UPC of KPN???

Started by bartjes, August 16, 2007, 23:38:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bartjes

Ik ga binnenkort verhuizen en nu zijn we een beetje aan het vergelijken welke provider we dadelijk in ons nieuwe huis willen.
We willen telefonie, internet en digitale televisie van de zelfde provider.
Na wat zoeken ben ik terecht gekomen bij UPC en KPN, kwa prijs maakt het niet zo bar veel uit.
Bij UPC heb ik wel 2 keer zo snel internet als bij KPN dus dat is wel een plus puntje.

Nou is mijn vraag ofdat iemand mij kan vertellen ofdat bellen via de kabel bevalt en ofdat digitale televisie van UPC beter is als KPN.

Vast bedankt.

Danny81

hallo Bartjes,

UPC gaat waarschijnlijk over de kabel. KPN waarschijnlijk met een experiabox.
Kijk ook goed wat voor een modem/box je erbij krijgt. Zit er al standaard draadloos op de modem/box is dat natuurlijk mooi meegenomen. Misschien
dat je bij de ander ervoor moet betalen.
Oh ja, installatie is makkelijk, neem dus niet met installatie erbij, knoeiers, braaiers zij die monteurs.

TheSpeedSkater

Hier ook 3 in 1 pakket van UPC. Nooit klachten eigenlijk. Alles is aangesloten door een monteur, maar dat kun je zelf ook. Vrij simpel. Handig 1 rekening voor alle diensten en je krijgt pakket korting als je meerdere producten afneemt.

Succes met je keuze.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bartjes

Quote from: TheSpeedSkater on August 17, 2007, 15:33:59
Hier ook 3 in 1 pakket van UPC. Nooit klachten eigenlijk. Alles is aangesloten door een monteur, maar dat kun je zelf ook. Vrij simpel. Handig 1 rekening voor alle diensten en je krijgt pakket korting als je meerdere producten afneemt.

Succes met je keuze.

Dus bellen via de kabel bevalt goed?
Gewoon het zelfde als via de standaard kpn telefoonlijn?

Quote from: Danny81 on August 16, 2007, 23:59:43
hallo Bartjes,

UPC gaat waarschijnlijk over de kabel. KPN waarschijnlijk met een experiabox.
Kijk ook goed wat voor een modem/box je erbij krijgt. Zit er al standaard draadloos op de modem/box is dat natuurlijk mooi meegenomen. Misschien
dat je bij de ander ervoor moet betalen.
Oh ja, installatie is makkelijk, neem dus niet met installatie erbij, knoeiers, braaiers zij die monteurs.

Eh danny81,

Ik weet al een goeie monteur die niet braait ;-)

TheSpeedSkater

Quote from: bartjes on August 17, 2007, 22:26:05
Dus bellen via de kabel bevalt goed?
Gewoon het zelfde als via de standaard kpn telefoonlijn?
Ja, merk totaal geen verschil. Zelfde kwaliteit, geen vertraging oid. Prima eigenlijk.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

bartjes

Bedankt,

Ik denk dat ik van de week even bij een UPC winkel ga kijken wat ze allemaal te bieden hebben.
Wat voor een router ze hebben en zo.
En natuurlijk kijken wat het allemaal gaat kosten.