moet ik dit "pikken"

Started by Danakin, August 23, 2007, 12:19:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Danakin

N.a.v. deze topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=62684.0 heb ik nog even een vraagje.
Ik had dus last van een "purple snake" (ja joh, ik verzin het ook niet) in mijn plasmascherm.
E-care namens panasonic op bezoek gehad. Software update er tegen aangegooid. Wordt me, na de software update, medegedeeld: "ja, het gaat natuurlijk nooit helemaal weg" en inderdaad het is nog niet helemaal weg.

Kan ik nog iets ondernemen naar Panasonic toe? Ik zit nog in mij garantieperiode.

Danny.

Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

jankees

Ja, je kunt ze in gebreke stellen. Dat wil zeggen dat ze binnen een gestelde termijn het gebrek alsnog verhelpen of een scherm leveren wat het gebrek niet heeft. Laat men de termijn verlopen dan kan je de koop ontbinden en schadevergoeding vorderen. Met andere woorden: op je poot spelen!

Met vriendelijke groet,

Jan-Kees den Haan

Danakin

Dank je. Ik ga er voor.

Danny.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

koffie

Dat er speciaal iemand van Panasonic langs komt, sterkt je denk ik. Men onderkent het euvel, en dat het een probleem is (anders zouden ze niet langs komen).
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

Danakin

Nou, ik heb dus een software update gehad en ze hebben iets aan de hardware gedaan. Ik zie het echter nog steeds. Verder kunnen ze er ook niets aan doen zeggen ze.

Ik heb nog maar 1 vraag aan jullie: is een "purple snake" een defect?
Want als dat zo is ga ik ze toch echt aansprakelijk stellen.

Danny
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

Dennistattoo

Als jou Panasonic niet werkt zoals hij hoort te werken en je heb garantie dan maken ze het maar. Als een andere het niet heeft en die van jou wel is die van jou kapot.

Zou gewoon een nieuwe vragen en anders me rechtsbijstand inschakkelen

Succes
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

PjotrrrNL

#6
Helaas kwam dit met enige regelmaat voor bij de 2006 modellen (PV60 serie)
De geleverde oplossing is tot nu toe het enige wat Panasonic aanbied, hiermee schijnt het effect met 70% te verminderen...
Op het engelse forum is hier ook veel over gepost, was voor mij reden begin dit jaar om tot april op de 42PV70 te wachten.

Kerstmanno

Ik zou het er zeker niet bij laten zitten. Wellicht kun je het gooien op non-conformiteit van het artikel. Panasonic zal wel aankomen met een verhaaltje dat deze serie er nou eenmaal last van heeft en dat het 'mag' of onder e.o.a. ISO standaard of whatever valt, maar daar heb jij weinig mee te maken. Als dit een effect is bij alle merken en type plasma's, dan heb je geen kans lijkt me. Maar als het alleen bij dit merk is, bij dit type en misschien niet eens bij alle types, dan heb je meer kans.

Danakin

Ter informatie. Na de software-update en het vervangen van het D-board was de purple snake dus nog steeds te zien. In eerste instantie was er dus verder niets voor me te doen, zo werd me verteld. Ik heb ze echter in gebreke gesteld. Panasonic heeft me nu een nieuw toestel aangeboden: de TH-42PZ80. Hopelijk heb ik hier meer plezier van.

Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster

angel66


Danakin

Absoluut, maar ik ben er wel bijna 2 jaar mee bezig geweest. Of dat het waard is is vraag 2.
Versterking: denon avr-x3600h, emotiva xpa gen3, Blu-ray: Panasonic BD85, Mediaspeler: Nvidia Shield, TV: lg oled, Decoder: Arcadyan van Telfor,
Luidsprekers voor (incl. center): HT7 Bazuinen Luidsprekers achter: HT7 Oktaven, Subwoofer: Klipsch r-112sw (2x), bekabeling: Van den Hul en Monster