Re: VAD Show 2007

Started by kippekop, August 20, 2007, 16:28:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

Joep

Haha! Ook goeiemorgen! ;D

Ook deze vraag kan ik voor Dazzdax beantwoorden: met flea-powered (kracht van een vlo) worden de ultra lage wattages van dat soort versterkers aangegeven. Variërend van 1 tot 5 Watt, zoiets. :)

dazzdax

En, wat is het antwoord?

Chris

Joep

Quote from: dazzdax on October 30, 2007, 16:27:20
En, wat is het antwoord?

Chris

Paar berichtjes terug:

Quote from: Proprius on October 30, 2007, 08:23:29
Niks. ;D
Ik heb ze helaas ook niet kunnen beluisteren op de VAD. Wilde net als jij ook gaan, maar had ook andere dingen te doen. :-[
De meningen lopen heel erg uiteen, maar als deze set emotie kan weergeven, zoals sommige mensen hier zeggen, is dat een waardevolle (en moeilijk verkrijgbare) eigenschap! :D

:)

reMC

Voor de WLM-liefhebbers: we keep you posted ;)

tiptop

Eigenlijk ben ik wel gecharmeerd van wlm (qua geluid. het uiterlijk is niet mijn kopje thee).

Maar ja, ik heb nu usher waar ik ook blij mee ben. :)

Info is natuurlijk altijd welkom, Remko ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

garmtz

Quote from: reMC on November  7, 2007, 16:33:28
Voor de WLM-liefhebbers: we keep you posted ;)

Alvast gefeliciteerd! ;)

reMC


kippekop

Quote from: reMC on November  7, 2007, 16:54:45
:D

Worden jullie "wellicht" de eerste dealer van WLM in Nederland? Ben erg benieuwd hoe dat op een niet buizenversterker op normaal niveau klinkt. Op luid niveau weet ik inmiddels wel dat ze impressive zijn en bijzonder... maar hoe klinken ze in de late uurtjes?? Leuk in ieder geval om te horen dat jullie je nek zo uitsteken!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

tiptop

#283
Quote from: kippekop on November  7, 2007, 17:19:20
Worden jullie "wellicht" de eerste dealer van WLM in Nederland? Ben erg benieuwd hoe dat op een niet buizenversterker op normaal niveau klinkt. Op luid niveau weet ik inmiddels wel dat ze impressive zijn en bijzonder... maar hoe klinken ze in de late uurtjes?? Leuk in ieder geval om te horen dat jullie je nek zo uitsteken!
Gezien het hoge rendement zal dat wel loslopen ;)


Feli met het 1e dealerschap in NL 8) (toch?!)

Mischien als ik een goede inruilprijs krijg ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

garmtz

Er zijn al meer dealers van WLM, alleen niet veel.

reMC

Quote from: kippekop on November  7, 2007, 17:19:20
Ben erg benieuwd hoe dat op een niet buizenversterker op normaal niveau klinkt. Op luid niveau weet ik inmiddels wel dat ze impressive zijn en bijzonder... maar hoe klinken ze in de late uurtjes?? Leuk in ieder geval om te horen dat jullie je nek zo uitsteken!

Op normaal niveau hoor je nog steeds alles (ook alle dynamiek-structuren) zonder dat ze schreeuwerig klinken en dat vind ik echt bijzonder! In de echt late avonduurtjes moeten ze zich nog bewijzen (;)), maar dat zal niet lang meer duren :D

reMC

Quote from: tiptop on November  7, 2007, 17:20:57
Mischien als ik een goede inruilprijs krijg ;)

Proberen kan nooit kwaad ;D

Wat ik overigens vergeet te zeggen (hoewel we het dealerschap natuurlijk nog officieel gaan aankondigen) is dat de volumeregeling voor de tweeter (en eventueel ook het laag) echt geweldig is! Er wordt vaak gezegd dat equalizing niet 'hi-end' is, waar ik het op zich mee eens ben, maar goed uitgevoerd is het een vette pre 8)

Midcall

Quote from: reMC on November  9, 2007, 22:58:46
Er wordt vaak gezegd dat equalizing niet 'hi-end' is, waar ik het op zich mee eens ben, maar goed uitgevoerd is het een vette pre 8)

??? Dus gooien jullie andere speakers er nu uit?
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

reMC

Quote from: Midcall on November 12, 2007, 08:53:11
??? Dus gooien jullie andere speakers er nu uit?

Waar staat dat? ;D Het is gewoon een prachtige aanwinst met een goed uitgevoerde filosofie ;)

tiptop

Ik was iig behoorlijk onder de indruk op de VAD :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Midcall

Quote from: reMC on November 12, 2007, 12:29:40
Waar staat dat? ;D Het is gewoon een prachtige aanwinst met een goed uitgevoerde filosofie ;)

Nouja, het is zo'n moeilijke bocht waar je als dealer van meerdere speakermerken in probeert te wringen waarvan ik dan snel denk zeg dan gewoon niks.  ;D
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

reMC

#291
Quote from: Midcall on November 13, 2007, 12:07:50
Nouja, het is zo'n moeilijke bocht waar je als dealer van meerdere speakermerken in probeert te wringen waarvan ik dan snel denk zeg dan gewoon niks.  ;D

;D Ieder van onze luidsprekers heeft zijn kwaliteiten (en passen in onze (klank)filosofie) ;)

Jiri

Hallo

Ik wil jullie er even op wijzen dat op http://www.hifi.nl/casting/?pg=vid:34:0 je een eerste film van de vad 2007 kan bekijken.
Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Midcall

Quote from: reMC on November 13, 2007, 12:15:59
;D Ieder van onze luidsprekers heeft zijn kwaliteiten (en passen in onze (klank)filosofie) ;)

Zo, dan zijn alle clichés er weer uit  ;D

Gaan we nu weer on-topic verder  ;)
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -