aldi medion monitor

Started by Jin, March 26, 2003, 17:05:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jin

heeft iemand toevaliig vandaag de monitor die bij de aldi in de aanbieding was gekocht?

€ 389  voor 17 inch.

ben benieuwd naar type nummer en response time...


Jan.

Johan Van Gompel

Quote from: Jin on March 26, 2003, 17:05:36
heeft iemand toevaliig vandaag de monitor die bij de aldi in de aanbieding was gekocht?

€ 389  voor 17 inch.

ben benieuwd naar type nummer en response time...

Behoorlijk duur voor een 17 inch monitor. Thuis hebben ze een hele tijd geleden een 19" monitor voor minder gekocht (in de Lidl denk ik).
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Roland

Ja, maar het gaat wel om een TFT neem ik aan :)

Erik

Hou er rekening mee dat de responce specs in de praktijk niets zeggen, ze varieren van lichtelijk overdreven tot oplichterij.
Om een voorbeeld te geven mijn 18inch eizo van het werk (2 jaar oud) heeft een op en neer tijd van 45ms, toch veegt deze ietsje minder dan mijn nieuwe Samsung 25ms 191T.
En zo kan ik nog tientallen voorbeelden geven, ik heb er niet voor niets zo lang over gdaan een LCD te kopen. Elke keer moest ik weer door een "fabel" heen prikken.





"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jin

het is een perfect 17inch tft scherm!!!!

1 dode pixel maar daar ga ik morgen even de support over bellen :)

eerste ervaring: een perfect beeld!!! <25ms response.


Spacebass

#5
Volgens mij gaat het erom waar de pixel zit en hoeveel het er per zoveel cm2 zijn...

J.A.F._Doorhof

Jin <25ms lijkt me stug, dat zijn op dit moment bijna alleen maar de hele dure monitoren.

Als de pixel niet ACTIEF is of een cluster van 2 is dan kun je denk ik je monitor gewoon houden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jin

Tests gedaan  

rise 10ms
fall  15ms

total dus 25ms

ze nemen de monitor niet terug (pas bij 3 dode pixels)

heb er weinig last van. beeld is top scherp   ;D

J.A.F._Doorhof

Hi,

Welke test doe je daarvoor ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

Opvallend, ik vindt het HEEL goedkoop. Een Cornea zit op € 499,00 maar dan wel black trouwens en 17".

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jin

donderdag kom je bij me langs, dan kan je hem in actie zien :)