Pink panther

Started by Erik, August 29, 2007, 22:00:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Meestal kan ik nog wel eens lachen om slechte humoristische films. Maar deze was echt te slecht voor woorden. Ik heb in de hele film 4 x moeten glimlachen voor de rest was alles, maar dan ook alles aan deze film flauw, flauw en nog eens flauw. Wel uitgezien maar echt de moeite niet waard. Ver uit de buurt blijven dus.

Ik het over de remake uit 2006 btw met die amerikaan erin.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Xstream

Hehe, ik heb nooit een zwak gehad voor de Pink Panther. En idd, de remake is dan ook enorm slecht. Toch vond ik het begin nog wel leuk toen er wat leuke "slapstick" momenten inzaten en ik nog kon lachen om die stomme (fransachtige) accenten van de acteurs, met name die amerikaan die je bedoelt, Steve Martin. Daarna begon het al snel te vervelen en waren de slapstick momenten ook ineens verdwenen en hadden plaats gemaakt voor zeer zwakke soort van humor, voor zover je het humor kunt noemen.

Inderdaad niet erg om deze over te slaan ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub