Nieuwe Philips Breedbeeld ..PW9528 ?

Started by cornermastino, March 17, 2003, 20:12:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cornermastino

Hier en daar gaan er geruchten dat Philips met een nieuw model televisie komt, te weten de PW9528, als opvolger voor de PW9527 serie.
Is er iemand die hier al iets meer over te vertellen heeft?
Op de Philips-site kan ik er niets over terugvinden.

Ik heb het gerucht bij gebruikerservaringen van kieskeurig.nl vandaan.

Gr. Ton.

loki

Ik had deze vraag ook naar philips gestuurd...Het antwoord:

"Bij ons is nog niets bekend betreft de opvolger van de PW9527. Wij kunnen u nog niet aangeven wanneer deze verkrijgbaar zal zijn."

Dus...

Martin_G

Ik weet alleen dat Philips in Mei met een nieuwe TV komt. Dus misschien wel met deze..

Vlearmoes

En dan maar hopen dat de 9527  ook goedkoper wordt,
dan heb ik ook snel wat te ISF-en  ;D
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

mvdbosch

Hmmmm, dan ga ik nog even wachten. Ik word helemaal gek van al die negatieve berichten op kieskeurig.nl over de ..PW9527. Het zou op zich de ideale tv voor mij zijn denk ik, maar ik heb natuurlijk geen zin in die problemen. We zien volgende maand wel, dat maandje geduld kan ik ook nog wel opbrengen....  :)


Martin_G

#6
In verband met HDTV op de komst gaan we toch geen breedbeeld kopen dit jaar.. opzich jammer, maar anders zit je volgend jaar weer.
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Lid45678

#7
Quote from: Martin_G on May  2, 2003, 15:48:02
In verband met HDTV op de komst gaan we toch geen breedbeeld kopen dit jaar.. opzich jammer, maar anders zit je volgend jaar weer.
Waarom koop je geen breedbeeld vanwege HDTV ???

Groetjes,

Marc

bryan vd B

Hi,

op bladzijde 11 van de handleiding (link 2 posten terug) schijn je de optie movie plus aan te kunnen zetten als er een storend halo effect optreed. En in het begin maar ontkennen dat pixelplus bijwerkingen had. ik heb zelf de 36pw9527 gehad en opzich een goede tv maar kon niet leven met de storende effecten bij srollbewegingen of halo effecten om voorwerpen en mensen heen.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Martin_G

#9
Quote from: GekkeHekke® on May  2, 2003, 16:11:24
Quote from: Martin_G on May  2, 2003, 15:48:02
In verband met HDTV op de komst gaan we toch geen breedbeeld kopen dit jaar.. opzich jammer, maar anders zit je volgend jaar weer.
Waarom koop je geen breedbeeld vanwege HDTV ???

Groetjes,

Marc

Gewone breedbeelds benutten de resolutie van HDTV toch niet? Ze hebben toch geeneens een component ingang? Of heb ik dat verkeerd?

oh wacht volgens mij begrijp ik je vraag al beter: HDTV komt begin 2004 als het goed is naar europa. Ik wil dan niet met een tv zitten die dat niet benut. Daarnaast komt HD-DVD er ook aan.
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Martin_G

Quote from: bryan vd berg on May  2, 2003, 16:16:55
Hi,

op bladzijde 11 van de handleiding (link 2 posten terug) schijn je de optie movie plus aan te kunnen zetten als er een storend halo effect optreed. En in het begin maar ontkennen dat pixelplus bijwerkingen had. ik heb zelf de 36pw9527 gehad en opzich een goede tv maar kon niet leven met de storende effecten bij srollbewegingen of halo effecten om voorwerpen en mensen heen.

Bryan

Opzich belachelijk dat je gewoon hele tijd afstandbediening in de hand moet hebben om dan weer een filteer aan te zetten, om dan weer een digitale verbetering aan te zetten, dan weer een digitale verbetering uit te zetten etc etc

TV moet je gewoon kunnen aanzetten en constant goed beeld hebben.. niet de hele tijd allemaal technieken aan en uitzetten. Nog ff en je hebt een 2de afstandsbediening erbij alleen maar voor de digitale dingen en de filters enzo..
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Vlearmoes

De nieuwe tv heeft ook PIP maar kan verder weinig ontdekken. om dat er geen uitgebeide spec`s zijn
en in hoeverre voorbereid voor HDTV?
de gebruiksaanwijzing is 2 bladzijden korter

Maw leg eens uit : waarom dit jaar geen nieuwe TV.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

bryan vd B

Quote from: Martin_G on May  3, 2003, 05:22:02
Quote from: bryan vd berg on May  2, 2003, 16:16:55
Hi,

op bladzijde 11 van de handleiding (link 2 posten terug) schijn je de optie movie plus aan te kunnen zetten als er een storend halo effect optreed. En in het begin maar ontkennen dat pixelplus bijwerkingen had. ik heb zelf de 36pw9527 gehad en opzich een goede tv maar kon niet leven met de storende effecten bij srollbewegingen of halo effecten om voorwerpen en mensen heen.

Bryan
Opzich belachelijk dat je gewoon hele tijd afstandbediening in de hand moet hebben om dan weer een filteer aan te zetten, om dan weer een digitale verbetering aan te zetten, dan weer een digitale verbetering uit te zetten etc etc

TV moet je gewoon kunnen aanzetten en constant goed beeld hebben.. niet de hele tijd allemaal technieken aan en uitzetten. Nog ff en je hebt een 2de afstandsbediening erbij alleen maar voor de digitale dingen en de filters enzo..



als je dit gezeik niet wilt hebben moet je gewoon een hele goede 50 hz breedbeeld kopen ;).
Alle 100 hz toestellen hebben wel wat zo ook de loewe.

Bryan

SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Vlearmoes

Noem er eens een  ???  ik kan nu nog annuleren ::)
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

bryan vd B

hi,

Dan moet je echt naar de duurdere loewe en b&o gaan.

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Vlearmoes

Nee vanmorgen is de 9527 bezorgt en half uitgepakt, alles aangesloten en de eerste instellingen gemaakt; die ik her en der op het forum heb gevonden en Monsters Inc gekeken :P
en ik kan niet anders zeggen 8) 8) die overtreft vele malen mijn oude 50hz en ben dan ook zeer content met deze tv
wat de toekomst brengt zien we wel ,eerst maar eens kalibreren en het HD-verhaal komt dan later wel.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

bryan vd B

hi,

Gefeliciteerd met je aankoop en met een ISF calibratie haal je echt het onderste uit de kan wat beeldkwaliteit betreft ;).
Je zal het wel zien er gaat een wereld van verschil voor je open 8)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

MrPink

Gefeliciteerd! En ik ben het met Bryan eens...zo snel mogelijk laten calibreren! :)

Groetjes,
Oscar

FancyPants

Ik heb van de week contact gehad met philips.
De 28pw9527 is niet meer leverbaar dit word de 28pw9528 en wordt vanaf eind augustus ongeveer leverbaar