HT's in het Noorden?

Started by willempie, March 26, 2003, 11:21:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

willempie

Hallo iedereen,

Ik woon zelf in de binnenstad van Groningen en het lijkt mij wel eens leuk om wat mensen te ontmoeten die met een HT bezig zijn of al hebben.

Ik ben zelf namelijk bezig met de opzet van een HT in de casco woning welke ik kortgeleden heb gekocht.

Laat eens wat van je horen.


Willem
Projector: Sony VPL-HW590ES/ Screen: Carada Brilliant White 106"/ Receiver: Arcam AVR350, Denon AVR4300/ Speakers: B&W CM7, B&W CM1, B&W Center S1, B&W AM-1 / Mediaplayer: Dune HD Pro  4k, PS4 pro/ ISOL-8 Mini Sub 2 / Synology DS412+

J.A.F._Doorhof

Is Emmeloord dichtbij genoeg ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

willempie

Hai Frank,

Een kameraad van mij woont in Lemmer, waar ik regelmatig kom, zo Emmeloord is niet veel verder.

Zodra de kans voordoet kom ik sowieso eens langs in Emmeloord, want ik wil  de  ;) goeroe van HT wel eens ontmoeten.

Maar in eerste instantie ging het mij meer om wat contacten te leggen rond Groningen.

Binnenkort zal ik foto's plaatsen van mijn toekomstig HT kamertje en de voortgang daarvan (hopelijk binnen 1½ jaar klaar). Dit Forum heeft mij al flink op weg geholpen met de vele onderwerpen en jouw eerst te lezen documentjes. Ik vind het een ontzettend leuk forum en ik was verrast hoeveel mensen toch nog met dit onderwerp bezig zijn.

Willem
Projector: Sony VPL-HW590ES/ Screen: Carada Brilliant White 106"/ Receiver: Arcam AVR350, Denon AVR4300/ Speakers: B&W CM7, B&W CM1, B&W Center S1, B&W AM-1 / Mediaplayer: Dune HD Pro  4k, PS4 pro/ ISOL-8 Mini Sub 2 / Synology DS412+

J.A.F._Doorhof

Hi,

Maak wel altijd een afspraak.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

none

je bent welkom in bakkeveen (bij drachten).. om mijn huiskamer httje te bezichtigen... :)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=35;action=display;threadid=6552
Emotions are human, and therefore logical.

Alfa_33

#5
.

willempie

Foto1:
En hier een foto van mijn nieuwe huis. Het is een casco appartement in een oud schoolgebouw. De twee middelste ramen aan de rechterkant zijn van mij. Ik heb geen boven of benedenburen. In het onderste lokaal zal mijn HT kamertje gerealiseerd worden.

Projector: Sony VPL-HW590ES/ Screen: Carada Brilliant White 106"/ Receiver: Arcam AVR350, Denon AVR4300/ Speakers: B&W CM7, B&W CM1, B&W Center S1, B&W AM-1 / Mediaplayer: Dune HD Pro  4k, PS4 pro/ ISOL-8 Mini Sub 2 / Synology DS412+

willempie

En hier zijn we bezig met een extra tussen nivo om de grote hoogte van de klaslokalen (5.20m) efficienter te benutten.  Dit wordt het plafond van de HT kamertje.
Projector: Sony VPL-HW590ES/ Screen: Carada Brilliant White 106"/ Receiver: Arcam AVR350, Denon AVR4300/ Speakers: B&W CM7, B&W CM1, B&W Center S1, B&W AM-1 / Mediaplayer: Dune HD Pro  4k, PS4 pro/ ISOL-8 Mini Sub 2 / Synology DS412+

MrPink

Mooi zo'n statig gebouw, en grappig dat je daar in kunt wonen zeg! :)

Groetjes,
Oscar

willempie

Quote from: MrPink on March 27, 2003, 11:41:11
Mooi zo'n statig gebouw, en grappig dat je daar in kunt wonen zeg! :)

Groetjes,
Oscar

;D Nou ja wonen is ook nog een groot woord (hopelijkaan het einde van het jaar ::) ).
Het moet aangepast worden om er te kunnen wonen.
Maar het is een uniek project omdat je het nog zelf kunt indelen (en dus een eigen HT ruimte kunt realiseren) en lekker in de binnenstad kunt wonen met het plein ervoor als prive parkerplaats

Projector: Sony VPL-HW590ES/ Screen: Carada Brilliant White 106"/ Receiver: Arcam AVR350, Denon AVR4300/ Speakers: B&W CM7, B&W CM1, B&W Center S1, B&W AM-1 / Mediaplayer: Dune HD Pro  4k, PS4 pro/ ISOL-8 Mini Sub 2 / Synology DS412+

willempie

Quote from: DanTm on March 26, 2003, 17:34:54
je bent welkom in bakkeveen (bij drachten).. om mijn huiskamer httje te bezichtigen... :)

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?board=35;action=display;threadid=6552

He danTheman,

Lijkt me leuk!
Mail me maar [email protected] dan maken we een afspraak.

willem
Projector: Sony VPL-HW590ES/ Screen: Carada Brilliant White 106"/ Receiver: Arcam AVR350, Denon AVR4300/ Speakers: B&W CM7, B&W CM1, B&W Center S1, B&W AM-1 / Mediaplayer: Dune HD Pro  4k, PS4 pro/ ISOL-8 Mini Sub 2 / Synology DS412+