Paypal donatie lees dit aub, rek nummer aangepast 1/2/2014

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 11:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wimpie007

Referentie 7LA7045985983735W
Ik doe ook mee :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

R

Idd, nummer 2TA32875BN8567147

Quote from: Sk on September  7, 2007, 18:52:06
Ik heb vanmiddag ook wat overgemaakt via R  :)

brtram

Omdat ik via het HTFORUM lekker op de hoogte blijft van het ht gebeuren
ook mijn steentje bijgedragen.

ref. 8R561201C8959052M

Den Tas

#128
Ik heb mijn bijdrage juist ook geleverd voor de blauwe sterretjes ;D

referentienummer is: 4HF299744J131101J
----------------------------------------------------------------------------------------------------

TornadoGo

Bevestigingsnummer: 9YM709975D617472K.

:-*
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

PjotrrrNL

Mijn donatie wordt binnenkort verzorgd door wh-vanderpost, waarvoor mijn dank!

PeterPan

Ik heb ook een kleine bijdrage overgemaakt: 51V31642C9788923L
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

tiptop

#132
Nou, Het zou zo makkelijk zijn die paypal account :P

Ik heb mij net aangemeld en een paypal account gekregen, maar hoe ik er in godsnaam geld op moet krijgen?

Als ik naar de optie ga om geld over te zetten van mijn rekening gaat dat blokje vragen om een nieuwe bankrekening toe te voegen of iets. Ben zwaar geïrriteerd dat wanneer je ergens niet helemaal in thuis bent dat het ook geheel niet logisch werkt. GRRRRRRRRR  >:(

En als je net wat verkeerds invuld krijg je weer een hoop gezeik natuurlijk. >:(

Kan ook echt niks vinden waar ik geld van mijn rekening op de paypal kan zetten. Voor mij niet bestemd die aparte internetbankier toestanden. :P

Sorry dat ik zo boos ben, maar het kan nooit eens logisch of simpel.

Net weer geprobeerd en al mijn bankgegevens ingevuld en verzonden (voor de 4e keer!!) en er wordt nu aangegeven dat de bankgegevens niet verwerkt kunnen worden wegens een technische storing. Ik begrijp er niks van en krijg het gevoel dat mijn gegevens in verkeerde handen vallen of iets. :P

Help :'(
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Beertender

Net een donatie gedaan via wh-vanderpost.

Bedankt wh!!
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

jowi

Zo. Meer sterren kon ik niet betalen ;D

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

PjotrrrNL

#136



Ik wil meer, meer.... :P




BOUBOU

Zojuist ook een betaling gedaan onder referentienummer 7CB89898XH950884M

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

wh-vanderpost

Quote from: tiptop on September  7, 2007, 20:57:10
Nou, Het zou zo makkelijk zijn die paypal account :P

Ik heb mij net aangemeld en een paypal account gekregen, maar hoe ik er in godsnaam geld op moet krijgen?

Als ik naar de optie ga om geld over te zetten van mijn rekening gaat dat blokje vragen om een nieuwe bankrekening toe te voegen of iets. Ben zwaar geïrriteerd dat wanneer je ergens niet helemaal in thuis bent dat het ook geheel niet logisch werkt. GRRRRRRRRR  >:(

En als je net wat verkeerds invuld krijg je weer een hoop gezeik natuurlijk. >:(

Kan ook echt niks vinden waar ik geld van mijn rekening op de paypal kan zetten. Voor mij niet bestemd die aparte internetbankier toestanden. :P

Sorry dat ik zo boos ben, maar het kan nooit eens logisch of simpel.

Net weer geprobeerd en al mijn bankgegevens ingevuld en verzonden (voor de 4e keer!!) en er wordt nu aangegeven dat de bankgegevens niet verwerkt kunnen worden wegens een technische storing. Ik begrijp er niks van en krijg het gevoel dat mijn gegevens in verkeerde handen vallen of iets. :P

Help :'(
Je roept maar... had m'n hulp al aangeboden ;)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

J.A.F._Doorhof

Ik heb nog wel een prive rekening die niet gebruikt word, mail me als het echt niet lukt.
Ik wil die dingen namelijk nogmaals gescheiden houden, voordat mensen dingen gaan denken die niet kloppen, we houden ook netjes de teller bij.

Zal die vanavond even updaten zit nu niet op mijn plek maar heb wel even de accounts aangepast.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ruud15

#140
Ik heb via WH van der Post ook een bijdrage overgemaakt.
Kom op met je blauwe sterren!   ;D ;D ;D ;D ;D


HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

Maximus_Aurelius

We hebben ook een donatie gedaan.
Bevestigingsnummer: 2U650672Y6601940R.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Ruud15

HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

PjotrrrNL


J.A.F._Doorhof

Jongens even zonder gekheid en zonder emotioneel te doen maar dit raakt me toch wel.
We werken erg hard aan het forum en proberen het voor iedereen een leuke plek te maken, ik had wel wat donaties verwacht maar dit gaat bijna sneller dan ik ze kan bijhouden.

Er zijn heel wat nachten gewerkt als er problemen waren of simpel weg om het spul op te bouwen en in de lucht te houden.
Als ik dan dit zie dan vind ik dat toch echt MEER dan de moeite waard....

Jongens/meisjes top.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

tiptop

Quote from: wh-vanderpost on September  7, 2007, 21:33:51
Je roept maar... had m'n hulp al aangeboden ;)
Ik heb niet alle pagina's van dit topic bekeken (Wouter toch?), maar zeg maar hoe ik het kan doen dan. :)

(morgen kijk ik weer. Nu ga ik slapen. morgenvroeg weer werken.)

Alvast bedankt :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Ruud15

HT: 42PV70 Panasonic Plasma. Denon AVR 2105, 5 Gallo Nucleus met Gallo Sub. Pioneer DVD speler en Pioneer DVD-recorder.
Stereo: B&W DM7, Accuphase E205 en NAD CD speler.

Kabels van de electronicazaak.

Maximus_Aurelius

Quote from: Ruud15 on September  7, 2007, 21:54:55
Dát gaat snel! ;D

Dat wil ik ook even zeggen , nog geen 5 minuten verstreken en ik zie al blauw ;D

Hulde voor de snelle afhandeling J.A.F_ Doorhof , mag ook gezegt worden.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

PjotrrrNL

Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2007, 21:58:52
Jongens even zonder gekheid en zonder emotioneel te doen maar dit raakt me toch wel.
We werken erg hard aan het forum en proberen het voor iedereen een leuke plek te maken, ik had wel wat donaties verwacht maar dit gaat bijna sneller dan ik ze kan bijhouden.

Er zijn heel wat nachten gewerkt als er problemen waren of simpel weg om het spul op te bouwen en in de lucht te houden.
Als ik dan dit zie dan vind ik dat toch echt MEER dan de moeite waard....

Jongens/meisjes top.


Zo'n 450 euro (ruim een tientje de man) in 10 uur is zeker een mooie start, maar wat zouden we ook moeten zonder het HTforum???

wh-vanderpost

Quote from: tiptop on September  7, 2007, 22:00:40
Ik heb niet alle pagina's van dit topic bekeken (Wouter toch?), maar zeg maar hoe ik het kan doen dan. :)

(morgen kijk ik weer. Nu ga ik slapen. morgenvroeg weer werken.)

Alvast bedankt :)
Je bent beter in namen als ik, al zei je op de BBQ nog dat je er zo slecht in was ;)

Ik zal je even de info per PM doen toekomen.. en weltrusten.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest