Re: VAD Show 2007

Started by kippekop, August 20, 2007, 16:28:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

kippekop

Animo nog laag of niet dit jaar?? Anyway, volgens mij hadden we vorig jaar ook al een meerijden topic, maar ik wil hier alvast posten dat als mensen zin hebben om mee te rijden vanuit Amsterdam ze welkom zijn :)

Groet,
Jorg
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

denoontje

Ga dit jaar maar weer eens kijken..sinds 3 jaar wel veel nieuws, met name HD/BR dvd etc.
Wellicht ook iets van HT pc's.

Ga met een maatje van me

En als ik nog geen nieuwe speakers heb kan ik daar eens lekker luisteren  ;)

Denoontje


J.H

Denk dat ik dit jaar ook maar weer ga kijken...net een half uur van huis dus is goed te doen.
JBL • Eminence • Earthquake • Apple • Audeze

GPO

Ja, ik ga dit jaar ook weer. 25 minuten rijden, dus bijna om de hoek :).

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Rappie

Ik zal er ook eens langs gaan, ben er nog nooit geweest en het is maar een half uurtje rijden :) Eigenlijk schandalig dus ...
Eigenaar van Paulthé

Ghosty J

misschien ga ik dit jaar er ook een keerje naar toe!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

molle

Als ik dan nog niet op vakantie ben vertrokken kom ik zeker langs :D
Ben de datum vergeten ::)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

new kid in town

Ik had gehoopt dat het nu eens op een centrale  plek in Nederland zou worden gehouden met meer ruimte voor demonstraties.
De hotelkamers staan snel vol met belangstellenden en het wordt er dan erg benauwd en warm.
Alleen in de grote zalen is genoeg ruimte.

nogirard

#8
Alleen jammer dat een importeur als Audiac (weer) niet komt opdagen.

Zo gaan merken als Revel, Mark-Levinson en Lexicon mooi voorbij aan vele liefhebbers. En Arcam niet te vergeten  :(
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820

Rob_H

Ik zal normaal ook van de partij zijn.
Voor mij is Veldhoven ongeveer een half uurtje rijden.

Mvg. Rob

Mariusz

Stereo 'HT': Marantz PM8003 - Marantz UD5005 - Sonus Faber Cremona Auditor Graphite
Stereo: Yamaha A-S2100 - Topping E30II DAC - B&W 804D

Durk

ik ben wellicht van de partij op zaterdag (komende vanuit de Noordoostpolder). Wellicht heb ik nog ruimte in de auto.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

El Penumbra

Voor de mensen die op zaterdag kunnen: dan is het duidelijk minder druk dan op zondag!

harrytasker

En als ik het goed zie wederom geen DENON (lees Penhold), wat een prut bedrijf zeg...
5150 time!

Moony

En ook geen More Music dus niks van oa Densen, Primare, Audio Physic, eva!
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

Audiofiel

Met al die importeurs die verstek laten gaan zal het vast niet te druk worden! ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

troje

Quote from: Audiofiel on September 29, 2007, 17:45:31
Met al die importeurs die verstek laten gaan zal het vast niet te druk worden! ;D

Als tegengeluid kan ik in ieder geval melden dat wij (epson) wel aanwezig zullen zijn op de VAD. In ruimte 10 laten we de TW2000 voor het eerst in de benelux zien :)

Sanyo staat er ook met de nieuwe Z2000, evenals Mitsubishi met de nieuwe HC6000. Goed om te kunnen vergelijken!

ajbeefde

Quote from: Audiofiel on September 29, 2007, 17:45:31
Met al die importeurs die verstek laten gaan zal het vast niet te druk worden! ;D

;D

Maar dat medeforummers dan meteen de bedrijven af lopen te zeiken gaat toch wel een beetje te ver..... ze zullen er ongetwijfeld een goed excuus voor hebben om niet aanwezig te zijn.....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

molle

Is er op zondag een Meet&Greet?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

harrytasker

#21
Quote from: ajbalmere on September 29, 2007, 17:54:16
;D

Maar dat medeforummers dan meteen de bedrijven af lopen te zeiken gaat toch wel een beetje te ver..... ze zullen er ongetwijfeld een goed excuus voor hebben om niet aanwezig te zijn.....

tuurlijk moet ik het niet zo negatief zien...... De VAD show is zo'n beetje de enigste show hier in Nederland en als je dan als importeur je  voortdurend niet laat zien getuigt niet van enige interesse voor je eigen klanten.
5150 time!

nogirard

Quote from: harrytasker on September 29, 2007, 19:51:07
tuurlijk moet ik het niet zo negatief zien...... De VAD show is zo'n beetje de enigste show hier in Nederland en als je dan als importeur je  voortdurend niet laat zien getuigt niet van enige interesse voor je eigen klanten.

Precies, Penhold én Audiac laten al een aatal jaren verstek gaan.
Dit soort shows zijn er juist om de consument, hobbyist en liefhebber een goed beeld te geven van wat er verkrijgbaar is op dit moment.
Een mogelijkheid om álle verkrijgbare modellen naast elkaar te zien, wat sommige dealers in de winkels eenvoudigweg niet allemaal kunnen ivm de hoge investeringen.
Als de één wel komt en de ander niet, gaat het vaak op termijn toch minder met dergelijke shows. Op de Firato vroeger was dit effect ook al te merken.
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820

ajbeefde

Quote from: nogirard on September 29, 2007, 21:02:55
Precies, Penhold én Audiac laten al een aatal jaren verstek gaan.
Dit soort shows zijn er juist om de consument, hobbyist en liefhebber een goed beeld te geven van wat er verkrijgbaar is op dit moment.
Een mogelijkheid om álle verkrijgbare modellen naast elkaar te zien, wat sommige dealers in de winkels eenvoudigweg niet allemaal kunnen ivm de hoge investeringen.
Als de één wel komt en de ander niet, gaat het vaak op termijn toch minder met dergelijke shows. Op de Firato vroeger was dit effect ook al te merken.

hm..... gek dat als ik wat wil zien het altijd wel weet te vinden in een speciaalzaak........ op een show krijg je toch ook niet de aandacht welke je wilt hebben voor een aankoop, leuk om rond te kijken en dan houdt het op.
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

nogirard

Quote from: ajbalmere on September 29, 2007, 22:21:12
hm..... gek dat als ik wat wil zien het altijd wel weet te vinden in een speciaalzaak........ op een show krijg je toch ook niet de aandacht welke je wilt hebben voor een aankoop, leuk om rond te kijken en dan houdt het op.

Ja, dat is juist het doel en nut van een algemene Video/Audio Show. Álle merken onder één dak en bij elkaar. Dus niet in 1 speciaalzaak.
Dat je er niet kunt kopen dat lijkt me wel duidelijk.
Aandacht trouwens voor vragen/opmerkingen op de VAD show, dat moet ik zeggen, dat zit wel goed. De mensen van de importeurs hebben bijna allemaal wel tijd voor je.
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820