Prison Break S3

Started by neptune, September 25, 2007, 14:06:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neptune

Vorige week is Prison Break weer van start gegaan in de US.
Seizoen belooft heel spannend te worden en net als seizoen 1 weer terug in de gevangenis, dit maal een heftigere prison, Sona.
Heb een soort behind the scenes gezien waardoor ik weer helemaal in de stemming kwam...Ben nu bezig om afl.1 en 2 te downloaden.

Wie volgt PB ook wekelijks en wat vinden jullie tot nu toe van seizoen 3?

zet hier iets neer

jowi

*SPOILER ALERT VOOR MENSEN DIE SEIZOEN 2/3 NOG NIET HEBBEN GEZIEN*

Ga vanavond deel 2 van seizoen 3 kijken. Op zich zijn ze natuurlijk het verhaal een beetje aan het uitmelken, maar ik vind het wel ok. Halverwege seizoen 2, toen 'Sona' in beeld kwam kreeg je al wel door dat er dus blijkbaar méér aan de hand was dan het complot van de president en de 'moord' op haar broer, en ik vroeg me af hoe ze dat in het verhaal zouden oplossen. Ik was bang dat het een beetje geforceerd zou gaan, maar op zich vind ik de verhaallijn wel weer stoer zo. Ben wel benieuwd hoe dit complot-binnen-een-complot gaat lopen... wat ik wel een beetje verwarrend vond, ik had na de laatste aflevering van seizoen 2, toen duidelijk werdt dat Sona een andere gevangenis was, het idee dat het 'geheime militaire hoofdkwartier' waar de oude spraakzame generaal zeg maar de baas van was, zich IN Sona zou bevinden? Nu blijkt dat Sona in the middle of no-where staat... of zou er toch...? ;D

neptune

Heb toch maar gelezen ondanks spoilers  ;D in d all acces zat ook wel wat spoilers maar ja.
Het is natuurlijk wel een hitserie dus uitmelken die hap.
Toch kan deze serie mij absoluut wel boeien.
moet 1 en 2 nog zien van seizoen 3.
Dat van die ziekenhuis hang met die kerel erin was inderdaad vaag en toen Sona ineens leek wel bij elkaar te horen.

Nu schijnt er weer een geheimzinnig ventje genaamd Whistler bij te zitten. Ben benieuwd...
zet hier iets neer

jantje112

Tot nu toe valt het tegen, ben ik de enige met die mening?

Rody

Nee, ik vind het ook een beetje tegenvallen.
Toch vind ik het wel leuk om te kijken, terwijl een serie als Heroes me gaat vervelen tijdens het 2e seizoen...

Xstream

#5
Ik snap ook de hype niet zo van Prison Break. Ok, best een leuke serie, maar allemaal wat makkelijk qua clues vind ik. Het intrigeert me allemaal niet zo. Al vond ik het nog wel knap hoe ze de escape in S2 nog zolang boeiend konden houden. Ook al was het dan niet echt boeiend ... toch mooi opgerekt - commercieel gezien dan ;)

Heroes S2 kan me ook nog niet zo bekoren idd. Dat had ik al op het einde van S1, toen leek het ineens allemaal zo afgeraffeld te worden.

House kan ik nog steeds van genieten. Net als Entourage. Bij 24 en Lost is de interesse er wel een beetje af zo lijkt het.
Battlestar Galactica lijkt weer in de lift te zitten na een enorme dip gedurende de eerste 3/4 van S3.
Dexter S2 ben ik ook benieuwd naar, vond S1 echt geweldig. Jericho ben ik ook wel benieuwd naar.

Zit nu Veronica Mars te kijken, ook best een leuke serie, maar is al gestopt met S3, wel jammer.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Nelisje

Prison break kan me nog wel boeien maar het moet niet heel lang meer duren zeg maar. Lost was ik al tijdens het eerste seizoen beu, toen werd al duidelijk dat men die serie zo lang op wilde rekken als mogelijk was. House vind ik ook geweldig, die blijft spannend. Heroes vond ik ook een beetje over de top na een aantal afleveringen. Verder kijk ik nog wat serieus die in de VS vrij nieuw zijn: Chuck (beetje comedy spionage..), Bionic woman (beetje sci-fi) fantasie serie. En nog wat andere series als Reaper, Eureka en Moonlight.

Raimond

#7
Quote from: Xstream on October 28, 2007, 01:19:53
Ik snap ook de hype niet zo van Prison Break. Ok, best een leuke serie, maar allemaal wat makkelijk qua clues vind ik. Het intrigeert me allemaal niet zo. Al vond ik het nog wel knap hoe ze de escape in S2 nog zolang boeiend konden houden. Ook al was het dan niet echt boeiend ... toch mooi opgerekt - commercieel gezien dan ;)

Heroes S2 kan me ook nog niet zo bekoren idd. Dat had ik al op het einde van S1, toen leek het ineens allemaal zo afgeraffeld te worden.

House kan ik nog steeds van genieten. Net als Entourage. Bij 24 en Lost is de interesse er wel een beetje af zo lijkt het.
Battlestar Galactica lijkt weer in de lift te zitten na een enorme dip gedurende de eerste 3/4 van S3.
Dexter S2 ben ik ook benieuwd naar, vond S1 echt geweldig. Jericho ben ik ook wel benieuwd naar.

Zit nu Veronica Mars te kijken, ook best een leuke serie, maar is al gestopt met S3, wel jammer.


Dexter S2  is goed,echt Showtime is goed bezig,Californication is ook goed.

Heroes word erg langdradig,en zelf saai zo nu en dan

Prison Break moest voor mij een beetje op gang komen,ik vond vooral aflevering 1 erg zwak van S3 nu begint het iets acceptabeler te worden.Maar dit moet we echt het laatste seizeoen worden, de kraan is een beetje leeg.

En House blijft erg goed ;DHugh Laurie is gewoon geweldig in die rol,hij en de humor maken de serie naar mijn mening.
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Deleted member

QuotePrison break aflevering 9 seizoen 3 wordt 14 januari pas uitgezonden in Amerika.
http://www.fox.com/prisonbreak/

Zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hebben is er momenteel een staking gaande in Amerika. De scriptschrijvers van alle series en films hebben het werk neergelegd. Dus worden er geen scripts meer geschreven, waardoor de productie van de meeste series komende maand ten einde loopt en er dus geen nieuwe afleveringen komen.

Prison Break krijgt hoogstwaarschijnlijk ook een verkort seizoen. Er zijn wel 22 afleveringen gepland, maar ze hebben maar scripts tot aflevering 12. De rest van de afleveringen wordt uitgezonden vanaf 14 januari 2008.

Ik ben bij t/m afl. 8 dus dat wordt weer wachten op het vervolg!  :-\

Dibbus

Ik heb gister aflevering 13 s-3 gezien.
was dit de laatste aflevering van dit seizoen of komen er nog meer?

gr Dibbus

Deleted member

13 is de laatste van S3 idd. Het seizoen is ingekort door de schrijversstaking.

joostpolletje

Maar er is weer een persbericht naar voren gekomen dat S4 van start gaat.
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX