goede oordopjes met micro jack of goede verloopstekker 2,5->3.5mm stereo

Started by stil, August 23, 2007, 09:24:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stil

Hallo,

ik ben in bezit van een gsm (nokia 6300), waarmee ik ook mp3 kan en wil beluisteren. Op zich gaat dat ook heel goed, alleen de aansluiting is een microjack aansluiting. Nu dacht ik de meegeleverde oordopjes te vervangen door 'betere'. Alleen heb ik nu het probleem dat ik geen goede oordopjes met een micro-jack aansluiting kan vinden. Ik heb wel inmiddels een verloopstekker gekocht, maar dat heeft geen goed resultaat. Er is dan veel ruis te horen en het resultaat is slechter dan het geluid van de standaard meegeleverde oordopjes.
De standaard meegeleverde oordopjes zitten ook niet lekker, maar het geluid met een verloopplug in combinatie met creative ep-630 is slecht(er). Dit is te wijten het verloopstekkertje, want op mijn ander mp3 speler zijn de creative goed.

Wie weet goede oordopjes met een micro jack aansluiting of een verloopstekker die geen ruis geeft.

alvast bedankt voor jullie tips.


svmnb

Ik heb zelf voor mijn portable mediaplayer een setje Shure E2C in-ear dopjes gekocht. Kost ca. 80 euro, maar dan heb je ook wat. Er zitten veel formaten en soorten sleeves bij, van schuimrubber en siliconen, zodat de juiste pasvorm (erg belangrijk voor basweergave) altijd te vinden is. Zover ik weet heeft deze een mini-jack aansluiting.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

squallgage

Sony earbuds rond de 50euro 16hz-22000hz. Puurgenieten van elke toon. ik gebruik deze op mijn NW-HD1
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

daxie


squallgage

ff naar de audio store , een mini naar micro verloopje. ik heb er zelf 1 liggen. ik gelook dat ze nog geen 5euro kosten.


alleen ik heb hem nog kleiner.
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

daxie

dat is net het probleem, zijn verloopstukje zorgt voor ruis..

squallgage

oke maar als het bij mij wel werkt dan moet het bij hem toch ook werken. of dan ligt het aan je opnamens of speel je je muziek super hard ofzo ?

maar goed , het blijft een telefoon. ik heb zelf een E61i die levert weinig ruis maar het is geen N81 music phone of een sony ericson.

wat verwacht je precies.
Vlissingen is de shit, geloof je het niet. Vraag het de duitsers. !

phmeijer

Wij hebben ze afgelopen week binnen gekregen, verguld verloopSTEKKERTJE, stuur maar even een PB voor meer info. Ze staan (inmiddels) in de shop bij iPodsupply! Kosten: €4,=

Gr,
Peter
Hifisupply
iPodsupply
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT