Paypal donatie lees dit aub, rek nummer aangepast 1/2/2014

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 11:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Boskabouter

Als slechts "lezer" van het HT forum (ik heb weinig interessants te vertellen) is PayPal donatie onderweg onder referentienummer: 6X493284GK335413G.(Paul Rijkse) (Phar/Boskabouter)  :) want ik waardeer het forum enorm en steek er verschrikkelijk veel van op!

Grtz.,
Paul.

Teejoo

Nog even terugkomend op de blauwe sterren. Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee omdat je op deze wijze minder snel ziet welke 'status' mbt posts iemand heeft. Daar zijn de sterren eigenlijk voor. Dat vind ik wel jammer. Voor mij hoeft de vermelding donateur niet persé, maar tekst 'donateur is anders ook genoeg. Of een ander klein bescheiden symbool.

B.J.

Quote from: R on September 10, 2007, 15:25:24
Mooi dat de sponsoren ook (extra) meedoen, goed voorbeeld.!!!

Helemaal mee eens! een pluim bij deze  :D

reMC


eazyQ

Quote from: Teejoo on September 10, 2007, 17:09:40
Nog even terugkomend op de blauwe sterren. Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee omdat je op deze wijze minder snel ziet welke 'status' mbt posts iemand heeft. Daar zijn de sterren eigenlijk voor. Dat vind ik wel jammer. Voor mij hoeft de vermelding donateur niet persé, maar tekst 'donateur is anders ook genoeg. Of een ander klein bescheiden symbool.
je hebt toch de status (new/junior/senior etc) en het aantal posts waaraan je dat ook ziet? Wat wel een goede vraag is, is of je als donateur wel zo herkenbaar moet zijn?
Krijg je straks niet dat men een niet-donateur bijv anders gaat benaderen, of juist precies andersom?  


J.A.F._Doorhof

We zullen iedereen gelijk behandelen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DA BoSS

hier ook een kleine bijdrage 8)
login: jasperbbb
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Vampire

Ook mijn bijdrage is onderweg via Postbank!
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

Spice

Bijdrage is onderweg via Paypal, bev.nr.65J10291FT6074632
Login: Beun

R

Donatie == blauwe sterren, maar niet lid van de 'Highly esteemed member group'. In die sterren wordt dus geen post-count verwerkt, maar je krijgt altijd het maximale aantal. Klopt dat?

FrankB

Quote from: R on September 10, 2007, 22:07:28
Donatie == blauwe sterren, maar niet lid van de 'Highly esteemed member group'. In die sterren wordt dus geen post-count verwerkt, maar je krijgt altijd het maximale aantal. Klopt dat?

Gezien het feit dat Beun met 117 posts 7 sterren heeft lijkt dat aardig te kloppen.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

B.J.

Quote from: R on September 10, 2007, 22:07:28
Donatie == blauwe sterren, maar niet lid van de 'Highly esteemed member group'. In die sterren wordt dus geen post-count verwerkt, maar je krijgt altijd het maximale aantal. Klopt dat?

Daar lijkt het op

R

Bedoel meer of het ook zo moet zijn ;)

chulin

Jullie mogen een paar sterretjes van mij hebben hoor!!!!
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

corival

Ik heb net 0,001 cent voor elke minuut dat ik op het forum ben geweest, gestort. (PayPal)
Als alleen de top 10 van de "Most online" dat ook zouden doen, dan was het geld voor de server al bij elkaar  O0

Succes met inzameling!
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

Johnny_Bravo

Zojuist (eindelijk) een bedrag gesort via paypal.

Mijn inlognaam: Zhenga

eduard

#266
Quote from: corival on September 10, 2007, 23:30:20
Ik heb net 0,001 cent voor elke minuut dat ik op het forum ben geweest, gestort. (PayPal)
Als alleen de top 10 van de "Most online" dat ook zouden doen, dan was het geld voor de server al bij elkaar  O0

Succes met inzameling!


LOL dat is geen goed idee, dan moet ik ruim 350 euro overmaken. :)

Wimpie007

En ik kom nog zo'n 40€ tekort...
Valt nog mee ;)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

roland p

Zojuist een bedrag gedoneert wat ik anders aan een te duur tijdschrift had uitgegeven ;D
Laat die blauwe sterren maar komen!
Inlognaam 'roland p'
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Bionica

Ook net mijn donatie gedaan,

Inlog: Bionica
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

corival

Quote from: eduard on September 11, 2007, 00:13:51
LOL dat is geen goed idee, dan moet ik ruim 350 euro overmaken. :)
Dan is het juist een goed idee  O0

Vergeet niet dat als er geld over blijft, dit bijvoorbeeld wordt gebruikt voor prijsvragen.
Hoor ik daar iemand een Full HD Pioneer 60" plasma opperen als hoofdprijs  >:D
Pioneer PDP-LX508D  |  Emotiva UMC-1  |  Emotiva XPA-5  |  Crown K1  |  PS3  |  PS4 | Apple TV4 | Humax iHDR-5200C  |  Olive One |  Audiophysic TEMPO 25 / CELSIUS HHCT II / STEP  |  SVS CS-Ultra  |  Finite Elemente Modul Classic  |  Kabels Emotiva X-Series  |  Harmony Ultimate

eazyQ

#271
Quote from: corival on September 11, 2007, 21:03:10
Dan is het juist een goed idee  O0

Vergeet niet dat als er geld over blijft, dit bijvoorbeeld wordt gebruikt voor prijsvragen.
Hoor ik daar iemand een Full HD Pioneer 60" plasma opperen als hoofdprijs  >:D

Dan kun je beter oproepen om 1 euro per gepost bericht over te maken >:D >:D

Bionica

Quote from: Tim Radges on September 12, 2007, 11:26:13
Dan kun je beter oproepen om 1 euro per gepost bericht over te maken >:D >:D

Dan kun je een heleboel 60" pioneers kopen :P

849.438 post op het forum(aantal is van 12-09-2007 om 11.45.31)

Dus dat zou dan in een klap € 849.438 worden

Kunnen we ook nog een soort "clubhuis" maken whaha
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

NielsLu

Ik ga vanavond ook een duit in het zakje doen voor het forum  ;)

Groet,

Niels
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

Michelio

 ;D
Ook een duit in het zakje gedaan (eerste keer paypal)