"Apple introduceert nieuwe iMac" locked en toch lekker zeiken topic :P

Started by Xstream, August 9, 2007, 02:28:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xstream

APPLE ZUIGT NET ZO HARD ALS PC!

APPLE:
Minder crashes
Mooier

PC:
Veel meer handige software en tools
Goedkoper

Als reactie op het "laffe" locked topic van AppleMies :P
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

AppleMies

Quote from: Xstream on August  9, 2007, 02:28:49
APPLE ZUIGT NET ZO HARD ALS PC!

APPLE:
Minder crashes
Mooier

PC:
Veel meer handige software en tools
Goedkoper

Als reactie op het "laffe" locked topic van AppleMies :P
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

EDIT:
PC:
Veel TE VEEL meer onhandige software en tools waarvan 2/3 niet werkt of onstabiel is
Goedkoper ...............(PARDON?)  Goedkoper??


100.000 onhandige proggie maken een syteem niet beter.  Ik heb er liever 100 die het ook echt doen.

Ik ben niet laf.......gewoon BETER ::)

NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Audiofiel

Jongens toch, een dergelijk topic hoort eerder bij de Klaagplek. Dit is geen nieuws. :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

rwijnhov

Wat mij betreft moet dit gezeik echt gewoon afgelopen zijn. Misschien de mensen die hier iedere keer weer over beginnen te zeiken een tijdelijke ban geven om ze het af te leren  ::)

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Raphie

Stelletje kindjes.....

kindje 1: "Mijn Pappa is....... "
kindje 2: "NOU mijn Pappa is lekker...."

;D
JBL PRX Power!

Grindtegel

Ik heb zowel (een paar) pc's alsmede een macbook en beide zijn lekker om mee te werken, beide gaan af en toe de mist in en beide zijn mij nogsteeds te duur  ;D

Stelletjes zeurkousen in alletwee de kampen.

"Why can't we all just... GET ALONG???"
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Yoshua

Happy happy joy joy,

weer een topic voor op de "zinloze Mac vs Wintel discussie" berg. Niet echt een nieuwtje lijkt me.  :-\

AppleMies dat heb jij toch helemaal niet nodig? Van waar het offensief?

Humor, bijna geen enkele discussie waar de argumenten zo snel nodeloos kwetsend en buitengewoon ongefundementeerd worden. Ik sluit me aan bij Grind.

Denon | KEF

Hanky Panky

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

roland p

PC's hadden gewoon nooit gemaakt mogen worden >:D Dan hadden we nu goede multitasking gehad.

Vroeger had ik een amiga en toe vond iedereen met een pc het maar klote enz. Paar jaar later koopt iedereen geluidskaarten en videokaarten met kleur en dan noemen ze het opeens 'multimedia'...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Yoshua

Quote from: Yoshua on August  9, 2007, 11:42:08
...buitengewoon ongefundementeerd worden...

Quote from: roland p on August  9, 2007, 13:19:17
PC's hadden gewoon nooit gemaakt mogen worden >:D Dan hadden we nu goede multitasking gehad.


Dus...
Denon | KEF

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®


Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

roland p

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Xstream

Quote from: Grindtegel on August  9, 2007, 10:17:49
"Why can't we all just... GET ALONG???"

Is het dan niemand opgevallen dat ik zeg dat PC en MAC allebei evenveel zuigt? Dus de discussie is wat mij betreft ten einde. MAC is net zo goed of slecht als PC hoe graag ze zich ook willen onderscheiden van de PC, MAC heeft zich alleen weten te redden door een aantal jaar terug met die mooie design spullen te komen, want de toekomst zag er zeer slecht uit voor ze. Is dat voor niks of was de MAC in die tijd gewoon echt niet zo goed? Ik vond het een drama om mee te werken iig en ik ben vomgever van beroep en genoot ook zo'n opleiding toen der tijd. De 1 click navigatie was een hel!!!

Dat MAC nu goed bezig is ben ik het helemaal naar eens. Waarom? Omdat je ook PC en MAC OS erop kunt draaien tegenwoordig. Dus hoe graag ze zich ook willen onderscheiden, het werkt pas echt goed als het allemaal 1 universeel systeem wordt met de voordelen van beide systemen in één.

Als vormgever is MAC erg prettig. Ben je meer technisch en multimedia gericht dan biedt PC veel meer software en vrijheid in gebruik en kom je bij de MAC al snel beperkingen tegen. Ongeacht of je met de software van de PC om kunt gaan is het voor mij ideaal.

Ik ben geen voorstander van beide systemen. Ik bestel binnenkort ook een MacBook Pro en heb als Desktop een PC, puur omdat het voor mij de ideale toepassing is. Het is gewoon net, wat heb je nodig. En tot nu toe heb ik altijd ervaren dat je voor dezelfde systeem eisen gewoon meer betaald voor een MAC dan een PC. Maar dan betaal je ook voor een stukje design natuurlijk, dus ook begrijpelijk.

