Sopranos

Started by Robbo, March 26, 2003, 10:16:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robbo

Volgens het Six Feet Under forum (www.nps.nl/sixfeetunder) wordt na seizoen 1 van deze serie ,  The Sopranos seizoen 2 uitgezonden!!!    

Momenteel zitten ze geloof ik bij aflevering 10 van 13 , dus dan zou dat 21 april moeten zijn.

In september beginnen ze weer met Six feet under (seizoen 2).

Rob


patrick_vdb

Dat stond idd op de planning 8) Kunnen we eindelijk weer van Tony en consorten gaan genieten ;)

Mvrgr

Patrick

bmateijsen

Ik heb het liever gewoon op dvd.... dan kan ik zelf kiezen wanneer ik ga genieten... IPV die enorme late tijden hier in Nederland waarop Sopranos wordt uitgezonden..

Groet Bjorn

patrick_vdb

Bjorn,

Ik moet je helaas tot mijn spijt (of beter gezegt schaamte) vertellen dat ik nog geen enkel seizoen van de Soprano's op dvd heb :-[

Heb seizoen 1 wel gezien op dvd, en ja....ze zullen allemaal wel een keer aangeschaft gaan worden.

Mvrgr

Patrick

saint

heb laatst bij devoted seizoen 3 besteld voor €52. duurde wel 5 weken voor het binnen was, maar voor die prijs wil ik wel even wachten.
http://www.devoteddvd.com.au/shop/product_info.php?currency=EUR&osCsid=26f0fc855e31d0cd1fd646b4d41b1014&products_id=3057

bmateijsen

Quote from: patrick_vdb on March 27, 2003, 14:01:42
Bjorn,

Ik moet je helaas tot mijn spijt (of beter gezegt schaamte) vertellen dat ik nog geen enkel seizoen van de Soprano's op dvd heb :-[

Heb seizoen 1 wel gezien op dvd, en ja....ze zullen allemaal wel een keer aangeschaft gaan worden.

Mvrgr

Patrick

Ach... ik heb ze ook gewoon geleend van iemand... je kan helaas niet altijd alles kopen.. hoewel ik ze toch wel graag zou willen hebben.

Groet bjorn

patrick_vdb

Alles kopen wordt idd een beetje moeilijk ;D En daarom ben ik dus ook zo blij dat het tweede seizoen eraan staat te komen (en dan weer snel door naar het derde en vierde), de late tijden maken mij niet zoveel uit ;)

Mvrgr

Patrick

jamoman

Ter info:

seizoen 4  is ook uit op DVD  (regio1)
.................................

schedel

Ook al maanden op regio 2 UK
Maar waar blijft de nl versie ???
T+A | REL | Denon | JVC

Albert N

De versie met nl ondertiteling komt pas in juni 2004.

http://www.dutchsopranos.net/act.html

Albert

J.A.F._Doorhof

Wordt toch wel nieuwsgierig naar die serie ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Ik heb season 1 in bestelling staan bij dvdsoon momenteel ;D. Toen dit seizoen in premiere ging in de VS had ik het geluk daar net te zitten, dus ik heb er vrij veel van kunnen bekijken. Zeker omdat het altijd onder etenstijd werd uitgezonden. Erg leuke serie is het.
Zeker een aanrader om te kopen Frank :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Moviefreak

-Soprano's  4 seizoenen
-Twin Peaks  29 afleveringen totaal
-24    3 seizoenen

Naar mijn mening alle 3 geweldige series, waaraan (bijna) geen andere series kunnen tippen...

Robbo

Ik heb inmiddels alle 4 de seizoenen gezien en kan alleen maar concluderen :  fantastisch !   Gimme more  ;D

angel66

ben middels met de vijfde bezig.
in 1 woord fantastisch!!

VlisChris

Moet de hele serie op 4 afleveringen na nog steeds afkijken :o
Kom er gewoon niet toe :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.