Nieuwe HT-dag???

Started by thommy, March 9, 2003, 14:46:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thommy

 Misschien een goed idee om nog eens zo een workshop te organiseren?
Denk ik dan terug aan verleden jaar in Nieuwegein.

Nog misschien een voorstel mbt de locatie.
Nu dat er toch menig Belgische interesse is, zou het niet mogelijk/aangewezen zijn om dit eventueel iets centraler gelegen te laten doorgaan.

Denk ik bv regio Eindhoven, dat toch zeer doenbaar is voor onze Belgische collega's.

Dus, Rob, Raf, Frank, Fred, Reinier en al wie zich aangesproken voelt, graag jullie mening!

Mvgr
Yves.


blue-eyes

Ik denk niet dat Eindhoven zo centraal is. Er zijn ook HT liefhebbers in Groningen, friesland. Die moeten dan 200 plus km rijden. Ik denk dat onze belgische vrienden dan behoorlijk minder hoeven te rijden.

Regio Utrecht is mischien een betere optie.

Wellicht dat Frank zijn bedrijf zo een bijeenkomst kan sponsoren? Dus dan ook in Emmeloord houden, voordelen zijn legio.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

jeroen_B

Bij frank in emmeloord zou perfect zijn!
Lekker dichtbij ;D

Lijkt me wel leuk aangezien ik de vorige bijeenkomst helaas heb moeten missen!


grtz jeroen

blue-eyes

om Frank over te halen wil ik dan ook wel beloven wat kabels te kopen ;)

Hee, beurs gevoel, buerskorting  ;D ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

thommy

Quote from: blue-eyes on March  9, 2003, 14:52:33
Ik denk niet dat Eindhoven zo centraal is. Er zijn ook HT liefhebbers in Groningen, friesland. Die moeten dan 200 plus km rijden. Ik denk dat onze belgische vrienden dan behoorlijk minder hoeven te rijden.

Regio Utrecht is mischien een betere optie.


Hasselt - Utrecht = 200km.



Vorige editie is doorgegaan in Nieuwegein.

Mvgr
Yves.


thommy

Quote from: jeroen_B on March  9, 2003, 14:54:33
Bij frank in emmeloord zou perfect zijn!
Lekker dichtbij ;D

Lijkt me wel leuk aangezien ik de vorige bijeenkomst helaas heb moeten missen!


grtz jeroen

Flauwe opmerking,

Kan je toch dagelijks bij Frank op bezoek gaan ;)

Mvgr
Yves.

blue-eyes

#6
Groningen - Utrecht 180 km

dus idd een beter idee ;)


Noordbroek Groningen(daar wonen toch wat HT'ers?) Utrecht is 211 km
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

jeroen_B


Quote

Flauwe opmerking,

Kan je toch dagelijks bij Frank op bezoek gaan ;)

Mvgr
Yves.
Quote

Helaas heeft frank niet dagelijks een bijeenkomst van de HT club. ;D
En de opmerking was niet flauw bedoelt hoor! Utrecht is voor mij al een eind weg aangezien ik geen vervoer heb dus emmeloord is ideaal voor mij.


grtz jeroen

blue-eyes

bij een goed en groot opgezette HT dag, mag het vervoer nooit een probleem zijn. Van alle kanten in Europa komen daar mensen opaf, dus ook mensen die gemakkelijk over Kampen (bijv.) kunnen rijden.

Eerst maar eens bepalen wie er wil en wie er komt en waar. Vanaf dat punt wordt het vervoer pas geregeld.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

In de zomer organiseer ik altijd een BBQ dag, dat zullen we dit jaar ook gaan doen.

Ik heb al wat leveranciers dit jaar bereidt gevonden om nieuwe dingen te laten zien, zo zal er zeker de Marantz VP12S2 of MT8 van Toshiba zijn en wat andere dingen  ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

QuoteNoordbroek Groningen

Riep iemand me?


patrick_vdb

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  9, 2003, 20:49:26
In de zomer organiseer ik altijd een BBQ dag, dat zullen we dit jaar ook gaan doen.

Afgelopen jaar gemist maar als de datum dit jaar gunstig valt ben ik zeker van de partij, lijkt me hartstikke leuk om iedereen eens in real-life te ontmoeten ;)

Mvrgr

Patrick

J.A.F._Doorhof

#12
Zoals Joep van 't Hek al eens riep ....." Ik moet verbouwen".

Het forum is gegroeid, mijn huis niet.
Moet dus echt in de zomer gaan gebeuren want in de tuin kunnen we bijna het hele forum wel kwijt van de actieve leden (denk ik).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  9, 2003, 21:07:45
Zoals Joep van 't Hek al eens riep ....." Ik moet verbouwen".

Het forum is gegroeid, mijn huis niet.

LOL ;D

Zomer is ook top (we gaan toch niet op vakantie) voor een BBQ en een meet 'n greet. Als het zover is lees ik het wel op het forum hier ;)

Mvrgr

Patrick

thommy

Quote from: J.A.F._Doorhof on March  9, 2003, 20:49:26
In de zomer organiseer ik altijd een BBQ dag, dat zullen we dit jaar ook gaan doen.

Ik heb al wat leveranciers dit jaar bereidt gevonden om nieuwe dingen te laten zien, zo zal er zeker de Marantz VP12S2 of MT8 van Toshiba zijn en wat andere dingen  ;).

