De nieuwe logo's meningen graag....

Started by J.A.F._Doorhof, March 27, 2003, 16:51:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Aangezien de oude logo's wat snel in elkaar geflanst waren nu dan de nieuwe.

Vernieuwd zijn de ITC shop, ITC group en Marantz.

Opmerkingen zijn welkom.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Hoi,
Its group logo en marantz logo vind ik wel mooi.
ITC online shop niet,  komt over als een mislukte flapperende vlag waar ITC op staat.


grtz jeroen

Face

Er zit kortsluiting in je nieuwe logo. Dat geeft wel een mooi effekt! ;D
Speakers: Focal 630 kit + Focal surrounds.  Versterking: Parasound P/FET 900 en D/AS1000 II.  DVD: Pioneer DV535.  Speakerkabel: vdHul Magnum met WBT.  Interconnect: standaard Parasound en Eichmann 4 en 6.

J.A.F._Doorhof

Jeroen,
Het is ook een vlag.... alleen de grote is zo klein dat het een twijfel geval voor mij was, maar toch vind ik dit mooier dan de originele.

Zal daar nog wel eens naar kijken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

kostsluiting in het ITC group logo staat wel mooi inderdaad!


Frank,
Ik had al wel het vermoeden dat het een vlag voor moest stellen. Wat er mist in de vlag is een schaduw denk ik waardoor er meer de indruk word gewekt dat ie wappert in de wind.


grtz jeroen

Het word wel een stuk levendiger en kleuriger in ieder geval bovenaan de pagina!

Roland

ITC shop: Best wel geslaagd ... in ieder geval duidelijk, je eigen kleuren (behalve het blauw dat wat grijzer is).

ITC group: Ik zie 3 losse plaatjes aan elkaar geplakt met plaatje 2 half over plaatje 3?  ???

Marantz: Kleuren gaan niet relaxt samen (paars, oranje, lichtgroen) en de golvende tekst 'Because Music Matters' kan eigenlijk niet goed samen met het strak vormgegeven 'Marantz'.

Mijn mening  :)

Scarp

ITC groep: prima logo, is dat marmer rechts?
ITC Online shop: Misschien dat gewoon het ITC logo zoals in de andere (zonder de "groep" met daaronder de online shop tekst voldoende is. Staat iets strakker.
Marantz:Achtergrond van marantz letters is wit, terwijl stuk eronder het grijs is. Misschien zou het net als de hauppage logo doorzichtig moeten zijn, oftewel gelijk aan de achtergrond kleur.

bryan vd B

hi,

De itc group logo vind ik wel mooi ik denk alleen dat het grijs achter het bliksemschicht wat meer blauw mag hebben waardoor het bliksemschicht wat meer opvalt.
Het marantzlogo vind ik mooi zo maar bij de itc online logo word het wapperen van een vlag wat ontnomen door de tekst ONLINE SHOP die recht is geschreven denk ik. ;)

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

Die bliksem vind ik erg mooi, maar ......
Ik zou hem wel in zijn eigen (midden)vlak houden en niet laten lekke naar de itc en isf vlakken.

Over de online shop durf ik niets meer te zeggen, de kenners weten waarom  ;D

Bij Marantz vind ik de kleuren vloeken, en de letters van Marantz zouden wat meer ruimte rondom mogen hebben.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Ok,

Marantz zal ik van het weekend anders maken.

En je weet hoe het met bliksem is, het is moeilijk te sturen..... ;D 8)

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

In aanvulling wat er al is gezegd vind ik het ook jammer dat de letters van "ITC Group" golvend aan de randen zijn, en niet strak.

Groetjes,
Oscar

jaco

Heeft Marantz geen officieel logo ? Lijkt me toch dat je dat wel moet gebruiken voor de herkenbaarheid. Bedrijven zijn nogal druk op een huisstijl hebben, en dan zie ik nu een afwijkend logo.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Helemaal correct Jaco.
Maar om alleen de letters te gebruiken is zo saai, ik heb overlegt met ze en een eigen ontwerp was goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 27, 2003, 16:51:34
Aangezien de oude logo's wat snel in elkaar geflanst waren nu dan de nieuwe.

Vernieuwd zijn de ITC shop, ITC group en Marantz.

ITC On-line shop en ITC Group zijn mooier, alhoewel bij deze laatste "ITC Group" beter geantialiased kan worden.  Marantz valt best mee maar deze vind ik persoonlijk mooier:
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Ik heb er ook eentje voor Hauppauge:
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

En eentje voor Speakerland:
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

Bedankt, ik zal ze morgen wisselen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on March 28, 2003, 19:14:26
Bedankt, ik zal ze morgen wisselen.

Oeps. In img border="0" src="http://www.htforum.nl/bannermarantz.jpg" width="120" height="55" dient width="120" nog vervangen te worden door width="95". Het logo ziet er nu een beetje uitgerokken uit.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

MrPink

Het Hauppauge logo is nu lager dan de rest, dat lijkt me ook niet kloppen...

Groetjes,
Oscar

Johan Van Gompel

Quote from: MrPink on March 29, 2003, 10:12:19
Het Hauppauge logo is nu lager dan de rest, dat lijkt me ook niet kloppen...

MrPink, het Hauppauge logo is altijd al 150 x 45 pixels geweest. Dit is zo omdat het van het een link is naar het logo op http://www.hauppauge.tv dat real-time gescaled wordt (vandaar ook de edge enhancement ;D). Ik heb daarnet even een vervanger gemaakt:
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Of deze, die 160 x 55 pixels is (dus 55 hoog zoals de andere logo's):
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Nieuwe Speakerland (163 x 55):
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Scarp

Ziet er netjes uit nu. Die Speakerland en Hauppauge zien er goed uit met die omstaande randen. Lijkt net zo'n bolle plastic sticker. Allemaal ongeveer even groot. Netjes !

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Frank, zou het mogelijk kunnen zijn dat je het ITC groep logo gebruikt als een schakelbord.

Dus dat je hotspots maakt.
Je zou dan nog een zwart blokje kunnen maken met online shop waardoor het dubbele ITC logo niet meer nodig is.

Kunnen mensen meteen naar ITC / ITC online shop /HAA en ISF (als ervoor de laatste twee een site is)

Je zou dan ook bijv Groep kunnen vervangen door Computers en een aparte voor hometheater dat zou betekenen dat je je intro pagina vanuit dit forum niet meer nodig hebt.