De nieuwe server counter

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 12:44:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

astrobart

okay dat gaat goed. als ik nou nog eens wat stort krijg ik dan nog weer andere sterren 8)

Rielplayer

blijft gelukkig ook redelijk doorlopen :P
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

eazyQ

Quote from: astrobart on September 10, 2007, 16:41:44
okay dat gaat goed. als ik nou nog eens wat stort krijg ik dan nog weer andere sterren 8)
dan krijg je vast 2 rijtjes blauwe sterren, of ze worden heel donkerblauw  :P.

B.J.

Quote from: Audiofiel on September 10, 2007, 14:11:49
Dat is anders niet aan de meter te zien. 8)

Dan hebben we over 6 dagen meer dan 3000 euro  ;D ;D

sj0er-D

is er niet een soort van charity auction te organiseren.. iedereen verkoopt wat troep aan elkaar en de opbrengst gaat naar het htforum.. :)

PjotrrrNL

Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2007, 12:44:21
Ik zal proberen hier zo accuraat mogelijk bij te houden wat er met paypal is binnengekomen voor de nieuwe server.

We moeten naar rond de 2500,00

Op dit moment staat de counter op :
1182,50


donateurs
90


ps.
De kosten van paypal worden al netjes verwerkt in de counter vandaar de vreemde afgeronde getallen.
Bijna halverwege in een paar dagen tijd!  :o

eazyQ

Quote from: PjotrrrNL on September 13, 2007, 14:15:29
Bijna halverwege in een paar dagen tijd!  :o
Wat zijn wij toch een gulle leden heh ;) .

astrobart

ok ik stort nog een keertje mijn 1e bijdrage. (als iedereen dat nou doet zijn we klaar)

Sk

Quote from: astrobart on September 13, 2007, 15:56:22
ok ik stort nog een keertje mijn 1e bijdrage. (als iedereen dat nou doet zijn we klaar)

Op voorwaarde dat we weer een andere kleur sterren krijgen  ;D
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

astrobart

he he de oude kleur weer terug

jantje112

#35
Quote from: astrobart on September 13, 2007, 15:56:22
ok ik stort nog een keertje mijn 1e bijdrage. (als iedereen dat nou doet zijn we klaar)

Aan de stijging te zien was dat 4 euro ;) (ruim onder het gemiddelde :))

Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2007, 12:44:21
Ik zal proberen hier zo accuraat mogelijk bij te houden wat er met paypal is binnengekomen voor de nieuwe server.

We moeten naar rond de 2500,00

Op dit moment staat de counter op :
1186,00


donaties
91


ps.
De kosten van paypal worden al netjes verwerkt in de counter vandaar de vreemde afgeronde getallen.

J.A.F._Doorhof

foei toch, gaat niet om het bedrag maar om de geste.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

spotmatic

Ik wil best mijn donatie nog een keer storten, mits iedereen belooft hetzelfde te doen. :P
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

PjotrrrNL

Tot nu toe ruim 90 donateurs, er zullen toch nog wel 100 andere donateurs voor dit forum te vinden zijn?
Geef het gewoon wat tijd, we zijn nog maar net begonnen...

Den Tas

Quote from: PjotrrrNL on September 13, 2007, 21:19:55
Tot nu toe ruim 90 donateurs, er zullen toch nog wel 100 andere donateurs voor dit forum te vinden zijn?
Geef het gewoon wat tijd, we zijn nog maar net begonnen...

Inderdaad, ik denk ook wel dat de grote bedragen nu nog gaan komen(sponsors? ;)).
Als iedere sponsor een voorbeeld wou nemen aan Hifisupply, of anders sponsors die al gedoneerd hebben. ;D
Dan zou het wel eens vlug kunnen gaan! 8)
Kan me niet inbeelden dat de grote sponsors dit niet gaan doen, zei verdienen namelijk toch ook een pak geld door dit prachtige forum... :D
----------------------------------------------------------------------------------------------------

HTip

#40
Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2007, 12:44:21
Ik zal proberen hier zo accuraat mogelijk bij te houden wat er met paypal is binnengekomen voor de nieuwe server.

We moeten naar rond de 2500,00

Op dit moment staat de counter op :
1225,00
donaties
94
We zijn precies op de helft :D 8)

Kom op sponsors... Jullie de andere helft ;D 8) O0
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

astrobart

#41
Quote from: jantje112 on September 13, 2007, 19:56:36
Aan de stijging te zien was dat 4 euro ;) (ruim onder het gemiddelde :))


okay ik ga met de billen bloot.
de 1 storting was 5 euries, en de tweede was 4 (meer stond er ff niet op mijn paypalletje)
9 euries is best aardig toch ??? ;D

J.A.F._Doorhof

Helemaal goed, er is geen laagste of hoogste, het gaat om het idee.
Mensen die daarover vallen zijn denk ik meer met zichzelf bezig dan met het forum (met alle respect :D)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

astrobart

ach een beetje dollen mag best ;D

PjotrrrNL

Quote from: htip on September 14, 2007, 06:41:40
We zijn precies op de helft :D 8)

Kom op sponsors... Jullie de andere helft ;D 8) O0

Precies op de helft van 2450 bedoel je?  ::)  ;D

astrobart

wel geinig zo'n paypal dingetje

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

jantje112

Quote from: astrobart on September 14, 2007, 09:33:50
ach een beetje dollen mag best ;D
Gelukkig wel ! Even voor de duidelijkheid. Het was maar een geintje en als iedereen die dagelijks op het forum kijkt 4 euro stort is de server voor de komende 6 jaar wel binnen denk ik..

astrobart

dat bedoel ik, prima forum dit dus dat is wel wat waard.
echt elke vraag is binnen noodtime opgelost, en ook de donatie loopt voorspoedig, dus een forum zoals een forum bedoeld is ;D

searcher

Perfect om mee te betalen er ligt hier een schat aan informatie.

                                                                Gr Searcher