[streamen]Squeezebox or iBook

Started by fireman, October 20, 2007, 09:33:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fireman

Wat zijn de beste ervaringen mbt de bovengenoemde?

Binnenkort een amp met aparte DAC. Wil dan muziek streamen en iNet radio vanaf een bepaalde bron. Nu heb ik dus de Squeezebox voorbij zien komen, maar een iBook met airportexpress kan ook dat soort dingen.

Wat geniet de voorkeur?

Nadeel is dat je die iBook continue aan moet laten ( meer verbruik  ??? ), Squeezebox ook natuurlijk. Maar dat is specifiek daar voor gemaakt. Dan doel ik natuurlijk op muziek doorgifte.

Wie heeft al ervaring met bovengenoemde en kan positieve als negatieve van de apparaten onderling vertellen.

Regards BB

Zo en dan nu naar de VAD show om weer nieuwe ideetjes op te doen.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

fireman

Quote from: mikeske on October 20, 2007, 09:53:26
koop gewoon een apple TV  ;)

http://www.apple.com/benl/appletv/


maar dan moet ik mijn TV weer aanzetten.

Ik heb die Squeezebox vandaag gezien en gehoord. Het ziet er heel goed uit en het werkt prima. Zelfs bij mijn nieuwe versterker die ze daar stonden te promoten ( super nait ) was er een demo met de squeezebox.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

mikeske

Quote from: Fireman on October 20, 2007, 20:45:40

maar dan moet ik mijn TV weer aanzetten.

Ik heb die Squeezebox vandaag gezien en gehoord. Het ziet er heel goed uit en het werkt prima. Zelfs bij mijn nieuwe versterker die ze daar stonden te promoten ( super nait ) was er een demo met de squeezebox.

dat is inderdaad een nadeel
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost