Evan Almighty

Started by Erik, August 14, 2007, 12:01:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Soort vervolg op bruce almighty, maar deze is veel leuker en ook anders van opzet dan deel 1. Een beetje moeilijk uit te leggen, maar een erg grappige film met zeer bijzonder special effects. Zeker de moeite van het kijken waard geweest.

Ik snap ook dat ze bruce hebben vervangen door evan, hij is behalve lollig tegelijk ook een mens van vlees en bloed en dat zag je met bruce toch minder.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

klaphekje

Mooi hoe smaken verschillen.
Ik vond het eerste deel dus echt een stuk leuker. Heb bij Evan geen enkele keer echt gelachen, af en toe een glimlachje.
Wel mooi gedaan allemaal ja.
H/K AVR-130, Mission m33, B&W vision 201 surrounds, cheap-ass jamo center , Davis DLX-650 Beamer, HTPC, Logitech Harmony 525, Canare 4S8

eholsteijn

Ik vond persoonlijk Bruce Allmighty ook een stuk leuker dan Evan Allmighty. Maar zoals gezegd smaken verschillen.

Ikzelf vind de achterliggende boodschap wat minder. Ik zal niks verklappen en je kan het opvatten zoals je wilt maar vond het gewoon een beetje te veel van het goede..

Eddie

FrankB

Wat een vreselijke film. Zonde van m'n tijd geweest ...
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Xstream

Ik vond Bruce Almighty al matig, was veel meer uit te halen. Evan zal ik zeker even checken, maar de verwachtingen zijn niet bijzonder hoog.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

LittleNinja

Ik heb al een gruwelijke hekel aan de hoofdrolspeler... dus ik kan me er moeilijk toe zetten om die film te gaan kijken...  :-\
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

)p(

Quote from: FrankB on August 15, 2007, 07:44:25
Wat een vreselijke film. Zonde van m'n tijd geweest ...

Idem. Mijn neefje van 10 wilde er perse heen...ik verwachte al niet veel maar het was nog veel erger...Gelukkig heeft hij zich wel vermaakt...

peter

reza

Ook ik vond het eerste deel leuker. Evan Almighty was wel ok om te kijken maar absoluut geen aanrader!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Xstream

#8
Ik vond Bruce erg slap. Met het gegeven van "I've got the power" kun je toch wel meer doen. Alleen het stukje met de nieuwslezer was hilarisch, de rest was de film K*T. In 2 hebben ze wat meer aandacht aan het verhaal gegeven. Of naja. ... verhaal. Ik had iig meer het gevoel dat het solide overkwam ipv los zand.

Wat ik wel irri vond (mogelijke SPOILER):
Was dat z'n vrouw - nadat z'n baard in no time groeide, hij live op tv ineens zonder pak maar in z'n noah kloffie stond ze nog niet wilde geloven dat er wel iets raars aan de hand was en dat ie niet spoorde ... en meteen met de kids weg etc ... allemaal wat overdreven en getuigt van een slecht huwelijk ;)

Verder was het gewoon vermakelijk. Geen HAHA film, maar wel een geinige familie film. Niet meer dan een 5.5 hoor.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Chris80

Ik vond het een aardige film, maar Bruce vond ik een stuk leuker.

Er had een stuk meer uitgehaald kunnen worden imo.
Living Voice auditorium - Primaluna 3+5 - AH! Ultra Tjoeb - Nordost Blue Heaven.

astrobart

deze hoofdrolspeler is gewoon geweldig maar das mijn mening ;D

Xstream

Yup, hij's lachen. Vermaak me momenteel ook bijzonder goed met The Office US :) Wat een vervelend mannetje is het daar toch :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

astrobart

die kop van hem spreekt gewoon boekdelen