Paypal donatie lees dit aub, rek nummer aangepast 1/2/2014

Started by J.A.F._Doorhof, September 7, 2007, 11:21:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

schedel

Was wel weer tijd voor een donatie via de ING Schedel
T+A | REL | Denon | JVC

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Refie

Denon X3000, Parasound A21+, A52+, Quadral Aurum: Orkan 9, Base Maxime 9, Phase 9, Sub Orkus DSP, Chromium Phase. ATV 4K, Sony UBP-X800M2, XR-65A90J
Outdoor: Loxone Audioserver 4x Stereo extension 4xPolk Atrium 8, 2x Aurum Phase 9, 4x Quadral C7, XR-75X90J
Loxone, Tesla

Kerre

Tijdje geleden donatie gedaan (14 augustus), vergeten in dit topic te melden. Dat was via Paypal, zie Transactiereferentie 31J02538YK542735Y
Beeld: Epson TW7300 - Xtrem screen 106" 0.9 ALR - TV Sony 49X8505 - Apple TV 4K HDR Cinemike - AQ Cinnamon HDMI
Geluid: NAD T758v3 - GhentAudio 4ch Hypex NC122mp [5.1.4] - 2x Sonus Faber Sonetto V - 2x Sonetto I - Sonetto Center II - 4x Dali Altecos C-1 Atmos - XTZ 12.17 Edge - Gaia III - AQ Chicago
Analoog: Pro-ject RPM 1 Carbon 2M Red - Cambridge CP1 - AQ Forrest
Power: Supra Lorad MD06 Black stekkerdoos & Supra Lorad Silver SPC kabel

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

derk2


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MagnetiC

19-10 donatie gedaan via PayPal (credit card).
Ik kan alleen geen transactiereferentie meer terugvinden?
Via ABN AMRO.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jack_D

Vandaag toen het forum plat lag besefte ik weer dat ik zo ongemerkt toch wel veel plezier beleef aan htforum.nl(ondanks het gemekker zo af en toe :D ) dus nog maar een kleinigheidje overgemaakt via PayPal. Had ik ooit al eens gedaan dus ben al in het bezit van de "blauwe camerablokjes".


Goed voorbeeld doet goed volgen, maak ook een kleinigheidje over zou ik zeggen, er zijn slechtere nieuwjaarsvoornemens.
Voor die gene die gestopt zijn met roken al helemaal geen probleem. Met de huidige sigarettenprijzen hou je nu een klein fortuin over.



eduard

Goed idee ik heb ook weer een kleine donatie gedaan

Verstuurd vanaf mijn CPH2145 met Tapatalk


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sjaak_Banaan

Goed idee inderdaad, ik spendeer stiekem ook behoorlijk wat tijd hier en het is al lang geleden dat ik iets zinnigs heb bijgedragen.  :tongue2:

Zojuist 2 tientjes overgemaakt, PayPal had ik niet meer, dus maar gewoon via de bank.
Het is misschien niet heel veel, maar het komt uit een goed hart.  :D
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dedenden

Ondanks dat mijn account pas een half jaartje oud is en ik nog niet van mij heb laten horen, bezoek ik dit forum al langere tijd.
De afgelopen 2 maanden mijn HT gebouwd met de opgedane kennis van o.a. HTforum, waarvoor dank!

Als dank zal ik op mijn beurt weer wat van mijn opgedane kennis delen en is er een kleine donatie gedaan (3AG21564FF4644905).
Iedereen bedankt voor al jullie posts, HT voorbeelden en gedeelde kennis. Na heel veel gelezen te hebben ben ik zelf begonnen aan mijn HT en daar ben ik nu al enorm van aan het genieten. De puntjes moeten nog op de 'i' en dan zal ik mijn ervaringen delen.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kaiv46

Zojuist een donatie gedaan. Al een tijdje veel gelezen en geleerd op het forum, maar nooit echt een bijdrage gedaan. Zou graag een versterker willen aanbieden op de markt.
Referentie, 99X99197D0844460G

maxthoen

Hallo, ik zou graag wat te koop willen aanbieden op de markt(dac/amp van jds lans)

Referentie paypal 7LL46599TN998653Y

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sjaak_Banaan

Dit vind ik een mooi moment om nog eens een donatie te doen aan het forumbeheer.

Misschien motiveert het ook met het doorvoeren van alle upgrades momenteel, kan mij voorstellen dat het erg veel werk is, daarvoor dank.  :thumbs-up:

Zojuist 20 euro overgemaakt via de bank.
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

RonG


VlisChris

Ik zat toevallig net met dezelfde gedachten. Dus ook vanaf hier een kleine donatie erbij.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"