setje Dynaudio d28af, Focal 5n411 L gekregen, en nu? :)

Started by mimic, September 10, 2007, 22:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CarloPJB

Doet me ergens aan denken  :P

mimic

Sterker nog:) Een exacte match. Weer niet orgineel! verdorie
KEF LS50W - Velodyne DD12

dre73

QuoteSterker nog:) Een exacte match. Weer niet orgineel! verdorie

lekker belangrijk zeg ;)
als jij ze mooi vindt moet je ze gewoon bouwen 8)
Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Wijx wondere wereld

ja erg mooi, kun je niet de tweeter lager zetten ter hoogte van het schuine stuk?
Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

fgroen

Chique vorm. Heb ik altijd van Xanadu gevonden...  O0
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

mimic

Oke de Xanadu look-a-like is mooi, maar bleek niet heel goed haalbaar met het stuk kast wat ik al had. dus.......

Nog veel te doen, maar het begint al ergens op te lijken :)

KEF LS50W - Velodyne DD12

LordoftheLints

Zo, tijd om me er online ook maar eens tegenaan te bemoeien..  ;D

Ziet er al netjes uit.. weet je al hoe en waar je het dempingsmateriaal gaat aanbrengen?
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

nl67545

Hoi, wat heb je met die focal's gedaan uiteindelijk ? Als je ze nog hebt liggen.... Ik heb dus dat ontwerp uit A&T thuis staan. ( Al 22 jaar ) maar ben toe aan nieuwe woofers.

Thanks voor een reply,

Marc

mimic

Marc,

hey dat is leuk! Op dit moment fungeren ze als rears aangezien ik met mij beknopte filter kennis geen mooi resultaat heb behaald. De woofers zijn verre van nieuw en daarom wellicht niet intressant voor je. Daarnaast komt denk ik dat de waarde van de woofertjes nihil is, en dan ga ik er liever ooit nog eens mee stoeien.

Je kunt mij zeker niet helpen aan de filter opbouw van het ontwerp uit de AT&T?  O0
KEF LS50W - Velodyne DD12