Nieuwe Mac OS X 10.5 Leopard Post hier je ervaringen!!!

Started by Bionica, October 19, 2007, 20:55:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Audiofiel

#125
Quote from: Raphie on November  3, 2007, 10:38:40
Was ook de enige notebook die ze getest hebben met bovenstaande componenten, van de andere fabrikanten die ookdeze componenten in hun line-up hebben zitten zijn er gewoon tragere modellen getest... Hoe SKEW ik een test......

Als ik hem in een Quadcore stop een een 8800GTX draait ie weer sneller  ;D

Dat zie je verkeerd, Raphie. Ze hebben de langzaamste Apple 17" notebook getest. ;) ;D

Er is namelijk ook nog een 2.6 GHz versie te bestellen. ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Audiofiel

#126
Quote from: Raphie on November  3, 2007, 10:38:40
Tja, wat zal ik zeggen:

Equipped with a 2.4-GHz Core 2 Duo T7700 processor, the maximum 4GB of RAM, a 160GB hard drive, and nVidia's new top-of-the-line notebook graphics card, the nVidia GeForce 8600M GT, our $2949 test unit set new speed records. The MacBook Pro outperformed the rest of the notebooks we tested, all of which claim Windows as their primary--nay, their only--operating system. We loaded Windows Vista Home Premium on the Apple notebook, and it snagged a WorldBench 6 Beta 2 score of 88. In games it achieved a blazing frame rate of 141 frames per second in Far Cry (with antialiasing turned off).

Was ook de enige notebook die ze getest hebben met bovenstaande componenten, van de andere fabrikanten die ookdeze componenten in hun line-up hebben zitten zijn er gewoon tragere modellen getest... Hoe SKEW ik een test......

Is overigens ook niet waar, Raphie, nummer twee heeft dezelfde processor. En dezelfde hoeveelheid geheugen. En evenveel videogeheugen. Alleen een andere videokaart (ATI Mobility Radeon HD 2600 XT ipv nVidia GeForce 8600M GT) en zelfs een grotere harddisk. :-*


Zie deze vergelijking

De HP heeft trouwens een 20" scherm van 1680x1050 pixels, de Apple uit de test heeft een 17" scherm van 1920x1200 pixels (HD !!). Overigens is de Apple ook verkrijgbaar in een 17" 1680x1050 versie. 8)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

klopt, alleen hij wint op graphics, wat puur aan de 8600GT toe te schijven is die superieur is aan de ATI. Daarnaast zeg een grotere HD niks over de snelheid ervan ;)
Wel erg mooi hoor die MACbook én design en de guts.....  8)
JBL PRX Power!

Rody

Quote from: Audiofiel on November  3, 2007, 10:48:20
Ik ben het met pch eens. Beetje onzinnig om iemand door te verwijzen naar Google. Alsof DAT berichtje typen niet evenveel tijd kost als de tekst dat iemand maar moet gaan 'googlen'... ::)
Als je 'wat is AOL' intypt in google dan kom je sneller tot het gewenste antwoord dan wanneer je dat op het htforum doet. Het gaat om het principe, niet om de moeite voor mij of iemand anders.

Quote
Als je een term niet wilt uitleggen op dit forum, moet je hem ook niet gebruiken. ;)

Dat is natuurlijk onzin, wat valt er nou uit te leggen aan een (toch vrij bekende) bedrijfsnaam (want dat is AOL)?


Audiofiel

Tsja, Rody, je bevestigt alleen mijn punt... nu heb je er al weer een berichtje over getypt terwijl je het in eerste instantie direct had kunnen uitleggen... :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik

Quote from: Audiofiel on November  3, 2007, 10:48:20
Ik ben het met pch eens. Beetje onzinnig om iemand door te verwijzen naar Google. Alsof DAT berichtje typen niet evenveel tijd kost als de tekst dat iemand maar moet gaan 'googlen'... ::)

Als je een term niet wilt uitleggen op dit forum, moet je hem ook niet gebruiken. ;)
Goed je hebt je zegje weer gedaan. Zullen we het vanaf nu weer ontopic houden, de mensen zijn vast meer geintresseerd in het nieuwe OSX.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: wh-vanderpost on November  3, 2007, 00:56:21
Ik heb Tiger ook al eens aan het werk gezien op een HP laptop bij een vriend van me. Het meeste werkte wel, alleen was het grafisch erg traag, de effects e.d. bedoel ik.
Het wisselt inderdaad. Sommigen hebben een netwerk, geluid of videochip die niet wordt ondersteunt. En dan heb je verlies van functionaliteit.
Wordt je hardware wel ondersteund dan heb je kans dat alles niet alleen goed werkt maar ook op volle snelheid.
Het vorige OSX ondersteunde ook al mijn hardware, ik had gewoon een 100% werkende "hackingtosh", alles wat ik probeerde draaide erop.
Maar ik geef toe het kostte wel behoorlijk moeite om mijn vga kaart werkend te krijgen dwz dat de hardware versnelling werd ondersteund. De rest werkte meteen out of the box. En ik moest het os patchen met een sse3 emulator omdat osx standaard geen sse2 intructies ondersteunt. Overigens was de emu best snel want ik merkte bijna geen verschil. Ook nu moet er trouwens weer gepatched worden voor sse3.

Dus als je mazzel hebt werkt alles meteen, zo niet dan wacht je een leuke maar niet onmogelijke zoektocht om alles alsnog werkend te krijgen.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill