Paypal donatie lees dit aub, rek nummer aangepast 1/2/2014

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 11:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Ik zit te kijken welke mensen nu daadwerkelijk doneren die in het verleden zo hard hebben geroepen dat er een dergelijk donateurschap moest komen. Echter (eerlijk is eerlijk) was dat wel in een iets andere vorm, maar toch ;D

Jongens waar blijven jullie! ;D  >:D  O0
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

advr

Quote from: Blue-Eyes on September  7, 2007, 16:40:29

Frank,

Zet er nog even expliciet bij dat mensen GEEN ENKELE zeggenschap over de site en/of server krijgen anders dan ze nu ook hebben en de extraatjes wegens het donateurschap.


Bovenstaand lijkt me volkomen logisch, maar je weet maar nooit.

iemand die dat denkt is van het padje  lijkt me ;D ;D :o
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Driven2Shine

Quote from: Blue-Eyes on September  7, 2007, 16:42:48
Ik zit te kijken welke mensen nu daadwerkelijk doneren die in het verleden zo hard hebben geroepen dat er een dergelijk donateurschap moest komen. Echter (eerlijk is eerlijk) was dat wel in een iets andere vorm, maar toch ;D

Jongens waar blijven jullie! ;D  >:D  O0
Ik ben er al maar me account moet nog even geupdate worden ;D

eazyQ

Quote from: Blue-Eyes on September  7, 2007, 16:40:29

Frank,

Zet er nog even expliciet bij dat mensen GEEN ENKELE zeggenschap over de site en/of server krijgen anders dan ze nu ook hebben en de extraatjes wegens het donateurschap.


Bovenstaand lijkt me volkomen logisch, maar je weet maar nooit.
ondanks dat het zo logisch is als dat water nat is, is het wel een goed punt.

blue-eyes

#79
Quote from: Tim Radges on September  7, 2007, 16:37:55
Inmiddels uiteraard ook een bijdrage geleverd, maar zoals anderen al aangeven, kan nergens mijn forumnaam ingeven?

Onderstaand een stukje uit de bevestigingsmail. Wellicht dat het rood omcircelde bedoeld wordt?




Als je domweg doorklikt doe je een anonieme bijdrage. Dmv een posting met je loginnaam geef je dan aan dat je betaald hebt.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MartijnR

Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

EdoE

Hiero:

referentienummer 4VY587112X999154Y

Driven2Shine

Quote from: Blue-Eyes on September  7, 2007, 16:48:57
Onderstaand een stukje uit de bevestigingsmail. Wellicht dat het rood omcircelde bedoeld wordt?




Als je domweg doorklikt doe je een anonieme bijdrage. Dmv een posting met je loginnaam geef je dan aan dat je betaald hebt.
Hmm ook ik heb domweg door geklikt maar heb nu net nog even een betaling gedaan maar afgebroken.
En tot mijn spijt moet ik medelen dat je nergens iets kan ingeven.
De omschrijving is reeds ingevuld en kan niet gewijzigd worden.
Of ik ben zo stom om de optie niet te vinden (dit lijkt mij de meest voor de hand liggende optie, want ik ben en blijf blond ;D )

EdoE

De begunstigde (handelaar) krijgt toch altijd je naam te zien? Dan hoeft alleen maar je paypal-naam voldoende te matchen aan je htforum-naam.

chulin

Is er iemand die voor mij een donatie wil overmaken? Ik heb geen paypal.
We kunnen via PM gegevens uitwissellen en ik maak het geld van tevoren naar je over.
Groetjes José
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

eazyQ

Bij paypal betalingen vanuit je paypal inlogscherm kun je meestal van alles ingeven, maar omdat deze via de link verloopt die e.e.a al heeft voorgebakken gaat dat hier dus niet volgens mij. En ergens denk ik dat SV niet echt zal matchen als je in het echt bijv engelbert humperdick heet ;) .Maar als het goed is staat je normale naam er wel onder natuurlijk.

blue-eyes

#86
Quote from: EdoE on September  7, 2007, 16:57:32
De begunstigde (handelaar) krijgt toch altijd je naam te zien? Dan hoeft alleen maar je paypal-naam voldoende te matchen aan je htforum-naam.

Dat  klinkt logisch. Dan kan ieder mijn eerdere posting met het plaatje als niet verzonden beschouwen ;), zie ook posting Tim hierboven.

Maar dan wil Frank wellicht ons PayPal inlognaam? Dat match totaal niet met hetgeen ik hier gebruik.

Ach ja, ik voel me dom onwetend, maar wat maakt het uit ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

EdoE

#87
Met die referentienummers moet Frank hoe dan ook uit de voeten kunnen.

Maar goed, dit gaat allemaal over de vorm; de donatie is de inhoud en dat gaat sowieso goed.

eazyQ

en omdat ik mijn blauwe sterren natuurlijk niet mis wil lopen, mijn transactiecode was : 5HS31037EB231961C.

Driven2Shine

#89
Quote from: Tim Radges on September  7, 2007, 16:59:30
Bij paypal betalingen vanuit je paypal inlogscherm kun je meestal van alles ingeven, maar omdat deze via de link verloopt die e.e.a al heeft voorgebakken gaat dat hier dus niet volgens mij. En ergens denk ik dat SV niet echt zal matchen als je in het echt bijv engelbert humperdick heet ;) .Maar als het goed is staat je normale naam er wel onder natuurlijk.
Geeft allemaal niks.
Uiteindelijk komt alles goed :D
Heb een pm achtergelaten met mijn transactie gegevens en dat word vanzelf geupdate.

Transactiegegevens: 9KU479916Y1891244

blue-eyes

Quote from: Tim Radges on September  7, 2007, 17:01:38
en omdat ik mijn blauwe sterren natuurlijk niet mis wil lopen, mijn transactiecode was : 5HS31037EB231961C.
Hier de mijne dan ook maar even: 3LB9041656242254W (dubbel, maar goed).


Volgens mij als je hier post dat je betaald hebt worden de sterretjes van HT forum al blauw ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bodiug

Ik zie allemaal sterretjes...  :o

jowi

Nou voor de zekerheid dan ook mijn transactienr: 72P737933P761441P


neptune

Frank heeft hier straks een hele administratie aan :)
Allemaal blauwe sterren uitdelen...
MAar ja, het is voor een goed doel he  8)
zet hier iets neer

advr



we moeten oppassen dat we niet een twee deling krijgen, tussen de blauwe sterren en de rest :o :o
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

J.A.F._Doorhof

Ik doe het inderdaad allemaal handmatig, dus post hier even als je wat gedoneert hebt tenzij je anoniem wilt blijven dan verander in in deze thread je account.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Driven2Shine


advr

maar iedereen heeft wel ineens evenveel sterren :o :o ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rielplayer

zie ik ook geen reden meer om nog te posten ;D

Quote from: advr on September  7, 2007, 17:29:23
maar iedereen heeft wel ineens evenveel sterren :o :o ;D
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5