Welke HD tunner bij pioneer 508 XD plasma ?

Started by addy, September 25, 2007, 19:04:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Hoi allen,
Binnenkort hangt de pio 508XD aan de muur, ik heb nu een oud philips sat.tunertje staan, maar die bevalt niet.
Welke sat.tuner raden jullie aan, hij moet natuurlijk HD laten zien, hoorde goede dingen over topfield 7700hsci, is dat een goed keuze ?
Zit er iemand in de buurt van Tiel die me eens goed kan uitleggen hoe alles rondom dit onderwerp werkt ?

Zijn er all FullHD uitzendingen ?

Mvg  Ad.

jrmrsdal

Heb hier de Topfield staan i.c.m. een 427XA. Suppppppeerrr beeld. Het enige waar je rekening mee moet houden is de CI module.
Zorg ervoor dat je een Aston CI module i.p.v. de orginele CanalDigitaal (die geeft namelijk problemen met schakelen van SD naar HD).
Heb daar heel wat uurtjes aan gespendeerd om erachter te komen dat deze het probleem is. Een vriend van me heeft hetzelfde probleem en ik heb bij mijn leverancier van Sat materiaal ook alleen maar modules gezien die problemen geven. De Aston draait alweer een week of wat zonder problemen.

Zie ook de sat4all forums voor dit probleem.

Jeroen

Vlearmoes

De Kathrein ufs 910   komt op dit moment als beste uit duitse testen  ;)
http://www.areadvd.de/index2.html
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

addy

Wordt nu toch de Full hd pio lx, hoop deze ook aan mijn imac aan te sluiten voor hun mediacenter.
Kan dan toch ook internet zoner problemen op de pio kijken ?  (inbranden ?)

Gr Ad