Geen unrated versie van Die hard 4 op bluray!

Started by SulTan, September 5, 2007, 15:46:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SulTan

Hoi,

Zie link: http://www.highdefdigest.com/news/show/Fox/Specs_in_for_Die_Hard_Releases_Fox_Says_No_to_Unrated_Live_Free_Blu-ray_/926

Ik kan dit echt niet vatten waarom ze toch nog voor een PG-13 versie kiezen voor notabene een HD release, dit is echt niet normaal >:(............. ;D

Hoe zou dat komen?

Groeten,
Khalid

wh-vanderpost

Trieste amerikanen he :-\ Ze mogen natuurlijk niet te veel geweld zien op tv, want dan pakken ze de rifle van onder het bed en gaan ze het imiteren op straat ;)
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Grample

#2
Quote from: wh-vanderpost on September  5, 2007, 19:47:54
Trieste amerikanen he :-\ Ze mogen natuurlijk niet te veel geweld zien op tv, want dan pakken ze de rifle van onder het bed en gaan ze het imiteren op straat ;)

In sommige wijken van Amerika is meer geweld te zien dan in films.

PG-13... onzin natuurlijk, breng dat tenminste 2 versies uit. Zal een grote misser zijn....

indy911

Quote from: SulTan on September  5, 2007, 15:46:44
Ik kan dit echt niet vatten waarom ze toch nog voor een PG-13 versie kiezen voor notabene een HD release, dit is echt niet normaal >:(............. ;D

Hoe zou dat komen?

Volgens een officiele reactie moest de productie (coderen, masteren etc.) voor Blu-Ray weken geleden al gestart worden om zowel de Blu-Ray als de gewone DVD tegelijk uit te kunnen brengen. De director's cut was toen nog niet klaar. Ongetwijfeld zal de director's cut later alsnog uitgebracht worden.

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog niet zeker weet of ik hem aan zal schaffen, het is één van de titels op Blu-Ray waar ik echt naar uit keek. Overigens heb ik de film nog niet gezien in de bios, kan dus niet zeggen hoe storend het PG13 label is geweest. De regisseur was er in ieder geval niet blij mee.

Erik

Simple, nu koop je eerst deze en over jaar kom de SE edition uit en koop jij hem nog een keer ;)

Gebeurt nu ook met videobanden, dvds etc.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Nooff

Het was zelfs zo dat FOX de Die Hard serie uit zou brengen als Trilogy en Live Free or Die Hard als losse film. FOX heeft nu echter deel 4 ook bij de rest gevoegd en dus zal er alleen een Quadrilogy beschikbaar zijn met een retail prijs van 100 dollar en geen losse film meer, slim bedacht  ;)

Wat betreft de PG-13 versie, dat was de Bioscoopversie.