children of dune

Started by jeroen_B, March 16, 2003, 20:56:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroen_B

Ik kwam vanavond deze link tegen : http://www.scifi.com/dune/index.html

Een 6 uur durende miniserie " children of dune" waar ik nog nooit eerder van had gehoord. BLijkbaar gemaakt naar de vervolgboeken die na dune werden uitgebracht (geloof dat er 7 boeken zijn en dune naar boek 1 gemaakt is)
Ikvond dune in der tijd al een leuke en originele film en ben heel benieuwd naar deze serie.

Heeft iemand hier meer info over ?

grtz jeroen

jeroen_B

http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R1&title=115012

te koop op regio 1

weet iemand toevallig wat af van een eventuele regio 2 met nederlandse subs ?


jeroen

Ferry

Deze word in het najaar ook in Nederlad uitgebracht zie ook http://www.dvd-home.nl/release/content.htm

jaco

Ik heb de R1 versie. Het is de verfilming van boek 2 en boek 3.
Enkel kort via mijn PC naar gekeken, en dat zag er zeer goed uit (20"monitor) Ik zit nog te wachten op de holo3d II, en dan zal dit wel de eertste titel zijn die ik gaan kijken in mijn HT. Mits mijn interlinks eindelijk eens komen  >:(

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

christa

deze maand en volgende maand word de serie in 3 delen op hallmark uitgezonden dat word genieten ;D
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

J.A.F._Doorhof

Hi,

Lang niets van gehoord, lange series en daar is ze weer  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

christa

hihihihi klopt ben gek op lange series heb er zelf nu al aardig wat vezameld.en ja heb een tijdje niks gezegd maar was er wel hihihih
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

jeroen_B

Jacco,
ben zeer benieuwd wat je er van vind. Ik wacht wel even op de versie met nederlandse subs.

jeroen

jaco

Jeroen,
Ik hoop mijn interlinks snel te ontvangen, dan heb ik weer geluid.. Daarnaast heb ik mijn holo3D I kaart ingeruild voor een type II, die komt volgende week als het meezit. Daarna ga ik vast en zeker kijken.

Dit weekeinde kijkt een collega van me hem. Ik zal hem wel uithoren wat betreft verhaal/beeld/geluid.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

jaco

Vergeten de collega te vragen..
Heb inmiddels kabels in mijn systeem, dus wie weet verderop in de week kijk ik het zelf.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

eduard

Ik heb deze dvd onder tussen bekeken, en was niet echt onder de indruk, wel erg mooi. Ik vond het verhaal lagszaam op gang komen de eerste 3 uur en dan de laaste 1,5 uur ging erg snel.

Spikebyt

Quote from: christa on June 12, 2003, 12:00:41
deze maand en volgende maand word de serie in 3 delen op hallmark uitgezonden dat word genieten ;D

Weet je ook wanneer precies ?
Grtnx,    Frans V.

christa

is al geweest maar zal in de gaten houden wanneer hij op herhaling komt. als ik het goed heb komt hij binnen kort ook op regio 2 op regio 1 is hij er al
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

BOUBOU

Ik heb hem ook al gehuurd via videoland....ik moet zeggen dat het begin echt langdradig was....ben gedrurende de eerste dvd maar weer op 't forum gaan zitten rond neuzen :P

Het einde was wel ok, maar je moet deel 1 wel gezien hebben om hem goed te begrijpen.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Johan Van Gompel

Quote from: jeroen_B on March 16, 2003, 20:56:19
Ikvond dune in der tijd al een leuke en originele film en ben heel benieuwd naar deze serie.

Bedoel je de Sci-Fi Channel remake of de Dino De Laurentiis verkrachting van het boek uit 1984?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

peterrr

#15
ik heb hem besteld bij freerecordshop.nl kost hij maar e 9.95 krijg je hem bij uitkomen op je deurmat (ik de delen op rtl television gezien en het zag er gelikt uit nahh zowas.) 8)
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

jaco

Eergisteren gezien. Beeld is prima. audio ook wel alleen... het komt wat laat. Owel nog grote lipsync problemen die spcifiek op deze titel zitten.
Mijn versie is een R1 overigens.

Affijn wel een goede verfilming, al is het al wat langer geleden dat ik alle boeken gelezen heb.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Lipsync probleem wordt ook op internet als groot probleem aangegeven.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"