Wat werkt er niet goed ?

Started by Vlearmoes, March 29, 2003, 08:44:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlearmoes

"Just-In-Time foutopsporing"
      Selecteer een debugger

 deze melding krijg ik steeds vaker te zien tijdens het internetten.  Wat is er mis met mijn pc?

mijn provider is Planet en werk met XP-pro
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

J.A.F._Doorhof

Hi,

Mischien tijd voor een schone installatie ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Lijkt wel een progje wat je (waarschijnlijk ongewild) hebt gedownload, en wat op de achtergrond draait.

Groetjes,
Oscar

Vlearmoes

#3
Dit alles; NA een schone instalatie  ???
En welk progje zou dat kunnen zijn,waar moet ik zoeken??
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Spacebass

Rechtsklik op deze computer en klik op beheren of manage
Ga naar eventviewer en klik op application.

Ga nu alles af wat een rode kruisje of een uitroepteken heeft met de tekst warning of error.


Succes....

Vlearmoes

Ja ik zie veel rode kruisjes en uitroeptekens  :'(

wat moet ik er mee doen?
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Erik

#6
kijk eens bij explorer -> extra -> internetopties -> geavanceerd -> foutopsporing bij scripts uitschakelen, en vink die aan.

wellciht dat dat helpt.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Vlearmoes

In eerste instantie bedankt Eric heb het een en en ander aangevinkt,
maar zou ik op die plek ook de problemen van de andere,gelijknamige, topic kunnen verhelpen?
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Erik

Quote from: Vlearmoes on March 30, 2003, 17:13:11
In eerste instantie bedankt Eric heb het een en en ander aangevinkt,
maar zou ik op die plek ook de problemen van de andere,gelijknamige, topic kunnen verhelpen?
ervan uitgaande dat je mijn antwoord daar gelezen hebt. Nee, wat geen verbinding naar is. kan hij hij ook geen verbinding maken.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill