Transformers 16 oct op HD-DVD/DVD in de VS

Started by baltar, September 5, 2007, 20:09:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nooff

Quote from: Paull on September 27, 2007, 14:29:26
Bron:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=627738

Opmerking blijkt te komen van een junior poster op bluray.com. Niet erg geloofwaardig dus. De hint naar Peter Jackson (lees: The Lord Of The Rings exclusief op BD) komt bovendien nogal fanboy-achtig over. Maar goed, waarschijnlijk is dit dan ook wishful thinking van een fanboy.



Als je beter had gelezen dan is de "Junior Poster" een al bekend lid. Om anonimiteit te waarborgen is er een account gemaakt op een publieke computer. Het IP adres is namelijk al getraceerd  ;)

astrobart

en dit bericht is ook weer ongeloofwaardig ;D

PjotrrrNL

Quote from: Paull on September 26, 2007, 10:34:07
Is bekend, maar ik heb ruzie met PayPal, dus helaas.

Je kunt ook gewoon op een bankrekening storten hoor.... ;)

Paul Landsmeer

Quote from: Nooff on September 27, 2007, 14:33:42
Als je beter had gelezen dan is de "Junior Poster" een al bekend lid. Om anonimiteit te waarborgen is er een account gemaakt op een publieke computer. Het IP adres is namelijk al getraceerd  ;)

Het door dit "bekend lid" genoemde tijdstip voor het persbericht is inmiddels verstreken (10 AM PST) en zoals verwacht, no such thing. Het topic op blu-ray.com is inmiddels zo goed als gesloten.

En dan nu weer terug naar: Transformers op HD-DVD. Ik ga 'm zeker halen.

Aleko

#29
Waar hebben jullie hem gepre-ordered? Op dvdpacific.com is hij $29.95 en bij amazon.com is hij $27.99. Ik heb geen ervaring met bestellen bij een buitenlandse webshop. Kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaring is met beide (of andere) webshop's kijkend naar de kwaliteit en (verzend)kosten?
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

Paul Landsmeer

Quote from: Aleko on September 28, 2007, 13:47:43
Waar hebben jullie hem gepre-ordered? Op dvdpacific.com is hij $29.95 en bij amazon.com is hij $22.99. Ik heb geen ervaring met bestellen bij een buitenlandse webshop. Kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaring is met beide (of andere) webshop's kijkend naar de kwaliteit en (verzend)kosten?

Bij DVDPacific heb ik nooit gewinkeld, bij Amazon al regelmatig. Dat is een prima winkel met een uitstekende service, ook als er iets fout gaat. Komt een bestelling bijvoorbeeld niet aan, dan sturen ze gewoon een nieuwe. Let wel op de verzendkosten, die kunnen nogal oplopen, plus eventuele invoerrechten (vanaf een waarde van circa 25 euro, dus met alleen Transformers blijf je daar onder)

Aleko

Ik heb hem zojuist gepre-ordered bij amazon. Ben benieuwd. Als alles goed verloopt (ga ik wel vanuit:P), volgen er vast nog meer bestellingen :)
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

Rielplayer

Krijg hem van de week binnen vanuit de us. Ben benieuwd. hier alvast de review.
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Nooff

Morgen ligt ie op de mat. Het is jammer dat er slecht in geacteerd wordt, maar al met al maken het beeld en geluid het meer dan waard om hem te hebben.

Aleko

Ik heb hem via Amazon besteld, maar hij staat nog op 'Items Shipping Soon'... Zal dus morgen niet op de mat liggen hier. :(

Hebben jullie hem bij dvdpacific gepreordered? Ben nog nieuw met het importeren en ben een beetje aan het uitzoeken welke shop het 'beste' is. :)
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

Rielplayer

Quote from: Aleko on October 15, 2007, 19:45:36
Ik heb hem via Amazon besteld, maar hij staat nog op 'Items Shipping Soon'... Zal dus morgen niet op de mat liggen hier. :(

Hebben jullie hem bij dvdpacific gepreordered? Ben nog nieuw met het importeren en ben een beetje aan het uitzoeken welke shop het 'beste' is. :)

idd bij dvdpacific. Nog nooit problemen mee gehad en goede prijzen
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Nooff

HdMovieSource, geweldige service en erg snelle verzending, meestal binnen 4 dagen  :)

Nooff

Heb em sinds vanmorgen. Net even in mn HD DVD speler gedaan, en ik moet zeggen petje af voor Paramount. De Film is werkelijk overweldigend op HD DVD! Het beeld is erg erg mooi (Megan Fox  ;D) en het geluid slaat alles. Ik ben dan ook een blij man  O0

Shane One

Ik heb hem via Amazon (pre-order)  besteld
hij is op 15 october verzonden
maar bij mijn account staat dat hij pas tussen 1 november 2007- 15 november hier zal ariveren !!
duurd dit altijd zo lang ? (als dat het geval is was het gelijk de eerste en laaste keer dat ik daar wat besteld heb )
hieronder het orginele bericht zoals in mijn account

QuoteItems shipped on October 15, 2007:
Delivery estimate: November 1, 2007 - November 15, 2007
1 package via International Shipping 1 of: Transformers (Two-Disc Special Edition) [HD DVD]
Sold by: Amazon.com, LLC


Aleko

@ Shane one: Ik heb precies dezelfde melding bij mijn bestelling staan. Ook de 15e verzonden en tot op heden nog niets binnen...
--|| Pioneer VSX-922 ||  Mordaunt Short 906i - 905i - 904i || Playstation 4 || Samsung 46D6530 ||--

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Nooff

Bestelde zelf altijd via Amazon, maar ik vind ze niet bepaald snel en zeker de laatste tijd niet meer. neem eens een kijkje op hdmoviesource, gegarandeerd snelle service en sowieso binnen 4 dagen thuis (mits het weekende er tussen zit). Je kunt ook een kijkje nemen op hun forum, zo weet je meteen of een titel vertraagd is of niet  ;)

Paul Landsmeer

Quote from: Aleko on October 21, 2007, 13:00:37
@ Shane one: Ik heb precies dezelfde melding bij mijn bestelling staan. Ook de 15e verzonden en tot op heden nog niets binnen...

Niet zo ongeduldig. Verzendingen van Amazon doen er doorgaans gemiddeld 7-9 dagen over, dus als het op maandag is verstuurd, is het meestal niet op zaterdag al binnen.


PeterPan

Levering van Amazon is bij mij bijna altijd binnen een week maar kan wel eens uitlopen tot een week of drie als de levering bij de douane blijft liggen. Dat zal echter voor een enkele DVD of HD DVD niet snel gebeuren.
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

baltar

Ik bestel sinds een tijdje alleen nog maar bij DVD-pacific (+/- 15 keer besteld). Het voordeel van DVD-pacific is dat hun pakketjes nooit onderschept worden door hun manier van verzenden. Als afzender staat erop:  D. Pacific  en vervolgens het adres. Volgens mij doen ze dit expres zodat de douane denkt dat het pakketje van een prive persoon afkomstig is. Daarnaast staat ook nooit de waarde op het etiket.

Qua prijzen vind ik DVDPacific ook interessanter dan Amazon.

Ik heb hem vandaag binnen maar kan vanavond helaas nog niet kijken :'(

Hier staat een interessante vergelijking tussen de HD-DVD en de DVD versie:

http://www.firingsquad.com/features/transformers_hd_dvd_review/default.asp

Het verschil is heel duidelijk zichtbaar, vooral in scherpte.

master30

Quote from: baltar on October 24, 2007, 14:38:25
Ik bestel sinds een tijdje alleen nog maar bij DVD-pacific (+/- 15 keer besteld). Het voordeel van DVD-pacific is dat hun pakketjes nooit onderschept worden door hun manier van verzenden. Als afzender staat erop:  D. Pacific  en vervolgens het adres. Volgens mij doen ze dit expres zodat de douane denkt dat het pakketje van een prive persoon afkomstig is. Daarnaast staat ook nooit de waarde op het etiket.

Qua prijzen vind ik DVDPacific ook interessanter dan Amazon.



Dan bestel ik daar battlestar galactica s1, want bij amazon zetten ze er wel het volledige bedrag op.
Hij is iets van $4 duurder als amazon
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

PeterPan

Ik gebruik DVDPacific ook wel eens maar ze zijn toch echt duurder en het duurt soms dagen voordat ze iets verzenden. Bovendien krijg ik vanwege een actie jaar lang 10% korting op HD DVD's bij Amazon :)
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

kermit


master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

kermit

#49
Quote from: master30 on October 24, 2007, 23:12:26
Al tijd om te kijken dan?

Marcel,
Het ziet er echt super uit .De robots breken je hele HT af. ;D