Eindelijk Tele2 eredivisie voetbal via de kabel!

Started by Bengbeng, September 28, 2007, 21:42:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bengbeng

Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Bengbeng

Dit weekend kan de kabelkijker kijken naar de volgende wedstrijden:

Zaterdag 29 sept:
19.30 u Live    NAC Breda - PSV
20.00 u Live    Feyenoord - sc Heerenveen
23.40 u Delay  Groningen - Sparta

Zondag 30 sept
11.55 u delay   Roda JC - Excelsior
14.30 u Live     Ajax - VVV Venlo
14.30 u Live     Heracles - AZ
18.10 u delay  Utrecht - Vitesse
20.00 u delay  NEC - Willem II
21.50 u delay  De Graafschap - Twente

O0
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

DVDGuy

Nou da's dan lekker  >:D

Ik betaal nu voor een abo Tele2 via de sat en heb via de kabel al Sport1.
Kan dus Tele2 opdoeken (als het contract dat tussentijds tenminste toestaat)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

The Forest Stars

En ook hier is de kanalenlijst geupdate met Tele 2 Voetbal, en dat in het Casema gebied!!! De satellieters worden inderdaad "weer" genaaid.
Gelukkig heb ik 2 jaar geleden mijn Sport1 en Film1 abbo omgezet naar de kabel van Casema om gebruik te kunnen maken van de 8 extra sportkanalen. Als Casema nu ook nog even Sport1 HD doorgeeft, wat in het Sport1 en Film1 programmaboekje staat!!! zijn we weer een stapje verder. Ik hoef in ieder geval nu niet meer naar sleuteltjes te zoeken om via een omweg toch naar de nederlandse voetbalwedstrijden te kijken ;D

Theo

gogo

#4
Quote from: The Forest Stars on September 29, 2007, 17:47:10
En ook hier is de kanalenlijst geupdate met Tele 2 Voetbal, en dat in het Casema gebied!!! De satellieters worden inderdaad "weer" genaaid.
Gelukkig heb ik 2 jaar geleden mijn Sport1 en Film1 abbo omgezet naar de kabel van Casema om gebruik te kunnen maken van de 8 extra sportkanalen. Als Casema nu ook nog even Sport1 HD doorgeeft, wat in het Sport1 en Film1 programmaboekje staat!!! zijn we weer een stapje verder. Ik hoef in ieder geval nu niet meer naar sleuteltjes te zoeken om via een omweg toch naar de nederlandse voetbalwedstrijden te kijken ;D

Theo

En ik maar zoeken naar dat sport1 hd ik heb ook casema, dat zenden ze dus niet uit. ???

Maar zend sport1 dan ook volgend jaar voetbal uit want volgens mij gaan de rechten eind dit seizoen in de hoge hoed?

Als ze nu ook nog formule1 gaan uitzenden word het wel heel interessant om te nemen.


gr gogo
Pioneer PDP LX-6090H  Epson 3200 Kingpin scherm  dvd recorder Humax 5200D Subwoofer jbl pb10 Harmon Kardon avr 5000 Harmon Kardon dvd 25 Front speakers jbl xti 60 Center speakers jbl xti 10

Bengbeng

#5
Quote from: gogo on September 30, 2007, 10:40:35
Maar zend sport1 dan ook volgend jaar voetbal uit want volgens mij gaan de rechten eind dit seizoen in de hoge hoed?

Klopt, dus geniet er nog maar van zolang het kan.  ;D

Het kan net zo goed zijn dat KPN volgend seizoen er met de rechten vandoor gaat. In dat geval
kan Sport1 er echt naar fluiten want KPN zal het natuurlijk "exclusief" voor Digitenne en KPN Mine
willen maken.

Aan de andere kant; als de kabelaars hun krachten verenigen denk ik dat ze meer macht/geld op tafel
kunnnen leggen dan KPN. Ik durf het met bijna al 100% zekerheid te zeggen dat de kabelaars
dit niet meer van hun brood laten eten.
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Shorty


Bengbeng

#7
Quote from: Shorty on October  2, 2007, 10:32:16
Alles in SD....?  :(

VrGr,

Bart J.


Ik vermoed dat Tele2 de beperkende factor is hier, zij leveren namelijk alles aan. Zodra Tele2
er tussenuit is (volgend jaar?) zullen de eerste HD feeds wel volgen verwacht ik. Het
schijnt dat de thuiswedstrijden van PSV nu al volledig in HD geschoten worden. Kwestie van nog
een jaartje geduld...
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

Hertog_Martin

Ik wist hier niets van, maar eens bestellen  8)
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

koffieleut

ja, ik vind het ook erg jammer dat Canal Digitaal het niet gratis aanbiedt aan zijn Sport1 abonnees, zoals de kabelaars wel doen.
Een gemiste kans weer van Canal Digitaal !!!