De nieuwe server counter

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 12:44:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Quote from: htip on September 14, 2007, 18:28:48
Het was nog vroeg ;D

Herkansing ;D

Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2007, 12:44:21
We moeten naar rond de 2500,00

Op dit moment staat de counter op :
1420,00


donaties
111

Nog slechts 1080 te gaan... Is dit toeval? ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

zet hier iets neer

B.J.


advr

gaat de goede kant op, het moet te halen zijn zou je zeggen ;D ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

B.J.

#55
Quote from: advr on September 17, 2007, 12:35:12
gaat de goede kant op, het moet te halen zijn zou je zeggen ;D ;D

Als ITC er 1001,75 bij doet dan zijn wel er al  ;D

TheSpeedSkater

Staan de stortingen via de bank hier ook al bij?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

PjotrrrNL

Zo te zien niet, ik denk dat Frank even druk is met de gezondheid van zijn moeder...

J.A.F._Doorhof

De bank stortingen staan er bij.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

astrobart


J.A.F._Doorhof

Dat is redelijk normaal en binnen de verwachtingen.
Vandaar ook dat ik aangaf voor het eind van het jaar :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

astrobart


BOUBOU

En anders doen we gewoon allemaal nog een donatie  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

astrobart

dat had ik ook al voorgesteld  :)

B.J.

Er zitten hier veel mensen met kennis van IT. Misschien kan je de specs posten van de 2500,- server? Wellicht weten wij een goedkopere, betere oplossing?

J.A.F._Doorhof

#65
Server word gewoon bij Mevers gekocht.
Wij weten ook wel een goedkopere oplossing maar dan zit ik met garantie en installatie.

De totale prijs is trouwens zoals het er nu uitziet 2000,00 EX BTW (meest actuele offerte).
Dat is de server met raid oplossing en volledige installatie en overzetten van software en tweaken van alle settings.

Ik ben zeer tevreden met de service van Mevers en ga geen risico lopen om ergens iets 100,00 of 200,00 goedkoper te krijgen en dan de ellende te krijgen als er wat aan de hand is.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

oud_account_1

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 24, 2007, 19:28:07
Server word gewoon bij Mevers gekocht.
Wij weten ook wel een goedkopere oplossing maar dan zit ik met garantie en installatie.

De totale prijs is trouwens zoals het er nu uitziet 2000,00 EX BTW (meest actuele offerte).
Dat is de server met raid oplossing en volledige installatie en overzetten van software en tweaken van alle settings.

Ik ben zeer tevreden met de service van Mevers en ga geen risico lopen om ergens iets 100,00 of 200,00 goedkoper te krijgen en dan de ellende te krijgen als er wat aan de hand is.
Dan kunnen we al stoppen, je kan die kosten n.l. aftrekken van de belasting ;D
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Audiofiel

#67
Quote from: squadra on September 24, 2007, 19:29:57
Dan kunnen we al stoppen, je kan die kosten n.l. aftrekken van de belasting ;D

Nee, dan moeten we nog 360,35 euro. ;)


Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2007, 12:44:21
Op dit moment staat de counter op :
1639,65


donaties
130
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

J.A.F._Doorhof

Er zijn wel wat bijkomende kosten en die worden gewoon door ons gedekt en eventuele verdere donaties.
De server switch zelf zit rond de 2000,00 EX BTW en aangezien we de BTW kunnen verrekenen is dat het streefbedrag op dit moment.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

spotmatic

Volgens mij zit er nog wel wat rek in als ik de kleuren zo bekijk.
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

TheSpeedSkater

Kun je niet alle gebruikers een mailtje sturen? Misschien zien sommige dit topic helemaal over het hoofd. Misschien een idee?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

J.A.F._Doorhof

Ik ga er niet over spammen :D
Mensen hebben al het idee dat er teveel gespamd word.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

TheSpeedSkater

Quote from: J.A.F._Doorhof on September 24, 2007, 21:01:32
Ik ga er niet over spammen :D
Mensen hebben al het idee dat er teveel gespamd word.
Ik heb nog nooit een HTforum mailing gehad, zou het niet erg vinden. Iemand het niet wil lezen kan altijd nog op delete drukken... :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

neptune

#74
Quote from: spotmatic on September 24, 2007, 20:58:10
Volgens mij zit er nog wel wat rek in als ik de kleuren zo bekijk.
Good thinking!
>:D

Nog wat geduld hebben, er zijn nog genoeg leden te gaan en nog genoeg tijd...
zet hier iets neer