Wilde gewoon AppleMies even narren met z'n topic en z'n slotje :P Verder niks hoor ...
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

AppleMies

Meisjes....het slotje is verwijderd hoor.  Als het zo hoog zit.....pfffff.  Ik ga weer wat doen.


Have fun ya'all

AppleMies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

PjotrrrNL


Joris1971

Quote from: Xstream on August 10, 2007, 09:18:57
Ik vond het een drama om mee te werken iig en ik ben vomgever van beroep en genoot ook zo'n opleiding toen der tijd. De 1 click navigatie was een hel!!!
Komt omdat je die ellendige 2-knops M$ muis gewend was.

Quote from: Xstream on August 10, 2007, 09:18:57
Dat MAC nu goed bezig is ben ik het helemaal naar eens. Waarom? Omdat je ook PC en MAC OS erop kunt draaien tegenwoordig. Dus hoe graag ze zich ook willen onderscheiden, het werkt pas echt goed als het allemaal 1 universeel systeem wordt met de voordelen van beide systemen in één.
Wat een onzin om dan een Mac te kopen, die koop je voor MacOS X en niet om Windows erop te installeren! Zit straks je Windows partitie vol met virussen.

Quote from: Xstream on August 10, 2007, 09:18:57
En tot nu toe heb ik altijd ervaren dat je voor dezelfde systeem eisen gewoon meer betaald voor een MAC dan een PC. Maar dan betaal je ook voor een stukje design natuurlijk, dus ook begrijpelijk.
Je betaald helemaal niet meer.. hoe kom je daar nu bij?

danielo

Hai,

Het jammere is dat door het gegil echte discussie niet te doen is over producten. Ik denk dat ik een poging gedaan heb zinnige opmerkingen over producten en apple te geven simpelweg omdat ik soms meer toegang heb tot of hardware of informatie jammer dat dit zo weg gedrukt wordt.

maargoed als er mensen echt vragen hebben kunnen ze altijd een msg sturen denk ik dan maar.

Daniel.
denon avp/poa, b&w 802d2 - htm2d, jvc x500, dvdo vp50pro, apple, rel.

roland p

Quote from: danielo on August 15, 2007, 08:24:53Ik denk dat ik een poging gedaan heb zinnige opmerkingen over producten en apple te geven simpelweg omdat ik soms meer toegang heb tot of hardware of informatie jammer dat dit zo weg gedrukt wordt.
Welke post was dat dan?

JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Xstream

Quote from: Joris1971 on August 15, 2007, 07:31:09
Komt omdat je die ellendige 2-knops M$ muis gewend was.
Misschien, maar ik heb 5 jaar met een MAC gewerkt ... heb dus tijd genoeg gehad om eraan te wennen, maar ik klikte 2x zoveel als op een PC om hetzelfde te bereiken. Maargoed, dat was toen!
QuoteWat een onzin om dan een Mac te kopen, die koop je voor MacOS X en niet om Windows erop te installeren! Zit straks je Windows partitie vol met virussen.
Nog nooit problemen mee gehad. Wel eens wat malware of trojans, maar die worden altijd netjes onderschept door NOD32, dus ik merk daar niks van. Daarnaast moet je ook niet op sites komen waarvan je weet dat die dat risico met zich meebrengen. Virus gevoeligheid is 1 ding, maar er zijn ook zat voordelen aan windows hoor. Ik ben overigens neutraal hoor ... zoals ik in m'n post duidelijk heb willen maken. Beide systemen hebben voor- en nadelen.
QuoteJe betaald helemaal niet meer.. hoe kom je daar nu bij?
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryproducts?readform&qcode=notebook&q2=%5Bfld_cputype%5D%3Dintel%20core%202%26%5Bfld_cpuspeed%5D%3E1999%26%5Bfld_nb_memory%5D%3E2047%26%5Bfld_monsize%5D%3E16.9%26%5BPRICECOMP%5D%3D1&min=1&grade=86&pcode=notebook&sort=2
En probeer dan nog maar 's een upgrade te doen voor de MacBook. Dan betaal je helemaal de hoofdprijs.

Met desktop is PC sowieso goedkoper, maar dat komt omdat ik onderdelen koop en het zelf in elkaar zet. Iets wat bij MAC niet gaat.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Joris1971

Quote from: Xstream on August 15, 2007, 11:21:43
Met desktop is PC sowieso goedkoper, maar dat komt omdat ik onderdelen koop en het zelf in elkaar zet. Iets wat bij MAC niet gaat.
Tja, Apple levert nu eenmaal niet van die prul bouwpakketten, die leveren gewoon classy computers

Raphie

Quote from: Joris1971 on August 15, 2007, 11:25:29
Tja, Apple levert nu eenmaal niet van die prul bouwpakketten, die leveren gewoon classy computers

Joris, kan je nu ophouden met bashen, denigrerende opmerkingen e.d.
Gewoon even normaal doen a.u.b. of als je niks inhoudelijk hebt toe te voegen gewoon niet antwoorden.
JBL PRX Power!