Wie heeft een Prima Luna 5 eindversterker die ik mag beluisteren?

Started by tiptop, August 26, 2007, 12:43:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tiptop

Hoi,

In mijn zoektocht naar een andere eindversterker heb ik al vele mogen beluisteren thuis, maar nog steeds geen vervanger gevonden voor mijn audionote K4 buizenversterker. :-\

Waar deze versterker ontzettend goed in is, is het hoog en middengebied realistisch weergeven. Helaas kan hij het laag niet goed controleren van mijn huidige luidsprekers bij complexere muziek. (2 x 10 watt)

Ik zoek dan ook een ev die dezefde eigenschappen heeft in het hoog/midden als de AN, maar ook het laag goed controleerd.

Mijn aandacht gaat uit naar de Prima Luna PL 5, maar ik wil niet bij een winkel lenen waar ik 'm niet wil kopen. (Een dealer waar ik al veel van geleend heb, wil ik ook de koop gunnen als ie bevalt, maar hij moet 'm dan speciaal bestellen omdat hij geen Prima Luna voert).

Ik vroeg me af of er iemand hier op het forum is die de PL 5 heeft en waar ik mijn versterker kan vergelijken met de PL5

Gr.
Tiptop
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

garmtz

Wij hebben een Prima Luna 5 staan die je zou kunnen uitproberen (wij zijn PrimaLuna dealer).

tiptop

Quote from: garmtz on August 26, 2007, 13:34:18
Wij hebben een Prima Luna 5 staan die je zou kunnen uitproberen (wij zijn PrimaLuna dealer).

Hoi Garmt,
Dank je voor je aanbod. ;)

Als ik bij jou kom vergelijken zou het natuurlijk netjes zijn dat ik ook bij jou koop.

Het is alleen zo dat ik de dealer, waar ik inmiddels al 4 versterkers heb geleend, de koop gun. Hij heeft veel moeite voor mij gedaan daarvoor.
Uiteindelijk vond ik de vierde het mooist, maar nadat ik mijn buizenversterker had aangesloten vond ik het toch weer een achteruitgang in het midden en hoog. :-\
Nu verwacht ik eigenlijk dat de PL5 een mooie oplossing is.

Maar nogmaals bedankt :)

gr.
Fabian
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.