Welke DTV-provider in Tilburg?

Started by WilcoL, October 29, 2007, 13:18:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WilcoL

Hey mensen,

Aangezien er een nieuwe TV is en onze huidige internet-provider opgezegd is (Speedlinq; niets dan lof, al jaren!), zijn we op zoek naar een nieuwe provider. We gaan echter voor een alles-in-een oplossing, oftewel: ADSL+TV+TEL...

Ik kom zerlf niet echt verder dan het zogenaamde 'Gold'-pakket van Tele2, maar weet niet of ik dan wel echt krijg wat ik wil (qua (H)DTV bijvoorbeeld...).

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn het een en ander toe te lichten voor deze dolende ;D ???

Bedankt alvast,

groeten, Wilco
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

dvd-fan

Volgens mij zit je in tilburg vast aan Essent  voor tv signaal.
Die hebben wel hdtv in hun pakket.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

WilcoL

Quote from: dvd-fan on October 29, 2007, 15:29:07
Volgens mij zit je in tilburg vast aan Essent  voor tv signaal.
Die hebben wel hdtv in hun pakket.
Robin

Klopt dat Essent de aanbieder is in Tilburg... Misschien moet ik het maar gewoon via hun doen dan, is wel het eenvoudigst. Iemand ervaring met de kwaliteit van de diensten en het aangeleverde signaal? Zit er nog verschil in de diverse decoders? Natuurlijk ga ik zelf wat research doen, maar misschien zijn er hier wel mensen met Essent-ervaringen en aangezien ik een groen blaadje ben zijn alle suggesties welkom!
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear