Hoe 4K materiaal te verkrijgen.

Started by konniekip, November 9, 2007, 22:45:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jantje112

#25
Quote from: jaco on November 11, 2007, 16:11:58
Bedankt voor de link eer staan links naar mirror sites met materiaal: http://www.hd4.tv/red/mirror.html
Hier staan een paar 4k clips. Veel success met ze aan het lopen krijgen :)

vlc speelt ze wel, maar dit komt omdat alle stukjes al richting sd geconverteerd zijn (540p e.d.)

donaldk


donaldk

Inderdaad de Red production samples zij sinds september verkrijgbaar.

Pieter-Jan

Quote from: Mender on November 11, 2007, 15:33:21
Interresant toppic! Ik wist niet echt dat zoiets bestond maar ben me er eens in gaan verdiepen. Ik denk niet dat dit in dit topic al genoemd is maar the red camera is een nieuwe "betaalbare" 4k camera die nu pas uit is. Ze nemen het woord betaalbaar in de mond omdat als je het vergelijkt wat er nu te koop is voor professionele film makers dit echt weinig is. De prijs van deze red camera is dus iets van $17.000 voor de body dacht ik, en is in totaal al gouw $30.000. :P

30000 dollar voor een filmcamera is echt niet veel geld. Een doorsnee ENG-camera (Beta SX) kost snel zoveel. Een digi Beta nog een pak meer en dan spreken we nog maar over SD. (Alhoewel dat met de opkomende HD-camera's dat allemaal ook snel kan veranderen.)
Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V