[HK AVR 247] Oude HT receiver houd er mee op

Started by HomeY, August 26, 2007, 11:35:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HomeY

Mijn HT setje van Pioneer (DV-444SYS) heeft het 5 jaar leuk gedaan maar sinds enkele maanden begint de receiver een tikkend/klikkend geluid te geven en ben ik er sinds een paar dagen achter (slecht geluid) dat de front luidspeakers geen geluid meer krijgen (heel zelden nog wel). Nu ben ik dus aan het kijken om een nieuwe HT set te gaan opbouwen en wat gaan neuzen bij de MM's en BCC's. Daar tegen de mooie HK receivers aangelopen en me daar dus wat in verdiept. In eerste instantie leek de AVR-245 me een leuk model maar daarna gaan kijken naar de AVR-347 aangezien deze aan video-upscaling doet tot 720p (mijn plasma gaat tot 720p/1080i). Sinds een paar dagen kom ik op de site van HK ook de AVR-247 tegen die (voor zover ik kan zien) dezelfde specs heeft (upscaling tot 720p en HDMI doorvoer tot 1080p) alleen een tikkie minder vermogen per kanaal.

Mijn vraag is of iemand toevallig ervaring heeft met deze receiver of weet of hij in Nederland te koop is aangezien ik hem nog nergens ben tegen gekomen.

Verder ben ik benieuwd wat jullie van de kwaliteit van de hedendaagse HK receivers vinden.

Mijn set word voor 80% gebruikt voor het kijken van films icm een Xbox360 (streamen van xvid / afspelen WMV HD) en daarnaast het ik een settop box voor digitale TV.

Alvast bedankt voor de reacties / tips!
[[ OrigenAE S16T (HTPC) || Pioneer KRP-500M || Denon AVR-2808 || B&W DM604 S3 Fronts || B&W DM601 S3 Rears || B&W LCR600 S3 Center ]]