Software vu meters

Started by Peerless Monster, August 13, 2007, 23:14:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

Hoi,

Ik heb even een vraag over mijn zelfbouwprojectje waarin ik ongeveer dezelfde VU meters wil plaatsen als in de squeezebox. Is hier Software voor? Ik begrijp dat dit een soort van screensaver is die ik gewoon op een LCD scherm wil displayen.
Ik kan ook een Squeezebox slopen, maar dat is ook weer zo duur...

Iemand ideeen?
Moet er zo uit komen te zien:

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Hakker

Het is een nogal logge methode maar met winxp en samurize een andere optie is misschien een Logitech G15 keyboard slopen en daar de LCD en algemene aansturing van gebruiken maar echt geweldig is dat ook niet.

Wat betreft echt losse programmatjes heb ik geen idee.

Peerless Monster

Quote from: Hakker on August 14, 2007, 19:09:07
Het is een nogal logge methode maar met winxp en samurize een andere optie is misschien een Logitech G15 keyboard slopen en daar de LCD en algemene aansturing van gebruiken maar echt geweldig is dat ook niet.

Wat betreft echt losse programmatjes heb ik geen idee.

Thnx voor je eerste aanvulling!
Het is best ingewikkeld om iets leuks daarvoor te vinden.
De Squeezebox vind ik ook zo'n leuk ding, maar inclusief een nieuwe behuizing alwaar een hoofdtelefoon versterker in moet komen en een DAC, wordt het toch vrij prijzig apparaat.
De behuizing (wel ontzettend mooi!!!), maar wel zo rond de 400 euro met alle gefreesde zaken erin zitten (kaal is hij wel wat goedkoper), maar het is hoe dan ook prachtig afgewerkt!
Zucht ik wil nog zoveel.... ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler