De nieuwe logo's meningen graag....

Started by J.A.F._Doorhof, March 27, 2003, 16:51:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan Van Gompel

Quote from: Scarp on March 29, 2003, 11:41:13
Ziet er netjes uit nu. Die Speakerland en Hauppauge zien er goed uit met die omstaande randen. Lijkt net zo'n bolle plastic sticker. Allemaal ongeveer even groot. Netjes !

De aspect ratio is wel nog verkeerd waardoor er nu onzuiverheden ontstaan. width=150 dient in de source nog veranderd te worden naar width=186. De twee bovenstaande logo's voor Speakerland en Hauppauge vind ik persoonlijk mooier; deze zijn ook iets minder breed (160 pixels). Het "stickereffect" miste volledig zijn doel in het geval van het Speakerland logo, vandaar de remake.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

searcher

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 27, 2003, 16:51:34
Aangezien de oude logo's wat snel in elkaar geflanst waren nu dan de nieuwe.

Vernieuwd zijn de ITC shop, ITC group en Marantz.

Opmerkingen zijn welkom.

MvrGr.
Frank

Met respect ik zou niet het woord ITC twee maal in de header willen zien.
1 logo is voldoende.


De bliksem schiet zijn doel voorbij  het is leuk maar het zegt niets een ander teken zou misschien meer het accent leggen op ISF en HAA en of HT.

Bijvoorbeeld een signaal overdracht,een veranderde kleur spectrum voor en na calibratie ik noem maar wat....
Het kleurenlogo wat bij de Goliath wordt gebruikt na het opstarten is ook netjes.

Datgene wat onder HAA staat is onleesbaar je kunt dan overwegen om dat weg te laten omdat het geen functie heeft.

Ik benader de logo's als een nieuweling die de site bezoekt wat zegt het en wat kan ik ermee.
Lees deze opmerkingen a.u.b opbouwend en niet als een aanval. ;)

                                                                                       m.v.g searcher




J.A.F._Doorhof

Searcher, ik kan niet logo's gaan veranderen die zo zijn.
Onder het H.A.A. staat Home Acoustics Alliance.

Ik heb de on-line shop express apart aangemaakt omdat mensen daar nogal wat moeite mee hebben om die te zoeken op de ITC site. ::)

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

Quote from: searcher on March 29, 2003, 16:17:07De bliksem schiet zijn doel voorbij  het is leuk maar het zegt niets een ander teken zou misschien meer het accent leggen op ISF en HAA en of HT.

Ik zie wel wat in de bliksem. Denk eens aan de service van ITC, die is bliksemsnel ;).


MvrGr.
Robert

Johan Van Gompel

Nieuw ITC Group logo (318 x 75):
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Bovenstaand logo heeft last van JPEG artificats (bestandsgrootte is dan ook 75% kleiner dan logo dat bovenaan het forum staat). Hier de PNG-versie met een wat betere weergave; deze is 28 KB groot - nog steeds 3 KB kleiner dan het huidige JPEG logo:
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Deze is aanvaardbaar. 5% JPEG compression; 11,7 KB groot:
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Voor Searcher en anderen die twee ITC logo's maar niets vinden:
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Erik

Quote from: Johan Van Gompel on March 29, 2003, 22:00:37
Deze is aanvaardbaar. 5% JPEG compression; 11,7 KB groot:
Deze niet, die wordt te onscherp (Letters ict)
Om in HT termen te spreken het is net of je crt kijkt via composite (gele video tulp)  
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: Johan Van Gompel on March 29, 2003, 21:48:40
Bovenstaand logo heeft last van JPEG artificats (bestandsgrootte is dan ook 75% kleiner dan logo dat bovenaan het forum staat). Hier de PNG-versie met een wat betere weergave; deze is 28 KB groot - nog steeds 3 KB kleiner dan het huidige JPEG logo:
Deze is mooi scherp.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: Robert on March 29, 2003, 17:47:30
Quote from: searcher on March 29, 2003, 16:17:07De bliksem schiet zijn doel voorbij  het is leuk maar het zegt niets een ander teken zou misschien meer het accent leggen op ISF en HAA en of HT.

Ik zie wel wat in de bliksem. Denk eens aan de service van ITC, die is bliksemsnel ;).

MvrGr.
Robert
Ja of als ICT is geweest heb je overal kortsluiting  ;D ;D ;D ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Johan Van Gompel

#36
HTML source code en 3 pictures om bovenstaand logo in dezelfde kwaliteit te bekomen - met correcte link naar ITC Online Shop en slechts 10,99 KB groot:

*** EDIT: zo zouden de headers uiteindelijk kunnen uitzien: www.htforum.nl/attachment/test.txt ***
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Spacebass

Het mooiste is als het lijntje wat je bij isf hebt door laat lopen in online shop
Je zou de onderlijn dan door kunnen laten lopen in HAA...

dan zijn we bijna bij wat ik bedoelde  ;)

Ik zou zelf ITC als uitgang gebruiken.
dus alle opties aan de direct rechts van ITC group.

maar dan zouden de kleuren van online shop wel verband moeten hebben met de kleuren van ITC group.

Je leest dan vanzelf
ITC > online shop
ITC > ISF
ITC > HAA

Ik zou dan wel een link plaatsen ook naar ISF en HAA, waarbij je direct bij de uitleg komt van deze twee logo's.

Anders zijn het slechts twee loze kreten...

maar dat is slechts een ideetje  ;)

MrPink


J.A.F._Doorhof

Goed idee, aangezien de shop toch in hetzelfde gedeelte zit als de eerste link ga ik deze nu plaatsen.

Bedankt, het wordt erg gewardeerd dat mensen zo mee denken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

searcher

#43
Quote from: J.A.F._Doorhof on March 30, 2003, 11:12:17
Goed idee, aangezien de shop toch in hetzelfde gedeelte zit als de eerste link ga ik deze nu plaatsen.

Bedankt, het wordt erg gewardeerd dat mensen zo mee denken.

MvrGr.
Frank

;D mmm

Johan het is niet dat ik het niks vond het was het net niet.
De oplossingen daarna vooral met het winkel wagentje misschien nog in een uitspringende kleur vind ik een mooie optie.
Ik was destijds degene die een aparte header voor de online shop als idee opperde.

De bliksem daarmee bedoelde ik dat een nieuwe bezoeker een vraag teken erbij kan plaatsen deze weet immers niet dat dit voor frank's snelle service staat  ;)
De nieuwe bezoeker/kijker moet duidelijk gemaakt worden wat de headers uitbeelden.
De bliksem zal niet voor kortsluiting staan alhoewel dit wel eens gebeurt na het lezen van de threads  ;)

Het logo van de Goliath vindt ik net iets meer aanspreken omdat het dichter de ISF komt.

Maar goed het houdt ons scherp en deze header is duidelijk,prima

                                                                       m.v.g Searcher




jeroen_B

Itc logo en shop logo vind ik mooi op deze manier !
Ziet er netjes uit zo.


grtz jeroen

Johan Van Gompel

Quote from: searcher on March 30, 2003, 17:47:28
[De bliksem daarmee bedoelde ik dat een nieuwe bezoeker een vraag teken erbij kan plaatsen deze weet immers niet dat dit voor frank's snelle service staat  ;)
De nieuwe bezoeker/kijker moet duidelijk gemaakt worden wat de headers uitbeelden.
De bliksem zal niet voor kortsluiting staan alhoewel dit wel eens gebeurt na het lezen van de threads  ;)

Het bliksem/ISF/HAA logo heb ik volgens mij al een keer elders gezien. Frank?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

SiR-ROUND

Ik vind het allemaal zeer mooi nu Johan en Frank...

Het bliksempje is we erg Soundblaster maar wel okay.

Persoonlijk zou ik de "bevel" doorzetten naar alle sponsors(dus ook JvB en Mevers).

Groeten,

Manfred

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 30, 2003, 11:12:17
Goed idee, aangezien de shop toch in hetzelfde gedeelte zit als de eerste link ga ik deze nu plaatsen.

Bedankt, het wordt erg gewardeerd dat mensen zo mee denken.

Als je de enkele PNG nu nog verandert in het stukje HTML en de drie aparte tekeningen dan bespaar je 17,01 KB (van de huidige 28 KB) zonder zichtbaar kwaliteitsverlies. Dat scheelt weer wat in de bandbreedterekening. Hier heb je de link nog eens: www.htforum.nl/attachment/itcgroup.txt.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Nieuwe Mevers (zelfde grootte):
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer