Cello, een subwoofer op basis van een SVS -> Klaar!

Started by Interficior, August 28, 2007, 21:58:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Interficior

Quote from: H B on October 26, 2007, 16:37:30
TimKoene, ik heb je persoonlijk bericht ontvangen inderdaad erg zuur voor je ik had erg graag gezien je er van gemaakt zou hebben.
Bij deze dus de pvc buis gaat weer in de aanbieding TimKoene zou er mij €40,00 voor geven een ieder die dit evenaart mag hem ophalen.
Het gaat dus om een pvc buis van 50 cm doorsnee met een wanddikte van 1 cm en een lengte van 125 cm, gezien de lengte kun je er wel 2 sub's uit bouwen maar dat maakt niet uit.
Ik plaats even een foto om een beetje een idee te krijgen van de grootte.
Ik plaats ook een bericht in de sectie te koop (alhoewel ik niet weet of het daar thuishoort) en dan zie ik wel wat er van komt

Groeten,

HB
40 euro is echt een koopje voor zo'n buis! Normaal moet je die buizen al op 6 meter lengte kopen, en anders dus voor agressief hoge prijzen kopen, zoals ik voor een 31,5cm buis van 65cm lang 65 euro. :\

Ik zou hem alleen niet door tweeën zagen, daar heb je eeuwig spijt van, want dan kloppen de verhoudingen niet meer. Een LLT is inderdaad prachtig hiervoor, koop een aantal blokken MDF tot een dike van 6cm ofzo (of maak nog een sandwich), en frees het geheel zeker een centimeter in, en maakt het bijvoorbeeld af door een donkere houtsoort te pakken zoals padoek of afrormosia of whatever en dan op de zijkanten eiken of iets dergelijks. :9
Pijp bovenin en SDX 15 onderin en je hebt een monster.
Take it or lease it

El Penumbra

Quote from: Interficior on October 26, 2007, 14:27:44
Oei, dan kan ik toch niet zo goed zoeken. Is die 270 euro zeker trouwens? Want hij is 290 dollar in de VS, dan is 270 euro hier een HEEELE scherpe prijs! :D

Ik heb een mailtje ontvangen van Basauidio, de dealer die ook op de website staat:

QuoteDe CSS SDX15 kan ik binnen 2 weken leveren (als verzenden goed gaat hiernatoe). En gaat 270 euro kosten.

daxie

verdikke, dikste buis waar ik kan aan geraken is 32cm...

een LLT met een 12", bestaat dat ook?

H B

Quote from: daxie on October 27, 2007, 11:11:56
verdikke, dikste buis waar ik kan aan geraken is 32cm...

een LLT met een 12", bestaat dat ook?

Even reclame maken, kijk hier maar eens is een koopje  ;D ;D ;D ;D http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66224.0

/HB