Re: VAD Show 2007

Started by kippekop, August 20, 2007, 16:28:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

tiptop

Sony was toch dicht gegaan voor particulieren?!
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

new kid in town

#51
Quote from: tiptop on October 16, 2007, 21:22:07
Sony was toch dicht gegaan voor particulieren?!

Daar kun je wel eens gelijk in hebben, maar ik bedoel eigenlijk: Sonyplaza, Overtoom 55 in Amsterdam
(www.sonyplaza.nl). Weet niet of dit te bezoeken is.
In ieder geval : de grote jongens zijn niet gauw bereid om op beurzen te staan om genoemde reden.

Harry HT

Hi,

Spacebass en ik zijn er zondag !

Tot dan  8)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

oud_account_1

Quote from: new kid in town on October 16, 2007, 12:59:18
Blijf erbij dat het proppen EN warm is in de hotelkamers en in de gangen.
Ik dacht dat het congreszalen zijn, zo klein zijn de ruimtes toch niet?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Joep

Misschien was er op de 1e etage ook een druk evenement aan de gang? ;D ;)

El Penumbra

Quote from: squadra on October 18, 2007, 17:35:38
Ik dacht dat het congreszalen zijn, zo klein zijn de ruimtes toch niet?

Veel zaaltjes zijn echt maar klein hoor. Als het dan een beetje druk is wordt je daar niet echt vrolijk.

Tube-freak

#56
Ben al een paar jaar niet geweest dus misschien dat ik nog even langskom dit weekend.  Ik houd meestal niet zo van dat hele drukke gedoe in die smalle gangetjes maar goed wellicht kan ik nog een paar mooie HD demos meepikken enzo.

Een goede hifi demo is nauwelijks mogelijk meestal tenzij ze een groepje van 10 mensen binnenlaten en dan de deur op slot doen.
Het is meer beetje rondkijken en eventueel wat folder / prijslijsten verzamelen voor mij.  Met een beetje geluk wat luisteren naar de hi end spullen maar vaak vallen die ook erg tegen qua geluid op een beurs.


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

new kid in town

#57
Quote from: El Penumbra on October 18, 2007, 20:32:12
Veel zaaltjes zijn echt maar klein hoor. Als het dan een beetje druk is wordt je daar niet echt vrolijk.

Inderdaad. Het zijn gewoon hotelkamers. Zo hier en daar haalt men een schuifwandje weg. Dan is het iets groter.
Ga bijv. maar eens bij Pioneer kijken, wat een drukte.
Die Frank van Leuvenhage van Pioneer Benelux praat zich elk jaar de blaren op de tong.
Er alles maar uitleggen over de nieuwe 8 serie.
Maar ook over dirty screen en inbranden ;)
Ik heb tenminste begrepen dat veel Pioneer fans erheen gaan.
Die Frank is een heel sympathieke man, trouwens.

harrytasker

Quote from: new kid in town on October 16, 2007, 21:11:00
Voor hen is standruimte dan te duur............

Hallo, je hebt het hier over Sony en Penhold toch beide geen kleine jongens, er zijn tientallen kleinere bedrijven op de VAD die het blijkbaar wel kunnen betalen, dus dat lijkt me niet echt een gegronde reden.
5150 time!

new kid in town

#59
Quote from: harrytasker on October 18, 2007, 23:27:24
Hallo, je hebt het hier over Sony en Penhold toch beide geen kleine jongens, er zijn tientallen kleinere bedrijven op de VAD die het blijkbaar wel kunnen betalen, dus dat lijkt me niet echt een gegronde reden.

Zeker geen kleine jongens, maar ze kunnen op de VAD maar een fractie laten zien van wat ze in huis hebben.
Toen ik een keer op weg was naar de VAD en een tussenstop maakte in Geldermalsen bij Penhold zei de medewerker het zelf: "het heeft voor ons geen zin, zo'n beurs. We kunnen hier alles aansluiten en in alle rust demonstreren."
Ze hebben daar drie etages vol apparatuur staan in een modern pand op het industrieterrein. Kopen kun je er niet. Dat moet weer via de dealer.
Sony heeft wel eens op de VAD gestaan, maar heeft het blijkbaar niet meer nodig of wil niet meer.
Panasonic hoeft ook niet. kijk bijv op: http://www.panasonic.nl/Generic_Article.asp?M=3265|314|8|1

Waarom zou men dan nog op een beurs gaan staan en extra kosten maken?

Juist die kleinere bedrijven kunnen zich nu wat meer profileren en daarvoor is de VAD leuk en zinvol.
Ik kom er merken tegen waar ik nog nooit van heb gehoord.
Want zeg nou eerlijk hoeveel mensen kennen merken als: Dared, Maloob, Oyaide, Shunyata of Sonneteer?
Sorry, maar ik zou niet weten wat het is....

garmtz

Ik ken alle merken die je opnoemt... ;)

Audiofiel

Quote from: Harry HT on October 18, 2007, 17:31:40
Spacebass en ik zijn er zondag !

Zie ik jullie dus ook! :D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

garmtz


Audiofiel

Ik heb geen M&G aankondiging gezien dit jaar. Zal dus wel een soort zwaan-kleef-aan optocht gaan worden van steeds meer forumleden die zich achter elkaar als een lint door het VAD-doolhof gaan slingeren... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Ejorne

#64
Ik ga zaterdag even kijken.

(tjee.... binnen 24 uur is dat alweer....)

WickedGame

Ik ga de zondag een keertje aandoen. Mijn pa wilde eens gaan kijken dus ga maar even gezellig met hem mee.

DickVD

ik ga zaterdag even kijken naar vnl de digitale projectoren :)
groetjes van Dick van Dijk uit Woerden.
Mijn huidige hardware:
Epson: EH‑TW9300; LG-OLED55C6V =55inch UHD-3D-TV; Velodyne SPL-1200 Ultra; Reciever: Pioneer VSX-1131: 7.2/5.2.2; Fronts: Magnat Monitor Supreme 2002; Center: Artsound TUTTO 2/4.1; Surrounds: Magnat Shadow 203 op standaards; Surroundback: Artsound TUTTO 2/4.1; Atmos-plafond: Magnat Symbol Pro; 3D-bluray speler: Philips BDP7750; DVR: Humax iHDR-5050c; Asus Laptop =ROG G751JY-T7136H= i7 4860HQ 16Gb 17" Nvidia GeForce GTX 980

Harry HT

Hi Audiofiel,
Quote from: Audiofiel on October 19, 2007, 09:34:22
Zie ik jullie dus ook! :D
Tuurlijk, gezellig  O0

Een M&G lijkt me we leuk. De vorige m&g's waren bij de stand van hifi.nl

Gegroet,

Harry

p.s. Ik p.m. nog even m'n nieuwe mobiele nummer.
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

FFF

Ik ben zondag van de partij.

Toch wil ik het niet missen, tevens benieuwd naar WBT en Crafty zou er ook staan...

riwi

Ik ben er zondag. Waarschijnlijk niet de hele dag, maar we zien wel hoeveel interessants er te zien is.

harrytasker

5150 time!

grendel

Ik ga in ieder geval zaterdag ^-^
Is wel ff een stukje rijden(een uurtje) :P maar ik wil de vad show wel een keer mee maken :)
Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel

Tube-freak

Ben al weer terug....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Tube-freak

Ok ik ga vertellen maar ik ben al langer dan 24 uur wakker dus als ik wartaal uit ga slaan zeg het even...
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai