Paypal donatie lees dit aub, rek nummer aangepast 1/2/2014

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 11:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

advr

dadelijk lopen we allemaal een blauwtje :o :o 8)
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Minguel

Heb net een bijdrage gedaan. Vergeten forumnaam mee te geven.

Minguel
Versterker    : Marantz PM11S2
Mediaspeler  : Marantz NA8005
Speakers      : Dynaudio FOCUS 220 II
Sub              : REL S3

J.A.F._Doorhof

Volgorde bepaald SMF ben ik bang
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

advr



yes, ik ben ook BLAUW ;D ;D

een grote BLUE MEN GROUP ;D ;D
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

molle

#54
Mijn bijdrage voor het HT forum is gebeurd via Mastercard en gelijk ook maar Paypal aangeschaft

Ben ook mijn forumnaam vergeten mee te geven :-\
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

wil

Donatie is gedaan. Kan je ook groene of paarse sterren krijgen?  ;D

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

molle

Quote from: wil on September  7, 2007, 14:37:03
Donatie is gedaan. Kan je ook groene of paarse sterren krijgen?  ;D

wil

Ik zou ook wel de paarse willen. Zou goed passen bij het jasje van "The Jesus" in mijn avatar ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Multiplier 7 + Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter

Raphie

#57
Quote from: wil on September  7, 2007, 14:37:03
Donatie is gedaan. Kan je ook groene of paarse sterren krijgen?  ;D

wil

een paarse is vast wel mogelijk als je vanavond wat te lang blijft (voorover)hangen in de regulierbreestraat  ;D
JBL PRX Power!

troje

Zojuist gedoneerd, kon helaas nergens mijn forumnaam vermelden...

Sk

Is er iemand die voor mij wat wil overmaken? aangezien ik geen paypal heb. Ik maak het geld dan gewoon naar je over via internet bankieren.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

wil

Quote from: Raphie on September  7, 2007, 14:41:12
een paarse is vast wel mogelijk als je vanavond wat te lang blijft (voorover)hangen in de regulierbreestraat  ;D
;D ;D

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

R

Jahoor.

Quote from: Sk on September  7, 2007, 14:51:06
Is er iemand die voor mij wat wil overmaken? aangezien ik geen paypal heb. Ik maak het geld dan gewoon naar je over via internet bankieren.

WMC

Ik ben ook wel bereid het forum een steentje bij te dragen. Zou er iemand even mij een PM willens sturen die voor mij wat door kan sluizen via zijn Pay-Pall? 
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

Sk

Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

R

Frank in naam van SK nog een betaling gedaan op mijn naam.

Quote from: Sk on September  7, 2007, 14:56:53
Thnx Ruben!  :)

jaco

Ook maar wat gestort, maar raak ik nu mijn mooie admin kleur kwijt ?

R

ha ha :P

Quote from: jaco on September  7, 2007, 15:54:18
Ook maar wat gestort, maar raak ik nu mijn mooie admin kleur kwijt ?

Driven2Shine

Pff voordat ik in de gaten had waar in mijn inlog naam moest ingeven bij paypal had ik al betaald :)

PjotrrrNL

Quote from: [SV] on September  7, 2007, 16:03:36
Pff voordat ik in de gaten had waar in mijn inlog naam moest ingeven bij paypal had ik al betaald :)

Altijd beter dan niets bijdragen... ;D

Mijn bijdrage komt over ruim een week, Paypal activeren via de bank duurt nu eenmaal even...

neptune

#69
het begin is er : nu circa 185 euro binnen (stand circa 14/15 uur) . Zal intussen hoger zijn geworden denk ik.
Goede start, als het zo door gaat lukt het wel voor december ;D
zet hier iets neer

jowi

Ok, ook even wat bijgedragen. Inlognaam is neem ik aan waarmee ik hier inlog? Dat zal dan wel jowi2 zijn.

Driven2Shine

Quote from: hielco on September  7, 2007, 16:24:30
het begin is er : nu circa 185 euro binnen (stand circa 14/15 uur) . Zal intussen hoger zijn geworden denk ik.
Goede start, als het zo door gaat lukt het wel voor december ;D
Ik hoop het ;D

eazyQ

Inmiddels uiteraard ook een bijdrage geleverd, maar zoals anderen al aangeven, kan nergens mijn forumnaam ingeven?

bodiug

Ook wat gestort maar dan via moneybookers.  8)

blue-eyes

Quote from: J.A.F._Doorhof on September  7, 2007, 11:21:39
Zoals het er nu uitziet gaan we naar een nieuwe server in begin 2008.
Aangezien we dit meteen goed willen doen word het een grotere server met natuurlijk mirror capaciteit.
Dit is echter een flinke investering zowel voor hardware als onderhoud.

Ik heb daarvoor een paypal icoon aangemaakt doneer.
Je ziet dit op zeer veel fora's en nu dus ook op het htforum.nl

Je hoeft niets te doneren, je mag alles doneren wat je wilt van een paar cent tot vul maar in.

In principe worden alle inkomsten van DIT account ook weer besteedt in het forum dus het is voor de eigen community.

Bij voorbaat dank.


*** Extra.
De mensen die doneren krijgen een logo als platinum lid.
Dit betekend oa dat je unlimited personal mails kan ontvangen en verzenden.


Frank,

Zet er nog even expliciet bij dat mensen GEEN ENKELE zeggenschap over de site en/of server krijgen anders dan ze nu ook hebben en de extraatjes wegens het donateurschap.


Bovenstaand lijkt me volkomen logisch, maar je weet maar nooit.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey