videokaart gekocht blijkt defect en verkoper stuurt geen bon

Started by rwijnhov, August 22, 2007, 07:26:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rwijnhov

Als het goed is gaat dat niet nodig zijn. Heb zojuist bericht van gigabyte ontvangen dat ze de kaart binnen hebben. Normaliter zou ik binnen een dag of 7 mijn kaart gerepareerd terug moeten hebben.

Dergert


Erik

moet je die gast even terugmailen dat je een nieuwe kaart hebt nu ondanks zijn oplichtingspraktijken, zal hij de pest aan hebben ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

DA BoSS

Quote from: rwijnhov on August 24, 2007, 19:15:53
Als het goed is gaat dat niet nodig zijn. Heb zojuist bericht van gigabyte ontvangen dat ze de kaart binnen hebben.

netjes van gigabyte 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

rwijnhov

Weet je wat het gewoon is, ik heb gewoon een pest hekel aan dit soort lui die gewoon ongestraft mensen proberen op te lichten. En aangezien ik meer als 11 jaar als portier aan de deur heb gestaan zou het voor mij ook een kleine moeite zijn om deze nitwit te corrigeren. Het is maar goed dat ik inmiddel ouder geworden ben (29 jaar oud  :P) en wat verstandiger ben geworden.

Randal

Even alsnog reageren:

Ik vind persoonlijk, dat je het hier zeker niet moet bij laten zitten.
Ik vind minimaal dat je de beschikbare gegevens van de verkoper bekend moet maken (al is het op een speciaal daarvoor bedoelde site als www.internetoplichting.nl).

Zulke oplichters maken vast meer slachtoffers, en dat kan je hier een beetje leed mee voorkomen...

Trip

Quote from: Randal on September  4, 2007, 14:07:12
Even alsnog reageren:

Ik vind persoonlijk, dat je het hier zeker niet moet bij laten zitten.
Ik vind minimaal dat je de beschikbare gegevens van de verkoper bekend moet maken (al is het op een speciaal daarvoor bedoelde site als www.internetoplichting.nl).

Zulke oplichters maken vast meer slachtoffers, en dat kan je hier een beetje leed mee voorkomen...


Ben ik ook helemaal voor.
Dit soort oplichters bijhouden, met naam, email, telnummer!

Verder vind ik het altijd raadzaam om zelf iets op te halen, cq, te laten brengen...
Als iets opgestuurd word, houd ik rekening ermee dat je risico loopt.
Dus alleen voor kleine bedragen