"Apple introduceert nieuwe iMac" locked en toch lekker zeiken topic :P

Started by Xstream, August 9, 2007, 02:28:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Blu

Quote from: Tube-freak on August 16, 2007, 20:10:25
"grote pic"

Leuke background, lokt ook altijd reacties uit op t werk: "oh dus jij bent een linux-freak? ... neuh, zolang als ik maar Putty/Reflection kan starten om naar mn IOS'jes te connecten vind ik t goed"  ;D
Primare - Wilson Benesch - xbmc
discogs

Tube-freak

Nou dat was gewoon maar een grappige background vond ik zelf, overigens niet van mezelf.   Vond het wel grappig gedaan dat appel-pinguin en dan die buttons links boven (Zoals in OSX).  Maar dan wel met het nodige gevoel voor humor en sarcasme.

Ik ben niet echt iemand die Linux met hand en tand ga verdedigen ofzo. Ik vind het allemaal wel wat hebben, maar de voorkeur gaat toch licht uit naar Linux.  Op mijn werk mogen we geen eigen desktop plaatje vinden ze niet professioneel staan ofzo iets.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Blu

Vroeger wilde ik ook nog wel eens 'alternatieve' OS'en met vure verdedigen maar al doende leert men en kom je tot de comclusie dat ieder OS zijn eigen postieve en negatieve kanten heeft. Er bestaat geen perfect OS simpelweg omdat dit voor iedere toepassing verschilt dus waarom 1 specifiek kamp verdedigen? Uiteindelijk zijn t vaak de grote commerciele jongens die zich een breuk lachen om jouw hartstocht terwijl zij daarmee hun zakken vullen. Momenteel gebruik ik Windows omdat t lekker gemakkelijk en gratis (MSDN) is maar als ik dadelijk weer zin krijg om eens lekker te freubelen gaat er weer Debian overheen.  :)
Primare - Wilson Benesch - xbmc
discogs