ISE 2008 (Integrated Systems Europe)

Started by jaco, September 14, 2007, 09:52:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • ISE 2008

jaco

29 - 31 Janauari 2008 is er de 5e editie van de ISE in de RAI in Amsterdam.

http://www.iseurope.org/2008/home.php?navi=1

openingstijden:
Tuesday: January 29, 2008           10:00 - 18:00
Wednesday: January 30, 2008       9:30 - 18:00
Thursday: January 31, 2008          9:30 - 16:00

jaco


garmtz

Misschien even spelvaut in topictitel verbeteren... :)

Velodyne staat er ook (A45), dus Bjorn en ik zullen er ook zijn.

Sonic Circle

Ik ga donderdag naar de ISE op uitnodiging van diverse leveranciers. Zal ook eens even een kijkje bij Velodyne nemen dan (mijn naam is Marius). Wat is er op jullie stand te zien?

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Ik ga morgen heen. En als er heel veel moois is heb ik ook donderdag tijd.

jaco


BarcoCRT

Ik ga het dit jaar helaas niet redden, ineens is de agenda vol!
Quote from: garmtz on January 29, 2008, 10:00:07
Velodyne staat er ook (A45), dus Bjorn en ik zullen er ook zijn.
Ik had Velodyne al zien staan op de lijst, leuk dat jullie er staan.

Staat er weer een high-end demo theateropstelling? Net zoiets als vorig jaar met een $100.000 Runco 3-chip DLP op een 3m breed 1:2,35 Screenresearch curved geluidsdoorlatend scherm incl. side masking van pakweg 15.000 euro. Navraag leverde op dat na calibratie de lichtopbrengst een whopping 58foot/lambert bedroeg! Hoewel dat extreem veel was, was het geweldig om naar de King-Kong demo te kijken. Volgens mij is Jaco niet lang daarna ook op 2,35 overgegaan.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

bmateijsen

Ja dat is de CEDIA ruimte.... Runco projector van $$$$$ met Transformers demo. Geluid lijkt ondergeschikt vond ik, niet helemaal een holografische surroundbubble... De C3X overigens bij Sim2 vond ik qua kwaliteit en kleur niet veel onderdoen voor de Runco, die toch bijna het dubbele kost...

Quote from: BarcoCRT on January 29, 2008, 15:46:42
Ik ga het dit jaar helaas niet redden, ineens is de agenda vol!Ik had Velodyne al zien staan op de lijst, leuk dat jullie er staan.

Staat er weer een high-end demo theateropstelling? Net zoiets als vorig jaar met een $100.000 Runco 3-chip DLP op een 3m breed 1:2,35 Screenresearch curved geluidsdoorlatend scherm incl. side masking van pakweg 15.000 euro. Navraag leverde op dat na calibratie de lichtopbrengst een whopping 58foot/lambert bedroeg! Hoewel dat extreem veel was, was het geweldig om naar de King-Kong demo te kijken. Volgens mij is Jaco niet lang daarna ook op 2,35 overgegaan.

jaco

#9
Quote from: bmateijsen on January 29, 2008, 17:55:21
De C3X overigens bij Sim2 vond ik qua kwaliteit en kleur niet veel onderdoen voor de Runco, die toch bijna het dubbele kost...
Ik heb die C3X ook laatst bij iemand gezien. Vond het een prima beeld.

Rob_Dingen

Hoi

Ik vond het jammer dat er niet zoveel demo's waren.
Ben wel naar Sony geweest met de VW200 moet zeggen dat het een zeer indrukwekkende demo was.
Vond dus de Sony VW200 zeer goed.

Rob

bmateijsen

De Sony stand heb ik nog niet gedaan, maar ga ik vanmiddag even doen..

Quote from: Rob_Dingen on January 30, 2008, 09:34:24
Hoi

Ik vond het jammer dat er niet zoveel demo's waren.
Ben wel naar Sony geweest met de VW200 moet zeggen dat het een zeer indrukwekkende demo was.
Vond dus de Sony VW200 zeer goed.

Rob

Martijn76

Was er ook gisteren, veel moois hoor... leuk schermpje bij Stewart trouwens! ;)

Durk

@BBG .. staat Velodyne op de ISE of staat BBG er als importeur van Velodyne?
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

bmateijsen

Velodyne staat op de ISE, wij staan er enkel als ondersteuning. ISE is ook met name een beurs voor installers en distributeurs in Europa en niet zozeer een beurs voor de Nederlandse thuismarkt.

Quote from: Durk on January 30, 2008, 14:48:54
@BBG .. staat Velodyne op de ISE of staat BBG er als importeur van Velodyne?

Robbo

Heeft iemand meer info over de nieuwe videoprocessor van Meridian (DVP2351).  Die was blijkbaar op de ISE aanwezig.

bmateijsen

Er was verder zeer weinig info over, ik heb hem wel gezien, maar niet verder na info gevraagd.

Quote from: Robbo on February  4, 2008, 13:23:51
Heeft iemand meer info over de nieuwe videoprocessor van Meridian (DVP2351).  Die was blijkbaar op de ISE aanwezig.

jaco

Quote from: Robbo on February  4, 2008, 13:23:51
Heeft iemand meer info over de nieuwe videoprocessor van Meridian (DVP2351).  Die was blijkbaar op de ISE aanwezig.
Ik heb hem zien staan, maar ook niets gevraagd. Aan de achterkant zag het er niet uit als een enorm nieuwe ontwikkeling. Hele serie analoge inputs en 2 HDMI ingangen en 1 uitgang als ik het goed herinner.