MvrGr.
Frank

Dit soort dingen bedoel ik dus niet.
Alhoewel het wel informatief kan zijn, toch is de nasmaak van commercie van dit soort gebeurtenissen voor mij te heftig.

Wat ik bedoel is gewoon als freaks onder elkaar eens iets organiseren, denk ik terug aan Nieuwegein.

Handelaren krijgen dan ook de mogelijkheid om eens hun woordje te doen.
Onrechtstreeks geeft dat toch ook een soort van reclame.

Mvgr
Yves.




blue-eyes

dus minimaal 2 dagen? Maken we er een congres van ;)

Alle gekheid op een stokje, ik snap wat je bedoelt. Maar het kan toch ook positief zijn? Zolang je meer dan een merk presenteerd/bekijkt. En dan concurrenten! Je krijgt niet vaak de kans om bijvoorbeeld nwtjes te zien, te bekijken met iemand die er verstand van heeft.

Ik denk dat jij meer doelt zoals op hifi.nl gedaan wordt? Luistertesten bij mensen thuis? Dat wordt jouw variant de kijktest?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: SiR-ROUND on March  9, 2003, 21:05:02

Riep iemand me?



Yeah. That would be me ;)

Ik moest toch onze belgische vriend ervan overtuigen dat de noordelingen toch wel wat ver moesten reizen naar Eindhoven, beetje oneerlijk verdeeld. En jij was zo 123 (samen met Robert) waarvan ik wist dat ze in Groningen wonen.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

thommy

Quote from: blue-eyes on March  9, 2003, 21:54:49
Quote from: SiR-ROUND on March  9, 2003, 21:05:02

Riep iemand me?



Yeah. That would be me ;)

Ik moest toch onze belgische vriend ervan overtuigen dat de noordelingen toch wel wat ver moesten reizen naar Eindhoven, beetje oneerlijk verdeeld. En jij was zo 123 (samen met Robert) waarvan ik wist dat ze in Groningen wonen.

Jaja blue-eyes, je hebt me overtuigd ;D
Gelukkig heb jij mijn idee van zo een HT-dag ook gesnapt ;)

Die BBQ lijkt me meer iets als een 'open deur dag'.
In Belgie is dit gebruikelijk voor de iets betere winkels dat ze dit jaarlijks organiseren. Fruitsap, schuimwijn, snacks... wordt dan ook a volonté aangeboden.

Ga ik dan als Belg ook eens op z'n Hollands denken, die BBQ is dat volledig gratis?
Kom ik dan ook zeker eens meebikken en daarna zien wat er zoal allemaal te verkrijgen is van toestellen die de winkel in hun gamma hebben ;D

Mvgr
Yves.



Grindtegel

Utrecht, Eindhoven, Hasselt, als Ossenaar vind ik het allemaal prima. Uurtje rijden (of minder) is goed te doen, dus kom maar op. ;D

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

SiR-ROUND

Hehehehe...

Limburg is te ver...

Vincent

Utrecht lijkt me toch de beste plaats is het cventraalst gesitueerd....


Ben sowieso van de partij alsi k vrij kan regelen van mijn werk dan

Greetz

Vincent

J.A.F._Doorhof

Thommy,

Je snapt het niet helemaal, maar je bent ook nog nooit geweest natuurlijk.

De BBQ die ik organiseer één of twee keer per jaar heeft NIETS commercieels, maar is puur een gezelig samen zijn, meestal geef ik niet eens demo's (of er moet echt een verzoek zijn).

Toevallig heb ik goede connecties bij wat bedrijven waardoor we mischien nieuwe units kunnen lenen wat altijd leuk is natuurlijk.

de BBQ is op basis van een Amerikaanse instuif, maw iedereen neemt wat mee.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

#22
Quote from: J.A.F._Doorhof on March 10, 2003, 09:55:07
Thommy,

Je snapt het niet helemaal, maar je bent ook nog nooit geweest natuurlijk.

De BBQ die ik organiseer één of twee keer per jaar heeft NIETS commercieels, maar is puur een gezelig samen zijn, meestal geef ik niet eens demo's (of er moet echt een verzoek zijn).

Toevallig heb ik goede connecties bij wat bedrijven waardoor we mischien nieuwe units kunnen lenen wat altijd leuk is natuurlijk.

de BBQ is op basis van een Amerikaanse instuif, maw iedereen neemt wat mee.

MvrGr.
Frank

Yep vorig jaar ook geweest en inderdaad niets commercieels.. alleen konden we het niet laten wat demo's te kijken.... Maar dat hoeft helemaal niet commercieel te zijn en dat was ook zeker niet het doel.

Verder lijkt een HT-dag als in Nieuwegein (toen kon ik helaas niet) me ook heel interessant...
Het zijn natuurlijk 2 geheel verschillende dingen (BBQ/HTDag).. misschien naast de BBQ die waarschijnlijk wel doorgaat ook een HTDag organiseren?
Groeten, Peter

garmtz

Inderdaad absoluut niet commercieel, die BBQs bij Frank, wel erg gezellig... 8) Ik zal daar zeker weer bij zijn... Een workshop a la Nieuwegein is ook wel leuk (hoewel ik daar niet bij ben geweest de laatste keer), maar het hoeft van mij persoonlijk niet zo serieus. Zelfs in een ongedwongen sfeer wordt het al gelijk zo'n nerdenfestijn met HT-freaks bij elkaar... :D

tomvbugg

Heel Tof initiatief maar inderdaad voor ons Belgen is het wel altijd wat ver.... :-\

Mvg,

Tom