Daan's studentenkamer

Started by danemans24, August 17, 2007, 21:38:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danemans24

#225
Kleine update:

De wieltjes onder mijn tv kastje vervangen voor pootjes. De tv stond zo laag dat ik met m'n voeten voor het beeld lag als ik ernaar keek.  ;D


danemans24

Vraagje mensen:

ik heb vandaag een Nintendo 64 gekocht en deze zou ik graag aansluiten op mijn Marantz SR5004, maar ik krijg hem niet goed aangesloten. Ik heb wel geluid, maar geen goed beeld. Aleen wat rare vlakken en wat ruis. Via m'n TV doet ie het wel maar ik zou hem graag op m'n receiver aansluiten. Ik hoop dat jullie iets weten! :D

W.Otter

is gewoon component neem ik aan? dan zou ie het gewoon moeten doen op de component aansluiting. Anders beeld naar je tv en geluid naar je receiver
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

danemans24

Hey zouden jullie hier allemaal even willen stemmen? Kost een half minuutje per stem. Als je graag in de hemel wilt komen kun je zelfs met meerdere email adressen stemmen! Ze staan nu tweede dus ze hebben flink wat stemmen nodig! Aldus mijn vriendin:

Lieve facebookvriendjes,

Ik doe vrijwillig communicatie en persvoorlichting voor wensstichting SHAMAJO. We zetten ons in om de kwaliteit van leven van (ernstig) meervoudig gehandicapten in Nederland structureel te verbeteren. En nu kunnen wij een gloednieuwe website winnen! Maar daarvoor hebben we stemmen nodig. Dus als jullie allemaal even willen stemmen ben ik dolblij! :)

http://www.redkiwi.nl/goededoel/stem/finalist/wensstichting-shamajo.html

:pompom:

danemans24

Ik ben weer verhuisd! Ik woon nu samen met mijn vriendin.

Ik heb alleen speaker stands voor de Jamo S60 Sur nodig, iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

nick g

Atcama duo stands passen daar goed bij. Ik heb zelf nog een paar duo 10's staan uit de tijd dat ik nog jamo had. Misschien iets voor jou?

Gr Nick

danemans24

Dag beste mensen, ik ga mijn 24" iMac verkopen! Ik heb de computer altijd met plezier gebruikt, ik verkoop hem nu omdat ik een gaming pc wil kopen. Deze iMac is een duurdere versie van de standaard versie van dit model, met een betere videokaart en een grotere HDD, waardoor hij ook nog steeds goed mee kan en nog steeds programma's als Photoshop goed draait.



Specificaties:

Besturingssysteem: OSX 10.10.4 Yosemite
Model: iMac8,1
Beeldscherm: 24 inch 1920 * 1200px
Opslag: 1000GB 7200rpm HDD
Processor: 3,06GHz Intel Core 2 Duo
Geheugen: 4GB 800 MHz DDR2 SDRAM
Videokaart: NVIDIA GeForce 8800 GS met 512 MB geheugen
Keyboard: Apple Wireless Keyboard
Muis: Apple Mighty Mouse

Originele doos is aanwezig.

Een klein aandachtspuntje: de ethernet-in poort werkt niet altijd naar behoren, daarom lever ik er een USB-ethernet adaptor bij.

Als je interesse hebt of je wil graag nog extra informatie, hoor ik het graag! Ik reageer meestal snel op m'n e-mail (daanwalet at live punt nl). Ophalen kan in Tilburg. Verzenden kan ook, ik verstuur hem uiteraard wel pas na het geld is ontvangen.

diceman

Quote from: danemans24 on August 11, 2015, 10:34:25
Dag beste mensen, ik ga mijn 24" iMac verkopen! Ik heb de computer altijd met plezier gebruikt, ik verkoop hem nu omdat ik een gaming pc wil kopen. Deze iMac is een duurdere versie van de standaard versie van dit model, met een betere videokaart en een grotere HDD, waardoor hij ook nog steeds goed mee kan en nog steeds programma's als Photoshop goed draait.



Specificaties:

Besturingssysteem: OSX 10.10.4 Yosemite
Model: iMac8,1
Beeldscherm: 24 inch 1920 * 1200px
Opslag: 1000GB 7200rpm HDD
Processor: 3,06GHz Intel Core 2 Duo
Geheugen: 4GB 800 MHz DDR2 SDRAM
Videokaart: NVIDIA GeForce 8800 GS met 512 MB geheugen
Keyboard: Apple Wireless Keyboard
Muis: Apple Mighty Mouse

Originele doos is aanwezig.

Een klein aandachtspuntje: de ethernet-in poort werkt niet altijd naar behoren, daarom lever ik er een USB-ethernet adaptor bij.

Als je interesse hebt of je wil graag nog extra informatie, hoor ik het graag! Ik reageer meestal snel op m'n e-mail (daanwalet at live punt nl). Ophalen kan in Tilburg. Verzenden kan ook, ik verstuur hem uiteraard wel pas na het geld is ontvangen.

Volgens mij hebben we daar een aparte board voor. Misschien dat één van de moderators deze voor je wil verzetten.

danemans24

Daar staat ie ook al. Maar gezien dit topic over mijn apparatuur gaat dacht ik dat het hier ook wel kan. :)