diegeen die zich kunnen terugvinden in HTFORUM die blijven, voor de andere is het alternatief ook aanwezig Hifi.nl

ik zie het probleem niet (en ik koop op vlak van hifi wat ik wil, ongeacht welke sponsor)

en echt te gek is het als je de oorsprong in kaart brengt ... een snoertje van 104 euro/m ... duur ? voodoo ??
ik ken kabels (ook stroomkabels) die nog duurder zijn ... maar daarover heb ik dergelijke commotie niet teruggevonden (en ja, ik heb Nordost als stroomkabels)

so, close the topic and rest in peace

angel1978

QuoteAls mensen DAAROM het htforum een plek vinden waar we alleen denken aan sponsoren heeft boter op zijn hoofd.
We staan zeer veel toe, we staan discussies toe over concurrerende artikelen (alleen geen commerciele links), en allerhande discussies.

Ik zal in het mod gedeelte oproepen om vanaf nu met de botte bijl te gaan modereren.
Ik zie jammer genoeg geen andere oplossing meer om het htforum te redden van een verloedering.

We willen heel graag de open sfeer houden, we willen heel graag de goede naam houden die we hebben opgebouwd in heel wat jaren.
We willen daarom JULLIE vragen om de report to moderator functie te gebruiken zodra je je ergens aan ergert, schrijf wel een goede omschrijving.

Aan mijn kant kan ik zeggen dat mensen die denken dat ze lekker bezig zijn met stoken een harde tijd tegemoet gaan, als we het vermoeden hebben dat mensen bezig zijn het forum in een kwaad daglicht te stellen is het gevolg direct een permanente ban.

Frank,

Jammer dat het zo ver heeft moeten komen, maar mijn steun heb je volledig !

Hoewel ik sommige discussie's die uit de hand lopen wel met een glimlach kan bekijken, erger ik me ook steeds meer aan een bepaalde groep forumgebruikers die probeert om een forum naar hun hand te zetten en net zo lang stoken totdat de vaste waarden van dit forum het opgeven en vertrekken.

Blijf trouw aan de kernwaarden en ideeen die ten grondslag liggen aan dit forum.

Als het gevolg is dat het een keihard modereerbeleid noodzakelijk is, dan is dat maar zo !
Het kaf wordt vanzelf van het koren gescheiden en als er daardoor wat mensen vertrekken, dan is dat maar zo.


Raphie

Het Sponsorboard is er om Sponsoren hun producten aan de man te laten brengen. laten we dat nou gewoon respecteren en in een ander gedeelte "los gaan" als we dan toch willen gaan "debunken".....
Degene die zich hier niet aan kan houden krijgt een ban: niet omdat hij z'n mening niet mag verkondigen, maar hij moet het gewoon niet dáár doen.
JBL PRX Power!

hifiman

Quote from: Raphie on November 16, 2007, 15:41:29
Het Sponsorboard is er om Sponsoren hun producten aan de man te laten brengen. laten we dat nou gewoon respecteren en in een ander gedeelte "los gaan" als we dan toch willen gaan "debunken".....
Degene die zich hier niet aan kan houden krijgt een ban: niet omdat hij z'n mening niet mag verkondigen, maar hij moet het gewoon niet dáár doen.
Ik ben het niet vaak met Raphie eens, maar in dit geval dus een keer wel  ;D
Inderdaad, zo simpel is het. Ik denk dat de enige valkuil is om als het fout gaan een inhoudelijke discussie aan te gaan, niet doen zou ik zeggen, gewoon posts verwijderen en een waarschuwing per pm naar degene die zich misdraagt, wederom zonder de inhoudelijke discussie aan te gaan. :P

)p(

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 16, 2007, 15:15:14

Je mag me daar altijd over mailen.

Hoi Frank,

Zal ik doen zodra ik tijd heb om een wat meer gedegen reply op je vraag te geven.

peter

Vincent

Kan alleen maar zeggen dat ik het erg jammer vind hoe dit allemaal loopt.

Tuurlijk valt er wat voor te zeggen over dat de discussie meteen had moeten
worden verplaatst. Maar dat is natuurlijk altijd achteraf.

De manier waarop sommige mensen hier reageren en op dat andere forum is gewoon
dramatisch en is niks anders dan gewoon trollen. Er loopt hier inderdaad ook een
sponsor rond die wat mij betreft kan vertrekken door herhaaldelijk op een lasterlijke
manier over iemands anders producten praten. Het wordt zo een beetje een spelletje
van "wie kan het verst plassen"

Ik ben als Sponsor ook behoorlijk onder druk gezet en heb ook heel wat kritiek over me
heen gekregen. Ik heb toen vriendelijk verzocht om de discussie voort te zetten in
een speciaal topic  in de klaagbaak sectie en dat is toen ook allemaal netjes gebeurd. Al deze
zaken zijn gelukkig allemaal opgelost.

Maar ik vind wel dat als een sponsor bepaalde producten
verkoopt dat deze wel de werking daarvan moet kunnen onderbouwen. Anders kan je natuurlijk
wachten op iemand die een technische opleiding heeft gehad om de losse uitspraken onderuit te
halen die de sponsor doet.

Gewoon duidelijke regels voortaan en met straffe hand modereren .. Ik ben hier al lid sinds de oprichting
en 1 van de eerste sponsors van dit forum en om even af te sluiten met een leuke quote "With greater power, comes
greater responsibility";)

Grtz

Vincent

Mvg

Vincent

J.A.F._Doorhof

Eens met Vincent.
Alles kan maar dingen die gevaar lopen uit de hand te lopen sturen we liever naar 1 verzameltopic.
En het HTforum is zeker niet bang om een sponsor aan te schrijven als er ECHT dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kuipje

Ik heb hier een paar maanden geleden een ban gehad omdat ik Remco op zijn hypocriete uitspraken aansprak (niet in een sponsortopic overigens). Vermoedelijk omdat ik hem knulletje had genoemd, of om de analogie met het bekende spreekwoord van de pot en de ketel, maar zeker weet ik het niet want ik heb er nooit een aankondiging of een uitleg voor gehad. Ik vond de ban ook echt niet terecht.

Nu bemoei ik mij niet meer zo met de discussies, want ik heb niet het gevoel dat dat hier in alle openheid kan en er hier niet zozeer behoefte is aan discussie, maar veel meer aan zelfbevestiging. De enige draadjes die ik regelmatig gevolgd heb (en in gepost heb) hadden betrekking op plasma-televisies, maar zeker niet op het gebied van muziekweergave en de daarvoor bendigde apparatuur. Voor dat soort zaken kan ik op andere fora veel beter terecht en daar ben ik dan ook vaker.

Ik vind dat een maandelijkse bijdrage aan de sponsorkas geen vrijbrief moet zijn voor het plaatsen van volkomen ongefundeerde beweringen. Je hebt naar mijn idee niet alleen een verantwoordelijkheid naar je sponsors, maar ook naar de leden die het forum bezoeken. Als die er niet zouden zijn, dan ben je voor de sponsoren ook niet aantrekkelijk. Die ongefundeerde uitspraken hebben zonder twijfel een negatieve uitstraling op het forum. In de beleving is het dat zus-en-zo op HTforum staat en niet dat JanPieterKlaas zus-en-zo in het sonsorgedeelte op het forum geplaatst heeft. En door niet te reageren op dergelijke ongefundeerde (en soms ronduit rare uitspraken) krijg je al gauw dat bezoekers denken dat het forumbeheer er achter staat. De volgende fase is dat er kritische vragen komen en als daar niet op gereageerd wordt en de indruk ontstaat dat het forumbeheer de betreffende sponsor 'beschermt', dan gaat zoiets een eigen leven leiden. Waar daar toe kan leiden weten we inmiddels.

