19 Augustus de BBQ FINAL THREAD

Started by J.A.F._Doorhof, August 4, 2007, 23:11:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Frank heeft vast nog wel ergens een oude spindel/rol van een electrisch oprolbaar schermpie liggen.

FrankB

Quote from: Martin_M on August 17, 2007, 09:09:48
Nou? Voor een hele koe eens gaar is >:D ;D

Eerst slachten en in stukken snijden helpt :D
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

eddy135

In tegenstelling tot eerdere berichten moet ik helaas afzeggen voor zondag. Had er reuze zin in, maar ga het niet redden.
:(  :(  :(  :(  :(  :(  :( 
Volgend jaar maar weer proberen.
Iedereen in ieder geval een fijne dag toegewenst.
:)  :)  :)  :)  :)  :)  :)
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

reMC


reMC

Quote from: Jack van Dijk on August 18, 2007, 11:55:45
Volgens mij wordt er wel wat bier meegenomen. Daarnaast moeten de meeste mensen meestal naar afloop nog weer terugrijden.

Hmm, zal ik dan een (kip)salade maken?

GTDesign

Quote from: GTDesign on August  9, 2007, 15:21:38
Onder voorbehoud kom ik ook samen met forumlid Peelke.

Ik zal meenemen een koe.

Ik had me dus onder voorbehoud aangemeld om samen met Peelke te komen.
Dat voorbehoud had een reden, Peelke zou net rond deze tijd vader worden.

Ik heb vandaag dan ook telefonisch contact gehad met Peelke om hem te mogen feliciteren met de geboorte van zijn zoon.
Natuurlijk geeft Peelke dan de voorkeur om dezer dagen samen met zijn gezin door te brengen.

Peelke, van harte gefeliciteerd en geniet ervan samen met je gezin.


Ik heb dan ook besloten om de koe nog een jaartje in de wei te laten staan zodat we deze volgend jaar alsnog op de BBQ kunnen leggen.
(uiteraard gesneden in stukjes anders past ie niet in de auto)

Moge ik in elk geval de mensen die morgen wel gaan alvast veel plezier wensen.






Staaled

Ik was er al bang voor,morgen red ik niet ivm werk. :(

Baal er behoorlijk van.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

The Penguin

Voor de gezelligheid hoeft het geen groete groep te zijn. Dus veel plezier gewenst. Wie weet kan ik er volgens jaar bij zijn. Kan ik misschien ook een beetje meepraten na ruim een jaar lezen en vragen  ::)
RonV | 50PY70 | VSX-LX70 | BDP-51FD |Kef iQ7SE iQ5SE iQ6c |BK XLS300/PR | Anti Mode 8033 DSP | Canare 4S11

Joep

Klein, maar fijn!  :)

Ik zeg bij deze dus níet af!  ;D

Tube-freak

Voor mij de eerste keer op de BBQ ik ben benieuwd.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

wh-vanderpost

Quote from: Tube-freak on August 19, 2007, 01:45:13
Voor mij de eerste keer op de BBQ ik ben benieuwd.
voor mij ook de eerste... hoop écht dat het weer een beetje mee gaat zitten, de voorspellingen zijn buitengewoon droevig :-\
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

jaco

De ochtend lucht lijkt niet zo gek te zijn (45 km van Emmeloord)
Alleen is dat weinig garantie helaas.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

Quote from: jaco on August 19, 2007, 06:52:42
De ochtend lucht lijkt niet zo gek te zijn (45 km van Emmeloord)
Alleen is dat weinig garantie helaas.

Ik zit nog iets dichterbij, ook hier is het lekker (en droog) buiten.

Neem jij je tent weer mee Jaco? Ik ga om 12:00 rijden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

wh-vanderpost

Zo, ik ben weer thuis inmiddels.. vond het top, ook om eens een keer wat gezichten achter de (nick)names zien ;D

Frank en Annewiek, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid :D! En pa en moe Doorhof natuurlijk ook bedankt voor alle moeite, echt super.
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Tube-freak

Het vlees smaakte bijzonder goed mijn complimenten!  UIteraard bedankt ik ook Frank en Annewiek voor hun gastvrijheid.  Ik vond het leuk om de gezichten achter de forum namen eens te zien.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

donaldk

Hoeveel mensen waren er ongeveer?

Joep

Ben nu ook net thuis, was gezellig vanmiddag! Remko en ik gingen natuurlijk als laatste weg. Tsja, als Frank HD uit de kast haalt... ;)  ;D
Zo'n BBQ is uniek voor een forum, wat mij betreft! Klasse vleesbereiding en verzorging!

De rest had erbij moeten zijn! De harde kern van het HTforum bestaat toch uit meer dan de aanwezige 12 man  ??? ;D Maar gelukkig hebben we de foto's nog.. ;)

blue-eyes

Quote from: donaldk on August 19, 2007, 23:02:14
Hoeveel mensen waren er ongeveer?

Jij was zo ongeveer de enige wie ontbrak ;)

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

tiptop

#69
Het was erg gezellig 8)

Eigenlijk kan ik zo de post van Wh-vanderpost overtypen :)

Frank en Annewiek... Bedankt voor de gastvrijheid. En de demo en rondleiding aan het eind was ook erg leuk.
Mischien heb ik het gisteren  niet zo gezegt, maar de beelden en het geluid bij Frank vond ik heel mooi. Geweldig om je huiskamer zo in te kunnen richten. :)

Ook interessant om de mensen achter de nicknames een keer in het echt te zien. Heb ik er tenminste een gezicht bij.

Volgend jaar weer :D
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.