De nieuwe server counter

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 12:44:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

#125
Quote from: R on October 27, 2007, 13:11:48
En hoe is het met de teller?
Het gaat weer goed met hem. In het begin dreigde hij even overspannen te raken door de vele giften. Maar omdat de laatste tijd niet veel meer gedoneerd wordt, heeft hij lekker kunnen bijkomen.
Je moest trouwens de groeten van hem hebben.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

HTip

#126
Quote from: Erik on October 27, 2007, 17:37:25
Het gaat weer goed met hem. In het begin dreigde hij even overspannen te raken door de vele giften. Maar omdat de laatste tijd niet veel meer gedoneerd wordt, heeft hij lekker kunnen bijkomen.
Je moest trouwens de groeten van hem hebben.

LOL ;D

Doe maar de groeten terug ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

eazyQ

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 19, 2007, 21:13:05
Hi,
Lees even mijn uitleg.
Begrijp me goed we kunnen hem zelf goedkoper leveren en we zouden zelfs zelf kunnen hosten.
ECHTER.
Met Mevers heb ik de ervaring dat als ik bel ze een uur later vaak alles opgelost hebben, en voor prijzen waarvoor ik niet naar Amsterdam kan vliegen.

Ik ben dus MEER dan tevreden met de service, daarnaast hebben we regelmatig dingen die niet werken op bv het forum (waar jullie gelukkig niets van merken) voordat Jack ons ging helpen was het altijd Mevers die het forum in de lucht hield tot er een update beschikbaar was.
MAW ik ben niet van plan om voor misschien 200-300 euro minder over te stappen met alle risico's van dien.
De server die er komt kunnen we zelf voor rond de 500,00 minder leveren echter dat is zonder arbeidsloon van installeren (en je wilt niet weten wat er allemaal aangepast is aan SMF door Mevers :D).

Dus het is uitgesloten dat we overstappen.
We hebben in het verleden veel te veel gezeur gehad met andere providers.
Een zeer verstandige beslissing die in sommige bedrijfstakken helaas niet altijd geld ;) .

VlisChris

Ik zie dat je op zo'n 75 euro na het bedrag ongeveer binnen hebt?
Toch mooi om te zien dat het gelukt is 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

J.A.F._Doorhof

Top inderdaad.
We gaan binnenkort tot bestelling over.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Vincent

Quote from: J.A.F._Doorhof on November 21, 2007, 23:32:55
Top inderdaad.
We gaan binnenkort tot bestelling over.

Ik heb even overlegd .. En wij van Smits vullen het ontbrekende bedrag aan tot 2000.-

Ben benieuwd naar de nieuwe server!

Mvg

Vincent

LexiconLogan

wij van de akzo..had ik al gezegd dat ik van de akzo was?

Nee, HULDE vincent, dank aan smits!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Vincent

Quote from: Lexicon Logan on November 22, 2007, 09:56:49
wij van de akzo..had ik al gezegd dat ik van de akzo was?

Nee, HULDE vincent, dank aan smits!

;) Kom er elke dag langs geboemeld zal voortaan even zwaaien :D

J.A.F._Doorhof

Diepe buiging.
Wij van ITC hadden sowieso het bedrag wel aangevuld maar dit word ook zeer gewaardeerd.

Top dus.
We hebben alleen nog niet besteld omdat ik zelf (persoonlijk) een rot tijd achter de rug heb en bij een server wissel niet ineens met nog meer problemen wil komen te staan.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

R

Goed bezig zeg.. Mooi gebaar!!

Joep

Top, Vincent! Grote klasse!  :D

Ik kan niet wachten om op de nieuwe server te forummen, dat zal zo lekker gaan voelen!  ;D

HTip

Inderdaad heel mooi gebaar, Vincent. Super 8)

(misschien dat meer sponsors jullie voorbeeld volgen...)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

J.A.F._Doorhof

Server word over ongeveer 3-4 weken geleverd.

We laten het doneer icoon wel gewoon staan voor mensen die het forum alsnog steunen natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DVDGuy

#138
Frank, ik hoop dat de vervelende tijd die je hebt gehad nu achter de rug is.

Vincent, inderdaad een mooi gebaar  :)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

jantje112

Quote from: Vincent on November 22, 2007, 09:54:33
Ik heb even overlegd .. En wij van Smits vullen het ontbrekende bedrag aan tot 2000.-

Ben benieuwd naar de nieuwe server!

Mvg

Vincent

Tof gebaar!

brtram

Quote from: Vincent on November 22, 2007, 09:54:33
Ik heb even overlegd .. En wij van Smits vullen het ontbrekende bedrag aan tot 2000.-

Ben benieuwd naar de nieuwe server!

Mvg

Vincent

                                               APPLAUS
Niet alleen voor de laatste, maar voor alle serverdonateurs :) ;D :D