Ik kan me ook voorstellen dat andere sponsoren niet gelukkig zijn met de hele aanleiding van deze hele situatie. Het beeld dat sponsoren maar wat roepen en niet thuis geven om een en ander toe te lichten is eerder gecreerd dan weggepoetst.

sj0er-D

Quote from: Kuipje on November 16, 2007, 19:18:49
Ik heb hier een paar maanden geleden een ban gehad omdat ik Remco op zijn hypocriete uitspraken aansprak (niet in een sponsortopic overigens). Vermoedelijk omdat ik hem knulletje had genoemd, of om de anbalogie met het bekende spreekwoord van de pot en de ketel, maar zeker weet ik het niet want ik heb er nooit een aankondiging of een uitleg voor gehad. Ik vond de ban ook echt niet terecht.

ik vind dat als je het woord knulletje gebruikt tegen iemand anders (neerbuigende opmerking), je jezelf dan wel verlaagd naar het niveau van de ander of zelf op een laag niveau gaat "discussiëren". ik vind het in geen van de 2 gevallen goed. wat mij betreft zou zoiezo een waarschuwing op zn plaatst zijn of (zoals nu gebeurt) een ban.

bmateijsen

Laten we niet over oude bans gaan discussieren. Die zijn destijds gegeven, en werden toen als terecht door de moderators bevonden.
Verder kan je nooit nu alle feiten naar voren halen. Wanneer er beledigende/ respectloze uitspraken worden gedaan naar andere forumleden dan vind er een waarschuwing plaats. Indien het gedrag aanhoudt, volgt simpelweg een ban voor een x-aantal dagen.

Quote from: sj0er-D on November 16, 2007, 19:34:04
ik vind dat als je het woord knulletje gebruikt tegen iemand anders (neerbuigende opmerking), je jezelf dan wel verlaagd naar het niveau van de ander of zelf op een laag niveau gaat "discussiëren". ik vind het in geen van de 2 gevallen goed. wat mij betreft zou zoiezo een waarschuwing op zn plaatst zijn of (zoals nu gebeurt) een ban.

DA BoSS

Quote from: Kuipje on November 16, 2007, 19:18:49
In de beleving is het dat zus-en-zo op HTforum staat en niet dat JanPieterKlaas zus-en-zo in het sponsorgedeelte op het forum geplaatst heeft.

gelukkig weet iedereen (vanaf) nu beter ;D

@Frank:

Is het misschien een goed idee om nieuwe leden (bij aanmelding) een email te sturen met dit soort huis cq gedragsregels?
Ik kan me voorstellen dat dat heel wat discussies scheelt ::)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

J.A.F._Doorhof

#45
We gaan ervanuit dat mensen de regels lezen in het board.
Mails sturen hebben geen zin, wie zegt dat ze die wel lezen :D

Het blijkt voor sommige mensen al moeilijk om één post van mij te snappen, laat staan als ik regels doormail :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Pim

De moderators hebben ook mijn steun.
Ik volg dit forum met de discussies al een aantal jaren op de voet (ben zelf niet zo´n poster) en heb mij nooit gestoord aan enige commerciele belangen.
In geval van de laatste discussie is het enige verwijt wat ik kan geven, dat Frank eerder had in moeten grijpen maar daar is hij zich van bewust. In de genoemde topic was er geen sprake van gemeende interesse maar alleen het afbranden van een product. Dit gaat alle fatsoensnormen te boven. Aan zijn beroep te zien is het een geleerd persoon, jammer dat zijn sociale vaardigheden wat achterwege zijn gebleven. Helaas zal je zulke personen moeten bannen om je forum niet af te laten glijden tot een brulput waar iedereen maar roept wat hij wilt.
Ik hoop nog lang te kunnen genieten van dit forum in zijn huidige versie.

Pim
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

Ghosty J

misschien een idee dat je niet kunt reageren in het sponsor gedeelte bv direct topic op slot en dat de sponser misschien een apart topic opent om te reageren op zijn goederen !
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

DA BoSS

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 16, 2007, 20:11:14
We gaan ervanuit dat mensen de regels lezen in het board.
Mails sturen hebben geen zin, wie zegt dat ze die wel lezen :D


Het is wel vrij gebruikelijk hoor, om de forumregels te ontvangen bij aanmelding.
Gebeurt vaak in een moeite door met de verificatie van het opgegeven emailadres.

En het is op zich een goed signaal, mensen er van het begin ondubbelzinnig op wijzen dat er (helaas) wel regels verbonden zijn aan hun lidmaatschap...
(de kans dat mensen kennis nemen van de forumregels word er in ieder geval zeker niet kleiner van :D)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Kuipje